Mille naurat juuri nyt?

  • 13 203 752
  • 50 364

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Luetaan tarkemmin. Tein päätöksen tammikuussa, mutta sattuneista syistä toteutus odotti lokakuulle asti.
Luin ihan oikein jo ekalla kerralla. Koit siis syksyllä 2008 että suhteella ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia ja petit, mutta pois muutit lokakuussa 2009.

Käytän "toi alotti" -kortin. Vieraissa tietääkseni ei käynyt, mutta muuten teki kyllä omalta osaltaan parhaansa suhteen tuhoamisen eteen. Mulla on joskus paha "tapa" pettää ennen kuin jätän, sen myönnän kyllä, mutta en ikinä tee sitä niin kauan kuin näen suhteella edes jonkinlaiset mahdollisuudet.
Toi alotti -kortin käytit kyllä jo viime viestissäsi. Mutta ehdottomasti täytyy arvostaa tyyliäsi jakaa tätäkin asiaa vielä vuosien jälkeen.


Ihan ehdottomasti tähän ketjuun kuuluu nimimerkki Benicion osoittama kiinnostus aihetta kohtaan - siitä huolimatta, että hän ei edes tunne kumpaakaan osapuolta. Haiskahtaa pahasti siltä, että Benicio on joskus tullut petetyksi ja jätetyksi, eivätkä haavat ole vieläkään oikein parantuneet.
Älä nyt viitti, kirjoitat omista toilailuistasi jatkoajan keskustelupalstalle ja sitten ihmettelet kun joku niitä kommentoi.
Tottamunassa olen tullut petetyksi ja jätetyksi, olenhan siitä tännekin kirjoittanut. Haavojen sanoisin kyllä parantuneen.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
FKW, eli Full Kit Wanker.

Itse asiassa, meiltäkin löytyy näitä lievästi sanottuna, outoja yksilöitä, jotka painelevat menemään täysi sotisopa päällä.

Tapsalle terveisiä.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Yksi kausiennakko on tänään ilmeisesti ilmestynyt ja ässien sijoituksen arvailu otetaan kauhistuneena ässä-puolella vastaan. Ja sitten saavat "analyysien tekijät" kuulla kunniansa.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Sitten ote otteluraportista@JWC: "Ottelun loppupuolella tunteet kävivät kuumana. Joukkueilla oli selvästi vaikeuksia pysyä housuissaan, kun fyysiseksikin mennyt peli aiheutti ongelmia pelaajien hermokontrollissa. Aivan ottelun lopussa väistämätön tapahtui, kun HC Bonersin Bone ja HC Andersenin Obi-wan pudottivat hanskat."

Varsinainen poliisi!

Kyllä kiehui vähän yli. Enää ei käydä Bonen kanssa kuin vähintään 2 kertaa viikossa samoilla jäillä ja lounastelutkin enää parissa kerrassa / kk.

Harmittaa ja kaduttaa
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä kiehui vähän yli. Enää ei käydä Bonen kanssa kuin vähintään 2 kertaa viikossa samoilla jäillä ja lounastelutkin enää parissa kerrassa / kk.

Harmittaa ja kaduttaa

Järjestetty showtappelu, obi-wan HC Andersenin Pasi Nielikäinen...

Muista, että maalivahtia ei saa taklata, ei edes omaa.
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
F1 kuskit vahvasti suomi-vaikutteisia kuljettajia (MTV3) (youtubeen mennään siis)

MTV3 aikanaan teki siis listauksen Formula 1 -kuljettajien Suomi-vaikutteista. Varmasti moni kyseisen kanavan ja F1:n vihaaja kerää kiukkua jo ennen tuon linkin avaamista, ja täytyy sanoa, että itsekin aika skeptisin mielin tuota videota aloin katselemaan, mutta sisältö olikin aivan jotain muuta mitä osasi odottaa. Kauan siihen meni, että MTV3:n väeltä löytyi aitoa huumorintajua ja ennen kaikkea itseironiaa. Homma on löyty oikein kunnolla läskiksi :D
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Joo, eli on erehtynyt auton merkistä. Voi kai käydä monellekin yliajetulle, en nyt tuota vielä satuiluksi tai pikku-ukkojen näkemiseksi kutsuisi.

Itsekin ihmettelin vähän tuota Zetan viestiä, kun ainakin jutun perusteella vain auton merkki oli mennyt ukolla väärin. Tosin se on vähän erikoista että tiesi ihan tarkalleen minkälainen Bemari oli kyseessä ja M3 -tarrakin löytyi autosta. Ehkä hänellä on jotain antipatioita Bemarikuskeja kohtaan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Joo, eli on erehtynyt auton merkistä. Voi kai käydä monellekin yliajetulle, en nyt tuota vielä satuiluksi tai pikku-ukkojen näkemiseksi kutsuisi.

Kaveri "näki" omasta mielestään satavarmasti pienen M3-merkin 120km/h takaa hänen päällensä ajaneesta autosta ja aloitti julkisen (facebookit, palkkiot) ajojahdin kaikkia bemarikuskeja vastaan? Kuitenkin kyse oli oikeasti jostain rosmojen välisistä välienselvittelyistä.

Huvitti vain kuinka "varma tarina ilkeästä BMW-kuskista" muuttuikin nopeasti kun poliisi alkoi oikeasti faktoja selvittämään :)
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Toi alotti -kortin käytit kyllä jo viime viestissäsi. Mutta ehdottomasti täytyy arvostaa tyyliäsi jakaa tätäkin asiaa vielä vuosien jälkeen.

Pari faktaa piti käydä korjaamassa. Miksi sinua häiritsee noin paljon se, mitä minä olen joskus tehnyt tai jättänyt tekemättä ollessani parisuhteessa, jonka kumpaakaan osapuolta et ole ikinä tavannutkaan?

En oikeastaan arvosta, mutta hymyillen pudistelen päätäni sille, että juuri sinä koet tarvetta ottaa asiaa esille säännöllisin väliajoin ja vieläpä vääristellen. Tällä kertaa asialla oli sopuli, muuten oikeastaan poikkeuksetta sinä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pari faktaa piti käydä korjaamassa. Miksi sinua häiritsee noin paljon se, mitä minä olen joskus tehnyt tai jättänyt tekemättä ollessani parisuhteessa, jonka kumpaakaan osapuolta et ole ikinä tavannutkaan?

En oikeastaan arvosta, mutta hymyillen pudistelen päätäni sille, että juuri sinä koet tarvetta ottaa asiaa esille säännöllisin väliajoin ja vieläpä vääristellen. Tällä kertaa asialla oli sopuli, muuten oikeastaan poikkeuksetta sinä.

Ei minua mikään häiritse. Tämä on jatkoajan keskustelupalsta, sinä kirjoitat tänne viestejä rakkauselämästäsi, minä kommentoin niitä. Jos minua huvittaa, tulen kommentoimaan myös seuraavaa viestiäsi, jossa esimerkiksi kerrot ketä jatkoajan nimimerkkiä olet pannut tai jättänyt panematta. Voit toki syyttää siitäkin sitten pallea tai minua.

Palle hassutteli jonkunlaiseksi jatkoaikameemiksi nousseella JWC-saunaillalla ja sen jälkilöylyillä täällä, sinähän siitä sitten riensit detaljeja kertomaan. Voit siis ihan itse miettiä, mikä tässä asiassa on muna ja mikä kana, ja tämä koskee sekä näitä viimeaikaisia viestejä, että koko meemiä laajemmin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ei minua mikään häiritse.

Näkyy häiritsevän, kun vähän väliä nostat asiaa esille ilman, että kukaan muu siihen on viitannutkaan.

Suosittelen käymään vielä kertaalleen läpi omat pettämis- ja jättämistraumasi.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Ei tässä nyt oikein muutakaan voi tehdä kuin nauraa. Viikonloppuna oli vähän flunssaa ja se toi mukanaan hengenahdistusta, jonka hoitamiseen käytin astmalääkettä vähän turhan reilulla kädellä. Nyt ei sitten ole pariin yöhön nukuttu kun kropassa on riittävä annos adrenaliinia.

Vois ens kerralla vähän miettiä ensin.
 

#8 Manoel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, FC Honka
Facebookista löyty tähän ketjuun kuuluvaa kamaa. Ystäväni oli tykännyt jonkun muijan kuvasta, joten se oli pompannut etusivulleni. Kuvassa on nuori tyttö ja helvetin juopuneen näkönen ukko, jolla käsi tytön perseellä. No tyttö oli sitte laittanu kuvatekstiksi sanasta sanaan näin: "Minä feat. Nhl pelaaja Zdnek Bahensky(New york rangers :) kerranki tuli ilta halvaks!" Noh totuus paljastui eliteprospectista. Eliteprospects.com - Zdenek Bahensky
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Hiljaisuudella olisit pelastanut sen mitä pelastettavissa vielä olisi ollut.

Tälle tuli naurahdettua. Suhteellisen ylidramaattinen lohkaisu. Heh...pelastettavissa ollut ja mitä? Maine keskustelupalstalla....hmmm.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös