Nauroin kun tsekkasin sun ja TQoFE:n vääntöä lapsia vai ei -ketjussa.
Miksi nauroin? No siksi että yrititte lähestulkoon väkisin saada omaa mielipidettä läpi niin monessa viestissä, että harva jaksaa tuollaista edes täällä JA:ssa, mutta tehän jaksatte. Kiitos siitä, jatkakaa toki, niin saadaan huumoria jatkossakin :)
Mitäs se nyt tähän liittyy? Vai pitikö vain päästä pätemään?
Edit. Mulla on siinä koko väännössä ollut samat pointit mukana koko ajan, joita olen yrittänyt selventää. Jos se hupia tarjoaa, niin ole hyvä. Mistään mielipiteen syöttämisestä ei ole kyse.
Käsittääkseni siinä ketjussa ei ole viime aikoina ollut sen enempää mun kuin TQoFE:nkään viestejä, joten en nyt ihan tasan tarkkaan ymmärrä, mitä haet. Mutta ihan jees, että tulit tänne siitä mainitsemaan.
Tälle kyllä nauran. Sangen sairasta settiä. Ei niin yhtään mitään tolkkua tuossa viestissä.Jep! Silloin kun nimimerkki Käyttäjänimetön ei valehtele, hän yrittää puhua totta. BTW eräs nimimerkki on lähetellyt mullekin useita yksityisviestejä aluksi kannustaen modeilmoitusten tekoon (!) ja sittemmin muuten vain raivopäissään homoksi haukkuen. Olen vain kertonut hänelle, että hän ei saa pillua, niin aivan silmitön raivo...
Todellakin oli hupia ne. Jatkakaa siis vaan. En häiritse "väittelyänne" sen enempää!
En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että jonkin väännön ulkopuoliset tyypit alkavat vinkua muissa ketjuissa siitä ja tästä väittelystä, kun sitä vartenhan nuo ketjut ovat. Lähinnä huvittaa se päteminen, mikä tuollaiseen naureskeluun sisältyy.Omalta osaltani voin todeta, että onhan tuo hupaisaa ollut. Kovasti vaan harmittaa, etten saanut enää viimeiseen viestiini vastausta, vaikka siinä oli ihan selkeä suora kysymyslause kysymysmerkkeineen ja kaikkineen.
Tänään on ihan hillittömästi autoja liikenteessä, joissa on ne vanhat ei-eu-rekkarit. Ne on ihan mulkkuja kuskeja.
Olen vain kertonut hänelle, että hän ei saa pillua, niin aivan silmitön raivo...
Maailman nopeimmat kulkuset. Jos niitä täytyy helistellä käsivoimin, niin onhan se nyt jumalauta heti uutisoitava!Nauran sille että kun Kimi Räikkönen kaivaa kassejaan Ibizalla, niin siitä tulee Ilta-Sanomiin uutinen! :D
Kaiken huippuna "halusi pelireissuilla ensimäisenä pukukoppiin bussista"
Zaborskylla oli tapana mennä istumaan bussin etuosaan fysioterapeutti Hero Malin viereen aina viisi tai kymmenen minuuttia ennen kuin tultiin hallille, jotta pääsi siitä sitten ensimmäisenä koppiin.
Sama jätkä, joka kävi vaihtoaitiossa joukkuekaverinsa kimppuun. Ja tämä siis on hieno mies?
Mitäs vikaa siinä on, jos haluaa mennä ensimmäisenä pukukoppiin valmistautumaan peliin?
En minä vioista puhu. Tuollainen toiminta antaa vain kuvan harvinaisen itsekeskeisestä minä-minä-ihmisestä. Ei mielestäni mikään hieno mies.
Vaikea kuvitella kenenkään ottaneen itseensä siitä että Zabo halusi ensimmäisenä koppiin.
En minä niin väitäkään. Tuollainen toiminta vaan kertoo tekijästään jotain. Näiden detaljien pohjalta muodostuu jonkinlainen kuva Zaborskysta ihmisenä ja niiden perusteella minun on helppo uskoa todeksi se, että Zabo lopetti kauden kesken, vaikka oli pelikykyinen.
...Ihan huikeaa!...
Barpapapa, Aina Ilta Ilona, Naima Muisto. Nimiä oli enemmänkin mutta nuo nyt jäivät mieleen. Ei hitto. Täytyy kiittää omia vanhempia, että eivät tuollaisia edes yrittäneet.
Nauran sille että kun Kimi Räikkönen kaivaa kassejaan Ibizalla, niin siitä tulee Ilta-Sanomiin uutinen! :D
Kelpaisi ykkössentteriksi, mutten halua nähdä häntä enää ikinä Kerhossa. Siinä on vissi ero.Joillekin HPK-kannattajille ei kelpaisi Tommi Santala ykkössentteriksi.
Kelpaisi ykkössentteriksi, mutten halua nähdä häntä enää ikinä Kerhossa. Siinä on vissi ero.