Huhhuijakkaa. Tulipa seurattua AVA kanavalta Erilaiset Äidit jaksoa, jossa Tea je Erkki valmistautuivat esikoisensa syntymään.
Vain itse pullotettua lähdevettä nautiskeleva luonnonumukaisesti elävä (pykälän verran hipahtava) pariskunta päätti synnyttää kotona vedessä, Erkki kätilönä, sillä eivät hyväksy sairaalassa tapahtuvaa interventiota, jossa lapsi revitään väkivalloin kohdusta, kun se vain haluaisi ryömiä rauhassa äitinsä rinnoille (ohjelmassa ei näkynyt kuinka kauan vauvan annettiin itse ryömimistä yrittää)
Pariskunta aikoi tehdä ns. lotussynnytyksen jossa napanuoraa ei katkaista, vaan sen annetaan tippua itsestään pois. Ohjelmassa myös pohdittiin, kuinka haisemaan alkavaa istukkaa on kätevä hajustaa yrteillä ja suolalla.
Pariskunta ei myöskään käynyt turhissa ultraäänitutkimuksissa, sillä vessapaperirulla ajoi saman asian. Ultraääni kuulemma myös lisää vasenkätisyyttä.
Erkin kätilön ura sujui mainiosti. Hän lisäsi lähdeveteen homeopaattista tippaa, mutta sitten vaimon kivut kävi liian koviksi ja paikalle piti kutsua kolme kotisyynytystä itse tehnyt Greetta, joka sitten auttoi lapsen maailmaan.
Tea ja Erkki eivät aikoneet käyttää vaippoja, mutta joutuivat luopumaan ajatuksesta kun vauva väänsi paskaa samalla kun söi. Myös napanuora jostain järjettömästä syystä katkaistiin, istukka kuitenkin on tallessa Erkin sanatarkan lainauksen mukaan "pahan päivän varalle".
Tarina ei kerro mikä lapsen nimeksi tuli, todennäköisesti saa sen valita sitten itse. Kaksivuotiaana Jääkarhu Puskutraktori -tyylisellä nimellä on suhteellisen pieni kerroin. Epäilen että "tyyppi" työnimeä omannut ihmispienokainen valitsee jatkossa myös sukupuolensa.
Rokotteita ei luonnollisesti anneta, vaan hommat hoidetaan homeopatialla.
Jokainen valitsee polkunsa jonka kulkee ja referointini ei nyt suoranaisesti sisällä ilkkumista.
Sisältääpä. vittu mitä paskaa!
edit:
tässäpä tätä herkkua