Mille naurat juuri nyt?

  • 13 215 943
  • 50 368

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Aivan mahtava!! Vastaavaa larppausta ei ole vielä taidettu SM-liigassa tähän päivään asti nähdä. Jätkät vetää vittu tunteella!
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Desingerin viestille, joka löytyy ihmettelyketjusta. Ei ole vaikea arvata kuka kyttääjä on kyseessä.

On se kova.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Suvaitsevaisuus mainittu jo pelikieltoketjussakin.

Kyllä ne persut osaa. Ja ryssät kanssa
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tuota katsoessa tulee se onneksi harvinainen olo, että asiasta on kyllä vahva mielipide, muttei tiedä, minkälainen se mielipide on. No ainakin se on hyvä, että tuo video on tehty!
Ei ole an sich naurun asia, mutta mistähän videossa näkyvä kilpi on tehty? Se kun muuttaa näköjään tulen laseriksi(?), joka dematerialisoi kohteensa. Veikkaan, että kyseisen laitoksen kehittäneellä taholla olisi varsin hedelmälliset lähtökohdat myös sen kuuluisan viisasten kiven luomiseksi meidän kaikkien alkemistien iloksi.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Tässä nyt suvaitsevaisuuden hengessä, lätkämouhuamisen väsyttämänä hain lohtua kevythenkisemmistä, kiekkoaiheisista YouTube-pätkistä. Viime marraskuun KHL-matsissa Jortikka piti showtaan. Videon ylivoimaisesti suosituin kommentti kuuluu

Peukkua ylös niin ryssät luulee että sanoin jotain mojovaa!
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kausi alkaa huomenna, mutta Kurinpito 2012-ketjussa on jo 34 sivua tekstiä. Kyllä naurattaa.
Ja Ville Peltosen pahoinpitely-ketjussa vaivaiset 70 sivua, tappeluketjussa 17 ja Ben-Amor-ketjussa 21 sivua tappelun jälkeen, puhumattakaan kaikista muista keskusteluista, joihin tuo vänkäys on levinnyt. Itse kyllästyin koko aiheeseen noin parissa tunnissa, ja olen sentään IFK-kannattajana "asianosainen". Mahtaa muiden joukkueiden kannattajilla olla mitta täysi.

Kausi alkaa kuitenkin huomenna! Jos ei varsinaisesti naurata, niin hymyilyttää ainakin perkeleesti. Ei oikein malttaisi odottaa.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Ja Ville Peltosen pahoinpitely-ketjussa vaivaiset 70 sivua, tappeluketjussa 17 ja Ben-Amor-ketjussa 21 sivua tappelun jälkeen, puhumattakaan kaikista muista keskusteluista, joihin tuo vänkäys on levinnyt. Itse kyllästyin koko aiheeseen noin parissa tunnissa, ja olen sentään IFK-kannattajana "asianosainen". Mahtaa muiden joukkueiden kannattajilla olla mitta täysi.

Kausi alkaa kuitenkin huomenna! Jos ei varsinaisesti naurata, niin hymyilyttää ainakin perkeleesti. Ei oikein malttaisi odottaa.

Niinpä. Se että osapuolina on HIFK ja Jokerit, niin johan on helvetti irti. Siihen vielä lisätään nimet Peltonen, Kekäläinen ja Harkimo, niin paskalehdistökin ihan tulessa. Jos samanlainen juttu olisi tapahtunut vaikka SaiPa-HPK harjoituspelissä, niin olisi jatkoaika ja lehdistö paljon paljon hiljaisempi. Hienoa kuitenkin että Mestis puolen jannut on jo lätkässä kiinni ja siellä on tänään ensimmäinen kierros ja otteluketjussa on jo tohina päällä, kun taas huomenna alkavan SM-liigaan on saatu vasta yksi otteluketju pystyyn (tietenkin pk-seudun paikalliskamppailu). Hävettävää kuinka yksi tempaus halvaannuttaa koko palstan. Ei puhuta kuitenkaan jääkiekkoa suuremmasta asiasta.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Hienoa kuitenkin että Mestis puolen jannut on jo lätkässä kiinni ja siellä on tänään ensimmäinen kierros ja otteluketjussa on jo tohina päällä, kun taas huomenna alkavan SM-liigaan on saatu vasta yksi otteluketju pystyyn (tietenkin pk-seudun paikalliskamppailu). Hävettävää kuinka yksi tempaus halvaannuttaa koko palstan. Ei puhuta kuitenkaan jääkiekkoa suuremmasta asiasta.

Tätä samaa olen itsekin harmitellut. Avaisin ketjun jos olisi vähän enempi aikaa väkertää se. Tosin itse peli on turussa ja koodin mukaan kotijoukkueen kannattaja sen avaisi. Kerholta lienee turha odottaa avausta, koska "virallinen avaajamme" on tällä hetkellä pelikiellossa.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaverille kenen oli pakko ostaa kalliimpi Kurri edition NHL13 netanttilasta osamaksulla, kun ei ollu varaa ostaa sitä normaalia käteisellä..

Mitäs nauramista tuossa on? Jokainen tyylillään jne ei vai?

Edit. Ja tuskin esim. VPD:stä saisi käteisellä ostettuakaan sitä halvinta versiota ellei asu Ahvenanmaalla?
 
Viimeksi muokattu:

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ja sitä paitsi, jos saa valita niin kyllä minäkin tuon Jari Kurri -version hankkisin itselleni. Nyt en tosin vielä hanki kun ei ole sitä itse laitetta vielä jolla sitä pelataan. Sanoisin, että nyt oli kyllä väärin naurettu.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ja sitä paitsi, jos saa valita niin kyllä minäkin tuon Jari Kurri -version hankkisin itselleni. Nyt en tosin vielä hanki kun ei ole sitä itse laitetta vielä jolla sitä pelataan. Sanoisin, että nyt oli kyllä väärin naurettu.

No on se nyt aika läppä jos hakisi muuten kaupasta normaali version, mutta ei ole varaa ostaa sitä ja tämän takia pitää ostaa kalliimpi peli nettikaupasta osamaksulla ja silti hakea se liikkeestä huomenna..ainakin itse tottunut säästämään jos ei ole rahaa, mutta kuten todettu niin kaikki tyylillään :D
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Kaverille kenen oli pakko ostaa kalliimpi Kurri edition NHL13 netanttilasta osamaksulla, kun ei ollu varaa ostaa sitä normaalia käteisellä..

Itse tilasin Jari Kurri editionin Netanttilasta kun rahat ei riitä maksaa kerralla ~40€, niin pakko oli ottaa kalliimpi kun osarilla kuitenkin saa. Laitoin toimitustavaksi "haetaan tavaratalosta" niin nyt tässä jännitetään josko peli olisi jo huomenna noudettavissa. Kaiken järjen mukaan luulisi olevan jo huomenna?

Hmmm...Matlock oli pelkkä harrastelija.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No on se nyt aika läppä jos hakisi muuten kaupasta normaali version, mutta ei ole varaa ostaa sitä ja tämän takia pitää ostaa kalliimpi peli nettikaupasta osamaksulla ja silti hakea se liikkeestä huomenna..ainakin itse tottunut säästämään jos ei ole rahaa, mutta kuten todettu niin kaikki tyylillään :D

En kävisi kaupasta ostamassa normaaliversiota jos varallisuus antaisi myöden sijoittaa 43e ja risat kerralla, tilaisin sen VPD:stä tai Coolshopitista. Käyn siksi kaupasta hakemassa, koska postitusvaihtoehdoista se oli halvin (lue: ilmainen) ja saan sen silti osamaksulla. Ja kieltämättä Kurri edition myös kiinnostaa kun samaan hintaan sen saa kuin normaaliversion.

Niin ja tuo Kurri edition on poistunut Netanttilan valikoimasta, tilalle on tullut Stanley Cup edition.
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin ja tuo Kurri edition on poistunut Netanttilan valikoimasta, tilalle on tullut Stanley Cup edition.

Mulle ei vain käy järkeen, miksi joku ostaisi pelejä Netanttilasta. Verkkokaupasta saat kotiinkuljetuksen kaupan päälle, ja pelin todennäköisesti halvemmalla. Tässä linkki.

Edit. typo
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tulkoon ydinsota, otsonikato tai mikä hyvänsä niin yksi on ja pysyy: Pentti Lindegren selostaa jääkiekkoa Nelonen Pro 1:llä.

Ei niin että Pena nyt vielä olisi mitään isommin mokannut, kun on vasta neljä minuuttia ollut äänessä.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Apple julkisti iPhone 5:n - - Ilta-Sanomat
Applella melko suuret suunnitelmat:
Cook kertoi muun muassa, että yhtiö avaa perjantaina uuden liikkeen Ruotsiin, jonne odotetaan jopa miljoona kävijää päivässä.

Siinä voi olla vähän ruuhkaa.
 

Liitteet

  • Apple julkisti iPhone 5-n.png
    Apple julkisti iPhone 5-n.png
    25,4 KB · kertaa luettu: 720
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
iPhone 5. Melkoinen vitsi.

Apple julkisti iPhone 5:n - - Ilta-Sanomat
Applella melko suuret suunnitelmat:
Cook kertoi muun muassa, että yhtiö avaa perjantaina uuden liikkeen Ruotsiin, jonne odotetaan jopa miljoona kävijää päivässä.

Siinä voi olla vähän ruuhkaa.
Naurattaa jo etukäteen muutaman tuntemani mäkkiuskovaisen tulevat perustelut tämän uutukaisen ylivertaisuudesta. Kummasti ovat niissä väittelyissä jäänyt aina toiseksi, mutta eihän sitä nyt voi faktojen antaa häiritä hyvää inttoa ja lähes uskovaisuuteen verrattavaa järjetöntä fanittamista..

Pitääpä lähteä jo jonottamaan Ruotsiin, joskos ehtisi kauppaan ensimmäisen miljoonan joukossa.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Miljoona kävijää päivässä, 9 miljoonan ihmisen maassa? Selevä...alkoihan tämä naurattaa minuakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös