Mille naurat juuri nyt?

  • 13 239 829
  • 50 415

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Otteluketju on parasta Suomen ollessa tappiolla.

Nauran siis otteluseurantaketjun jutuilla.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Samaa tulin sanomaan. Kyseisessä ketjussa paljastuu karulla tavalla kuinka vähän tällä palstalla on jääkiekkoa ymmärtäviä kirjoittajia.

Kävin katsomassa, ei olisi pitänyt.

Kyllähän Venäjä pelasi niin huikean hienoa kiekkoa, että ei voi kuin ihastella. Ei ollut Suomella mitään palaa.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Samaa tulin sanomaan. Kyseisessä ketjussa paljastuu karulla tavalla kuinka vähän tällä palstalla on jääkiekkoa ymmärtäviä kirjoittajia.

Varmasti näinkin on, mutta voisiko osasyy olla myös että porukka purkaa siellä turhautumistaan ja siksi tulee välillä täysin idiottimaaisia / puusilmäisiä kommentteja.. ?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Otteluketju on parasta Suomen ollessa tappiolla.
Nauran siis otteluseurantaketjun jutuilla.
Samaa tulin sanomaan. Kyseisessä ketjussa paljastuu karulla tavalla kuinka vähän tällä palstalla on jääkiekkoa ymmärtäviä kirjoittajia.
Mielestäni Granlundilla on tässä vaiheessa uraansa mahdollisuus Crosbyn tasoiseen uraan
^TosiFani tämän vuoden tammikuussa.

Naurattaa.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Hienosti irroitit yksittäisen viestin keskustelusta, mutta jostain syystä ei yllättänyt.

Edit: Siis irroitit lauseenosan, jätit jopa lauseen viimeisen sanan pois. Ihme ettet poiminut yksitäisiä sanoja. No, kai sinua sattuu sieluun edelleen.

Ei kai tuo voi yllättää. Kyseessä on kuitenkin palstan herkkähipiäisin kirjoittaja, joka kaiken lisäksi pitää itseään yliluonnollisen fiksuna.

edit. ja nyt nauran sille, että vähemmän yllättäen pamahti yksityisviestiä. On tää jollekin rankkaa.

edit2. kun oon vähän tyhmänpuoleinen, niin tajusin vasta nyt, että olen käsittääkseni ignoressa, joten palstalla on kätyreitä. Kuka ilmoittautuu??
 
Viimeksi muokattu:

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ei kai tuo voi yllättää. Kyseessä on kuitenkin palstan herkkähipiäisin kirjoittaja, joka kaiken lisäksi pitää itseään yliluonnollisen fiksuna.

Ja palstan kovin panomies. Ihmettelen kyllä että jos on noin saatanan älykäs ja pilluakin tulee ovista ja ikkunoista, niin silti jossain netin keskustelupalstalla vedetään herne vähän joka asiasta nenään.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hymyilyttää tämä Käyttäjänimetön, on se pitkävihaista sorttia.

Yllättäen hänelle tuli tänään tällainen olo:

No minäpä nyt - vailla katkeruuden häivähdystäkään - kerron vihdoinkin tämän kauan sitten siinneen tuumani, että ketkä ovat totaalisia turhakkeita täällä ja ehkäpä muutenkin totaalisia turhia:

Lainaus Käyttäjänimetön viestistä Vähiten arvostamasi nimimerkit -ketjusta.

Ensin kaveri nyppii lauseenpalasia vanhasta viestistäni ja sitten tulee tarve avautua häntä kiusanneista kirjoittajista. Ikävää tuollainen katkeroituminen, ei tee hyvää terveydelle.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Hymyilyttää tämä Käyttäjänimetön, on se pitkävihaista sorttia.

Yllättäen hänelle tuli tänään tällainen olo:

No minäpä nyt - vailla katkeruuden häivähdystäkään - kerron vihdoinkin tämän kauan sitten siinneen tuumani, että ketkä ovat totaalisia turhakkeita täällä ja ehkäpä muutenkin totaalisia turhia:

Lainaus Käyttäjänimetön viestistä Vähiten arvostamasi nimimerkit -ketjusta.

Ensin kaveri nyppii lauseenpalasia vanhasta viestistäni ja sitten tulee tarve avautua häntä kiusanneista kirjoittajista. Ikävää tuollainen katkeroituminen, ei tee hyvää terveydelle.

Älä lähde shinne...

...ellet halua yksityisviestejä, joissa muistutetaan, kuinka vitun hieno ihminen kyseinen nimimerkki on. En mainitse nimimerkkiä, etten itse saa lukea henkilökohtaista vuodatusta. Toisaalta ihan vitun sama.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Älä lähde shinne...

...ellet halua yksityisviestejä, joissa muistutetaan, kuinka vitun hieno ihminen kyseinen nimimerkki on. En mainitse nimimerkkiä, etten itse saa lukea henkilökohtaista vuodatusta. Toisaalta ihan vitun sama.

Ei jumalauta! Onko toi sen tavaramerkki??? Kuinka naurettava ihminen(?) voi olla, nyt ollaan kuitenkin niinkin tärkeässä paikassa kuin Jatkoaika!

*ja tähän merimiesnaurua dressman -kävelyllä*
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Älä lähde shinne...

...ellet halua yksityisviestejä, joissa muistutetaan, kuinka vitun hieno ihminen kyseinen nimimerkki on. En mainitse nimimerkkiä, etten itse saa lukea henkilökohtaista vuodatusta. Toisaalta ihan vitun sama.

Minulle kerrottiin tällä viikolla yv:llä, että olen heikko nimimerkki ja ValeFani. Selvisin tuosta ryöpytyksestä ilman terapiaa, joten uskoisin selviäväni myös Käyttäjänimettömän avautumisesta. Eli antaa tulla vaan, hauska veikko.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Täällä nauretaan jollekin. On se jännä. Tai ainakin annetaan ymmärtää, että joku olisi lähettänyt yyveitä, jossa hän olisi kertonut, että hän on hieno ihminen. Mitään tuollaista en ole ikinä nähnyt tai kuullut. Ehkä en kuulu piireihin.

Esim. tuo ValeFani-juttu ei liity mitenkään minuun. En ole TosiFanille yyveitä lähetellyt. Vaikka tuossa kai niin annetaan ymmärtää.

Onhan tämä palsta nykyisin liioilta osin perseestä. Aikansa kutakin.

Jännästi vähiten arvostamakseni nimeämäni henkilöt avautuivat, muissa ketjuissa, on se jännä. :)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ei noin hienon joukon jatkoksi vailla ansioita pääse, eli olen tehnyt sentään edes jotain oikein. Otankin sen kunniaksi muutaman tuossa illemmalla!
 
Hei ! Minäkin olen saanut yksityisviestiä nimettömältä käyttäjältä, otsikkona : "Perse".

Vuosien terapian jälkeen siitä eheydyin. Nyt nauruttaa etten ollutkaan ainoa.

Jotain vertaistukiryhmää pystyyn?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Heh, Käyttis näköjään lähestyy kaikkia vääntöjään jälkeenpäin yv:llä. Mullekin on pari tullut eri aiheista. Sisällöistä ei sen enempää, en halua enempää viestejä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool

Nauroin kun tsekkasin sun ja TQoFE:n vääntöä lapsia vai ei -ketjussa.

Miksi nauroin? No siksi että yrititte lähestulkoon väkisin saada omaa mielipidettä läpi niin monessa viestissä, että harva jaksaa tuollaista edes täällä JA:ssa, mutta tehän jaksatte. Kiitos siitä, jatkakaa toki, niin saadaan huumoria jatkossakin :)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Nauroin kun tsekkasin sun ja TQoFE:n vääntöä lapsia vai ei -ketjussa.

Miksi nauroin? No siksi että yrititte lähestulkoon väkisin saada omaa mielipidettä läpi niin monessa viestissä, että harva jaksaa tuollaista edes täällä JA:ssa, mutta tehän jaksatte. Kiitos siitä, jatkakaa toki, niin saadaan huumoria jatkossakin :)

Mitäs se nyt tähän liittyy? Vai pitikö vain päästä pätemään?

Edit. Mulla on siinä koko väännössä ollut samat pointit mukana koko ajan, joita olen yrittänyt selventää. Jos se hupia tarjoaa, niin ole hyvä. Mistään mielipiteen syöttämisestä ei ole kyse.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mitäs se nyt tähän liittyy? Vai pitikö vain päästä pätemään?

Edit. Mulla on siinä koko väännössä ollut samat pointit mukana koko ajan, joita olen yrittänyt selventää. Jos se hupia tarjoaa, niin ole hyvä. Mistään mielipiteen syöttämisestä ei ole kyse.

Joo-o, mähän nimenomaan yritän päteä kaikin voimin. Siksi tulin tänne Jatkoajan Mille naurat juuri nyt? -osastolle, koska ajattelin että täällä se olis parasta suorittaa. Täällä näkyvyys on parasta, ja täällä myös keltaiset lehdet pyörii säännöllisesti :D

Todellakin oli hupia ne. Jatkakaa siis vaan. En häiritse "väittelyänne" sen enempää!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Käsittääkseni siinä ketjussa ei ole viime aikoina ollut sen enempää mun kuin TQoFE:nkään viestejä, joten en nyt ihan tasan tarkkaan ymmärrä, mitä haet. Mutta ihan jees, että tulit tänne siitä mainitsemaan.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Käsittääkseni siinä ketjussa ei ole viime aikoina ollut sen enempää mun kuin TQoFE:nkään viestejä, joten en nyt ihan tasan tarkkaan ymmärrä, mitä haet. Mutta ihan jees, että tulit tänne siitä mainitsemaan.

Noh, jos ei viime aikoina, niin pistäpä siellä pari sivua taaksepäin sitten... ja enjoy. Varmaan tiedät kun olet itse skrivannut niitä.
Eli löytyy viesti jos toinenkin! Aikamoista viihdettä kyllä :) Anna palaa vaan!
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Mille naurat juuri nyt? -ketju ei varmaan koskaan ole ollut näin "väärällä tavalla" hauska. Miten te pystytte? Epäilen, että ainakin joku teistä on vieläpä tosissaan. Enää se yksi herkkähipiäinen nimimerkki pitäisi ilmestyä älähtämään, se on kuitenkin mainittu. On mulla aikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös