Mille naurat juuri nyt?

  • 13 225 940
  • 50 386

Jättikukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Florida Panthers (HIFK symp.)
Jep! Silloin kun nimimerkki Käyttäjänimetön ei valehtele, hän yrittää puhua totta. BTW eräs nimimerkki on lähetellyt mullekin useita yksityisviestejä aluksi kannustaen modeilmoitusten tekoon (!) ja sittemmin muuten vain raivopäissään homoksi haukkuen. Olen vain kertonut hänelle, että hän ei saa pillua, niin aivan silmitön raivo...
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Sanya Richards-Ross Twitterissä Mestarien liigan finaalista:

- "Chelsea FC vs Bayern Munich..... Aaaaaaaahhhhhhhh!!!!"

-"So.... I like Robben because he's Dutch and so is my physio, but I really like Drogba and I'm in the UK so Chelsea it is ;-)))"

-"DROGBA!!!!!!!!! CHELSEA....the blue teams are dominating... Good omen for Team USA ;-)... Ok a little stretch but it's working for me!"
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jep! Silloin kun nimimerkki Käyttäjänimetön ei valehtele, hän yrittää puhua totta. BTW eräs nimimerkki on lähetellyt mullekin useita yksityisviestejä aluksi kannustaen modeilmoitusten tekoon (!) ja sittemmin muuten vain raivopäissään homoksi haukkuen. Olen vain kertonut hänelle, että hän ei saa pillua, niin aivan silmitön raivo...
Tälle kyllä nauran. Sangen sairasta settiä. Ei niin yhtään mitään tolkkua tuossa viestissä.

Sieltä ne perskärpäset ryömivät, kuten tiedossa oli. Pitäkää palstan vittupäät kuosissa. Ette kuitenkaan pidä.

Täältä tähän.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Todellakin oli hupia ne. Jatkakaa siis vaan. En häiritse "väittelyänne" sen enempää!

Omalta osaltani voin todeta, että onhan tuo hupaisaa ollut. Kovasti vaan harmittaa, etten saanut enää viimeiseen viestiini vastausta, vaikka siinä oli ihan selkeä suora kysymyslause kysymysmerkkeineen ja kaikkineen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Omalta osaltani voin todeta, että onhan tuo hupaisaa ollut. Kovasti vaan harmittaa, etten saanut enää viimeiseen viestiini vastausta, vaikka siinä oli ihan selkeä suora kysymyslause kysymysmerkkeineen ja kaikkineen.
En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että jonkin väännön ulkopuoliset tyypit alkavat vinkua muissa ketjuissa siitä ja tästä väittelystä, kun sitä vartenhan nuo ketjut ovat. Lähinnä huvittaa se päteminen, mikä tuollaiseen naureskeluun sisältyy.

Mutta joo, enpä huomannut viestiäsi, vaikka olen ketjussa vieraillut sen jälkeen. Korjataan asia tässä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Scholl vetää taas tuttuun tyyliinsä mutkia suoraksi:

Tänään on ihan hillittömästi autoja liikenteessä, joissa on ne vanhat ei-eu-rekkarit. Ne on ihan mulkkuja kuskeja.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Olen vain kertonut hänelle, että hän ei saa pillua, niin aivan silmitön raivo...

No onhan tuollainen irvailu aika ikävää. Puutos kun on muutenkin ihan helvetin turhauttavaa, niin ei siinä enää tarvittaisi kenenkään irvailuja asiasta. Etenkin, kun kaikki me käydään se tilanne läpi aina välillä. Kannusta mielummin jatkossa, että ei huolta vaikka just nyt et saa, kyllä sä sitten ehkä taas ensi vuonna tai seuraavana. Sellainen veljellinen hartialle läpsäisy virtuaalisesti.
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Muutaman viimeisen päivän väännöt Tomas Zaborsky Ässiin ketjussa ovat huikeudessaan ja WTC-salajuonien tasoilla.
Törkeä ihminen joka kehtasi tehdä maaleja ja treenata, että pääsisi pois Porista. Kaiken huippuna "halusi pelireissuilla ensimäisenä pukukoppiin bussista"
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kaiken huippuna "halusi pelireissuilla ensimäisenä pukukoppiin bussista"

Tämän tarinan paikka olisi kyllä tuolla parhaat läpät-ketjussa, mutta laitetaan nyt tänne:

Zaborskylla oli tapana mennä istumaan bussin etuosaan fysioterapeutti Hero Malin viereen aina viisi tai kymmenen minuuttia ennen kuin tultiin hallille, jotta pääsi siitä sitten ensimmäisenä koppiin.

Sama jätkä, joka kävi vaihtoaitiossa joukkuekaverinsa kimppuun. Ja tämä siis on hieno mies?

Mitäs vikaa siinä on, jos haluaa mennä ensimmäisenä pukukoppiin valmistautumaan peliin?

En minä vioista puhu. Tuollainen toiminta antaa vain kuvan harvinaisen itsekeskeisestä minä-minä-ihmisestä. Ei mielestäni mikään hieno mies.

Vaikea kuvitella kenenkään ottaneen itseensä siitä että Zabo halusi ensimmäisenä koppiin.

En minä niin väitäkään. Tuollainen toiminta vaan kertoo tekijästään jotain. Näiden detaljien pohjalta muodostuu jonkinlainen kuva Zaborskysta ihmisenä ja niiden perusteella minun on helppo uskoa todeksi se, että Zabo lopetti kauden kesken, vaikka oli pelikykyinen.

Ihan huikeaa!

Toisaalta liikkuuhan kaverin mahdollisesta homoseksuaalisuudestakin huhuja. Tunnettu fakta Porin ulkopuolellakin on se, että kaveri laittoi aina ensimmäisenä vasemman luistimen jalkaansa ja se, että jannun on nähty nousevan bussiin takaovesta(!!!) oli ihan julkinen salaisuus, josta vain vaiettiin kauden aikana. En siis todellakaan väitä Zabon olevan hinttari, mutta tuollainen toiminta vaan kertoo tekijästään jotain. Näiden detaljien pohjalta muodostuu jonkinlainen kuva Zaborskysta ihmisenä ja niiden perusteella minun on helppo uskoa todeksi nämä homopuheet.
 
Viimeksi muokattu:

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nauran tuolle cottonmouthin postaukselle, kiitos!

Tähän ketjuun tulin kuitenkin kirjoittamaan siksi, että nauran nimille, joita ihmiset olisivat halunneet antaa lapsilleen. Osasta näistä on vieläpä valitettu kielteisen päätöksen jälkeen:

Barpapapa, Aina Ilta Ilona, Naima Muisto. Nimiä oli enemmänkin mutta nuo nyt jäivät mieleen. Ei hitto. Täytyy kiittää omia vanhempia, että eivät tuollaisia edes yrittäneet.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Barpapapa, Aina Ilta Ilona, Naima Muisto. Nimiä oli enemmänkin mutta nuo nyt jäivät mieleen. Ei hitto. Täytyy kiittää omia vanhempia, että eivät tuollaisia edes yrittäneet.

Noille on tullut itsekkin naureskeltua. Ei taida olla kovin toivottu lapsi, jos nimeksi haluaa Naima Muiston tai muuta hassun hauskaa. Vähän sama kuin minun vanhemmat, Vesa minusta piti tulla, mutta tulikin jotain ihan muuta. Hyvä niin.

Kun nyt nauruketjussa ollaan, niin naureskelen tässä tämän päivän Fingerporille. Kolahti ihan hyvin.
 

scholl

Jäsen
Nauran sille että kun Kimi Räikkönen kaivaa kassejaan Ibizalla, niin siitä tulee Ilta-Sanomiin uutinen! :D

Iltapäivälehtien sivuilla on joka päivä linkki, jossa lukee: tähti vilautti liikaa tai nyt vilahti jennifer/rihanna/joku. Kertaakaan noissa ei ole vilahtanut mitään, vaan joku telkkarista tuttu tyyppi on ollut ihan normaalisti rannalla tai kaupungilla. Toimittajat oikein keksimällä keksivät bullshittia, jotta ihmiset klikkaisivat linkkejä tai sitten minä en tiedä mitä on alastomuus. Ehkä se on nykypäivänä sitä, että vaatteet on päällä.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Kelpaisi ykkössentteriksi, mutten halua nähdä häntä enää ikinä Kerhossa. Siinä on vissi ero.

Ai koska hän teki oharit HIFK:lle? Tai siis siksi että Matikainen oli niin tyhmä että meni tiedottamaan asiasta ennen kuin Santalan pelaaminen HIFK:ssa oli varmaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ai koska hän teki oharit HIFK:lle? Tai siis siksi että Matikainen oli niin tyhmä että meni tiedottamaan asiasta ennen kuin Santalan pelaaminen HIFK:ssa oli varmaa.
Ei, vaan hän on hyvin vastenmielisen oloinen tyyppi. Eikä tuo HIFK-ohari paranna yhtään imagoa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Vihreiden kannanotto eutanasiasta on saanut erään näkymättömiä vihollisia taistelevan soturin melkolailla sekaisin. Tuon kun saisi käsikirjoitettua johonkin leffaan, siinä olisi takuuvarma kassamagneetti.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Vihreiden kannanotto eutanasiasta on saanut erään näkymättömiä vihollisia taistelevan soturin melkolailla sekaisin. Tuon kun saisi käsikirjoitettua johonkin leffaan, siinä olisi takuuvarma kassamagneetti.

Nimeä rohkeasti meikäläinen vaan, vai eikö pallit riitä muuhun kuin lapselliseen vihjailuun? Minulla on hyvinkin varovainen suhtautuminen koko asiaan, mutta puolustaudun kyllä letkut irti-komppaniaa vastaan.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Nimeä rohkeasti meikäläinen vaan, vai eikö pallit riitä muuhun kuin lapselliseen vihjailuun? Minulla on hyvinkin varovainen suhtautuminen koko asiaan, mutta puolustaudun kyllä letkut irti-komppaniaa vastaan.

Kyllä, tarkoitan juuri sinua. Pahoittelut, jos vihjailu tuntui sinusta lapselliselta. Olen kyllä ennenkin kirjoittanut sinusta näkymättömiä vihollisia vastaan taistelevana soturina, ihan siis nimimerkkisi mainiten, ja vieläpä arvostavaan sävyyn. Eihän noin sitkeää toimintaa voi kuin arvostaa. Eikä vauhti edes hidastu kun omat ja idolin linjat menee ristiin, päinvastoin kiihtyy. Tsemppiä, ihan aidosti!

Pidetään pallit kuitenkin tästä keskustelusta erossa, ihan riippumatta siitä, kenestä ne riippuu. Itse en ainakaan ole kiinnostunut kuin omistani.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös