Mille naurat juuri nyt?

  • 13 212 372
  • 50 365

Baldrick

Jäsen
Tälle tuli naurahdettua. Suhteellisen ylidramaattinen lohkaisu. Heh...pelastettavissa ollut ja mitä? Maine keskustelupalstalla....hmmm.

Nooh, eiköhän Kaiken Vitun Kuningatar ole aika rattoisasti jo tehnyt itsestään hieman naurunalaisen. Tokkopa tuota enää pahentamaan, sillä itselläni, kuten myös vissiin koukulla, myötähäpeämittari taitanee jonkin verran värähtää.

Tässä tapauksessa nauran kaikille näille väännöille, joihin kyseinen nimimerkki Vapaan puolella on osallistunut, sillä tajusin, että olen lähemmälti jokaisessa tähän mennessä nähnyt asiat samalla tavalla kuin se ns. "vastapuoli."
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Hiljaisuudella olisit pelastanut sen mitä pelastettavissa vielä olisi ollut.

Kerro nyt vielä, mitä oli pelastettavissa?

Kolme vuotta sitten ex-avomiehellä kilahti kun hän sai tietää, että olen muuttamassa pois yhteisestä asunnosta ja hän päätti vailla syytä julistaa täällä, että olen pannut noin puolta JWC:ssä pelanneista. Nimimerkki Beniciolla, jota en ole koskaan tavannutkaan, on jostain syystä tarve jatkaa stooria tasaisin väliajoin. Ne uskovat, jotka eivät tunne ja jotka niin haluavat uskoa.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Kerro nyt vielä, mitä oli pelastettavissa?

Kolme vuotta sitten ex-avomiehellä kilahti kun hän sai tietää, että olen muuttamassa pois yhteisestä asunnosta ja hän päätti vailla syytä julistaa täällä, että olen pannut noin puolta JWC:ssä pelanneista. Nimimerkki Beniciolla, jota en ole koskaan tavannutkaan, on jostain syystä tarve jatkaa stooria tasaisin väliajoin. Ne uskovat, jotka eivät tunne ja jotka niin haluavat uskoa.

Ja jos joku oli unohtanut tämän, niin nyt taas muistaa.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vielä pitäisi tietää mitä JWC tarkoittaa niin aukeaa paremmin tämä ilmeisen (?) huikea tarina...
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vielä pitäisi tietää mitä JWC tarkoittaa niin aukeaa paremmin tämä ilmeisen (?) huikea tarina...

Se oli kieltämättä ihan hauska stoori. Muistelisin, että myös silloin Vanha "white knight" Len tuli paikalle hätyyttelemään jengiä pois. Tuli mieleen mielikuva missä kello 5 aamulla jonkin baarin edessä joku heiluttaa käsiään ajaen jengiä pois teemalla "ei täällä ole mitään nähtävää".

Good times.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Parin päivän aikana on tänne kierrätyskeskukseen avattu kerrassaan mieltä avartavia ketjuja. Joko huumorintajuni laatu ei ole kaksinen (mitä epäilen) tai sitten se on liiankin hyvä, koska en voi olla nauramatta näille uusille ketjuille.
 

d2uce

Jäsen
Suosittelen käymään vielä kertaalleen läpi omat pettämis- ja jättämistraumasi.

Kolme vuotta sitten ex-avomiehellä kilahti kun hän sai tietää, että olen muuttamassa pois yhteisestä asunnosta ja hän päätti vailla syytä julistaa täällä, että olen pannut noin puolta JWC:ssä pelanneista. Nimimerkki Beniciolla, jota en ole koskaan tavannutkaan, on jostain syystä tarve jatkaa stooria tasaisin väliajoin. Ne uskovat, jotka eivät tunne ja jotka niin haluavat uskoa.

Ai niinku näin?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Muistelisin, että myös silloin Vanha "white knight" Len tuli paikalle hätyyttelemään jengiä pois.

Boldasin kohdan josta pidän. Sointuu jopa hyvin ääntäessä. Allekirjoitukseen.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Nauran edelleen mielikuvalle, jonka Goon leffa aiheutti. Kyseisessä leffassa on hyvin samannäköinen kaveri kuin JYPin Kalle Koskinen nuorempana hieman hinttimäisenä venäläisenä jääkiekkoilijana. Naurattaa, kun ajattelen miten Kalle saattaisi kopissa käyttäytyä.
 

basswood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nimimerkki Tuomaksen allekirjoitus naurattaa joka kerta kun osuu silmään:

"Sait yksityisviestin käyttäjältä TheSirPena
Suosikkijoukkue:
HIFK

Jokkeri
Haista paska
."
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
scholl sekoitti välittömästi pakkaa, tällä kertaa NHL-osiossa vauhkoillaan miehen näyttävälle trollailulle. "Valoja päälle!" Pengu menetti molemmat jalkansa tuossa tilanteessa.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
scholl sekoitti välittömästi pakkaa, tällä kertaa NHL-osiossa vauhkoillaan miehen näyttävälle trollailulle. "Valoja päälle!" Pengu menetti molemmat jalkansa tuossa tilanteessa.

Käväsin lukemassa herran trollailun, mutta en nähnyt mitään näyttävää siinä? Enemmänkin väkisin väännettyä ja väsynyttä trollailua. Toki Pengu astui miinaan, joka on kyllä ihan uskomatonta miten voi noin metsään mennä. Sikäli hauskaa.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
scholl sekoitti välittömästi pakkaa, tällä kertaa NHL-osiossa vauhkoillaan miehen näyttävälle trollailulle. "Valoja päälle!" Pengu menetti molemmat jalkansa tuossa tilanteessa.

Sanokaa tiukkapipoksi, mutta minua taas ärsyttää tällainen. On totta, että edes vähän pidempään Jatkista lukeneena pitäisi älytä nuo schollin helpot provot, mutta toisaalta tällainen vähentää uusien kirjoittajien halua kirjoittaa mitään asiallista, kun heti joutuu johonkin vitun "Mille naurat juuri nyt"-ketjuun. Tämän takia kai monet kirjoittavat vain Vapaaseen keskusteluun. Vanhempien kirjoittajien selkääntaputtelua koko jääkiekkokeskustelu. Ummehtunutta!

Väärin naurettu!
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
scholl sekoitti välittömästi pakkaa, tällä kertaa NHL-osiossa vauhkoillaan miehen näyttävälle trollailulle. "Valoja päälle!" Pengu menetti molemmat jalkansa tuossa tilanteessa.
Tälle. Ymmärrän kyllä sikäli, kun scholl on ollut kesälomalla, niin eihän uudet kirjoittajat tiedä sitä.

Terveysjalkine on back!

On totta, että edes vähän pidempään Jatkista lukeneena pitäisi älytä nuo schollin helpot provot, mutta toisaalta tällainen vähentää uusien kirjoittajien halua kirjoittaa mitään asiallista, kun heti joutuu johonkin vitun "Mille naurat juuri nyt"-ketjuun.
Mutta en minä ainakaan Pengulle naura, vaan nimenomaan schollille. Hauskinta oli, kun en katsonut viestin kirjoittajaa, mutta tajusin heti viestin luettuani, että hän on tullut takaisin. Onhan se vähän väsynyttä, kyllä.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Pengulle naura, vaan nimenomaan schollille. Hauskinta oli, kun en katsonut viestin kirjoittajaa, mutta tajusin heti viestin luettuani, että hän on tullut takaisin. Onhan se vähän väsynyttä, kyllä.
Minä en naura Schollille tässä tapauksessa, sillä olen aika lailla samaa mieltä. Hänen mielipiteensä toteuttamisen suhteen on toki kärkäs, mutta rivien välistä pystyy aistimaan pointin.

Siis nauran sille, että monet närkästyy monimiljonäärien ehdotettuun palkanalennukseen. Urheilijoiden palkat, oli laji mikä tahansa, ovat sairaan korkeat. Kukaan ihminen ei ole tuon arvoinen, ei edes yritysjohtajat. Ja kannattaa muistaa että kun palkat nousee, niin me urheilua seuraavat maksetaan käytännössä heidän ylisuuret palkat, sekä nousevilla maksukanavahinnoilla että pääsylippuhinnoilla.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sihvonen haluaa Hjalliksen raastupaan kaukaloväkivallasta. Yeah, kai se pitää laittaa vastuuseen ruotsinkielisen kiusaamisestakin.
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nielikäinen sanoo pokkana A-Studiossa, ettei lauantain tapaisia teurastuksia ole ennen tapahtunut. Kiitos nauruista.
 

M10

Jäsen
Ja vaikka ei tähän ketjuun kuulukaan, niin ylläolevaan keskusteluun lisäisin, että Patrik Lostedtin toilailut aikanaan menee ihan samaan kategoriaan Ben-Amor -casen kanssa. Peli ratkennut aikoja sitten ja ottelun lopussa hyppytaklauksia kyynerpäällä päähän. Samaa paskaa teki HIFK 2006 keväällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös