Mille naurat juuri nyt?

  • 13 240 568
  • 50 419

Migron

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No kyllä aika pihalla saa olla jos tuolla lailla alkaa parkumaan jotain alkusarjan höntsämatsin lopputuloksesta, mutta onhan toi sillai koomisuudessaan naurattava.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tuli ensimmäisenä mieleen tuosta parkuvasta kaverista, että siinä on vedetty 10 000 euron veto Suomen puolesta tai jotakin, koska kyllähän siinä selvästi on harmistumista ilmassa. Naureskelenkin sille, koska kyllä siinä itku tulee kovallekin kaverille helposti.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Tuli ensimmäisenä mieleen tuosta parkuvasta kaverista, että siinä on vedetty 10 000 euron veto Suomen puolesta tai jotakin, koska kyllähän siinä selvästi on harmistumista ilmassa.

Itselleni tuli ensimmäiseksi mieleen, että siinä on joku vähemmän syntymälahjaksi saanut kaveri saattajansa kanssa pelissä.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Tämä meni nyt aika lujaa ohi, kaikin puolin. Tunnet ilmeisesti klipin kaverin, kun tiedät, ettei hän ollut perillä sarjasysteemistä ja -tilanteesta? Näköjään tiedät senkin, että hän oli itse maksanut lippunsa.

Ookkonää ihan hölmö? Kaveri linkkas hauskan pätkän (itsekin tälle jo livenä naureskelin) ja sinä tulet ja vaadit faktoja pöytään, etkö oikeesti tajunnu?

Ehkä videon kaveri on viime kevään jälkeisessä nosteessa lähtenyt ekaa kertaa katsomassa hokia hallille, on oikein pelipaidat ja kaikkee, kenties telkkarista katellu että itkeä pitää kun oma joukkue häviää.. Ja sinä tulet viisastelemaan ja ottamaan kaiken kirjaimelleen. Kissaski häpee sua!
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ookkonää ihan hölmö? Kaveri linkkas hauskan pätkän (itsekin tälle jo livenä naureskelin) ja sinä tulet ja vaadit faktoja pöytään, etkö oikeesti tajunnu?

Ehkä videon kaveri on viime kevään jälkeisessä nosteessa lähtenyt ekaa kertaa katsomassa hokia hallille, on oikein pelipaidat ja kaikkee, kenties telkkarista katellu että itkeä pitää kun oma joukkue häviää.. Ja sinä tulet viisastelemaan ja ottamaan kaiken kirjaimelleen. Kissaski häpee sua!

Siis mitä vittua? Tämä on typerin kirjoitus, mitä olen tältä palstalta lukenut pitkään aikaan. Ja se on jo paljon.

Miten helvetissä tämä klippi liittyy sarjasysteemin ja -tilanteen tajuamiseen? Voisitko vastata siihen ennen kuin teet itsestäsi vielä enemmän pellen (mikäli se on enää mahdollista). Kai sitä saa itkeä ihan alkusarjatappionkin jälkeen, ottamatta tässä kantaa siihen, kuinka naurettavaa se on.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Siis mitä vittua? Tämä on typerin kirjoitus, mitä olen tältä palstalta lukenut pitkään aikaan. Ja se on jo paljon.

Miten helvetissä tämä klippi liittyy sarjasysteemin ja -tilanteen tajuamiseen? Voisitko vastata siihen ennen kuin teet itsestäsi vielä enemmän pellen (mikäli se on enää mahdollista). Kai sitä saa itkeä ihan alkusarjatappionkin jälkeen, ottamatta tässä kantaa siihen, kuinka naurettavaa se on.

No niin no, et tajunnut ja kuitenkin tajusit. Onhan se vähän naurettavaa itkeä hävityn "mitättömän" alkusarjamatsin jälkeen OLETTAEN että kyseessä on ns. normaali aikuinen mies. Sitähän emme tiedä emmekä varmaan saakaan tietää, ellei sitten Kirjoittelija ole kaverin tuttuja, kuten arvelit, ja avaa tilannetta meillekin.

En tätä nyt pysty syvemmin aukomaan, minusta itku tuossa tilanteessa aikuiselta mieheltä on hiukkasen hassua. Jos tuon huvittavuus ei tosiaan sinulle auennut niin eipähän siinä. Näit tarpeelliseksi kuitenkin tulla kyseenalaistamaan tuon hauskuuden, sarjasysteemin ymmärtämisen ja sen, kuka sen lipun onkaan maksanut..

Mutta saahan sitä itkeä, ei pahalla. Kova maailma tarvitsee tuntevia ja herkkiä ihmisiä.

ps. Kiitoksia superlatiiveista, mennään eteenpäin!

pelle
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jippu: Fuck you päin naamaa(epäsuorasti paskan biisin kautta)

Huutonaurua. Tuo Jippukin on aikuinen, ei kyllä uskoisi. Myötähäpeää nuo sanoitukset lähinnä aiheuttavat. Todella katkeralta kuulostaa tämä arjensankari, Suomen turhin julkkis 2012?

Hämmentävintä tuossa on se, että toisiksi uusimmassa City-lehdessä Jippu kertoo miten Jussi Lampi on sen paras ystävä ja miten hädän taikka ahdistuksen keskellä Jussi on aina se jolle ensimmäisenä soitetaan. Ilmeisesti Asko Kallonen joukkoineen on laskenut, että tällä saadaan Jipulle parhaiten näkyvyyttä samaan tyyliin kun Heli Kajolle iholla-sarjassa.
 

Ukkopekka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Carolina Hurricanes
Oon 22v ja minulta kysyttiin papereita kun ostin Diablo 3:sen...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minulta kysyttiin Haaparannan Systembolagetissa kuukausi sitten paperit, vaikka olen 33, vaikka olin vain viinakuskina.
Minulta kysyttiin joskus kymmenisen vuotta sitten paperit, kun ajoin autolla kioskin pihaan ja ostin tupakkia. Olin melkein 30 silloin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Multa ei oo koskaan kysytty papereita. Mun kaverilta kerran kysyttiin. Se oli 16 sillon.

Mä jouduin usinkin näyttämään papereita vielä vaikka olin melkein 30- vuotias. Tosin tämä johtui varmasti siitä, että olin melko hyvin säilynyt ja erittäin nuorekkaan oloinen...kuten vielä näin 44-vuotiaanakin. Nuoret naiset pörrää ympärillä kun lähtee radalle. On tää hianoo.

Rumat ja rupsahtaneet selviävät röökiöstoista ilman, että ajokorttia pitää vilauttaa.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minultakin kysyttiin kuukausi sitten ajokorttia, vaikka ylinopeutta oli vain 28 km/h - toisaalta, olen kyllä melko hyvin säilynyt.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Mä jouduin usinkin näyttämään papereita vielä vaikka olin melkein 30- vuotias. Tosin tämä johtui varmasti siitä, että olin melko hyvin säilynyt ja erittäin nuorekkaan oloinen...kuten vielä näin 44-vuotiaanakin. Nuoret naiset pörrää ympärillä kun lähtee radalle. On tää hianoo.

Rumat ja rupsahtaneet selviävät röökiöstoista ilman, että ajokorttia pitää vilauttaa.

Minäpä luulen, että Impivaaran Inkerit ovat myös kuulleet tämän myytin Varsinais-Suomen kookkaimmasta peniksestäsi ja nuorekas ulkonäkösi on sivuseikka...:)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Minäpä luulen, että Impivaaran Inkerit ovat myös kuulleet tämän myytin Varsinais-Suomen kookkaimmasta peniksestäsi ja nuorekas ulkonäkösi on sivuseikka...:)

Niinhän tuota luulisi vaikkakin kyseisen elimen väitetystä koosta ovat olleet täpinöissään tähän mennessä ainoastaan Jatkoajan miespuoliset jäsenet. Tälle nauran juuri nyt.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Niinhän tuota luulisi vaikkakin kyseisen elimen väitetystä koosta ovat olleet täpinöissään tähän mennessä ainoastaan Jatkoajan miespuoliset jäsenet. Tälle nauran juuri nyt.

Voisi tulla monelle jatkoaikalaiselle tiukka pähkäilyn paikka, jos vierekkäin seisoisi Vanha Len ja joku hehkeä nainen ja pitäisi valita kumpi tiputtaa housut nilkkoihin. Sen verran innoissaan tuosta elimestä ollaan.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Niinhän tuota luulisi vaikkakin kyseisen elimen väitetystä koosta ovat olleet täpinöissään tähän mennessä ainoastaan Jatkoajan miespuoliset jäsenet. Tälle nauran juuri nyt.

Tätä nyt on vähän jotenkin kiusallista kysyä. Onko se totta mitä isot pojat ovat kertoneet sinusta?
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Niinhän tuota luulisi vaikkakin kyseisen elimen väitetystä koosta ovat olleet täpinöissään tähän mennessä ainoastaan Jatkoajan miespuoliset jäsenet. Tälle nauran juuri nyt.

No tottakai meille kateellisille simapippeleille passaakin nauraa...:)

Tästä Vanha Lenin penis-casesta tuli mieleen seuraava Kummeli-sketsi:

http://www.youtube.com/watch?v=jrqEe6XK3VI
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aika hassua että ensin valitetaan kun katsomossa on vain tunteettomia bisnesmiehiä ja sitten kun joku elää aidosti tunteella mukana on sekin väärin.

En minäkään lätkä mj-alkusarjahäviön jälkeen ole varmaan koskaan itkenyt, mutta ymmärrän ihan hyvin jos jollekin Leijonat on sen verran isompi asia että tappio ottaa koville, erityisesti jos lipusta on maksanut sen melkein 200 euroa.

Nauroin samaa kaveria itsekin, kun satuin telkussa näkemään. Jos aikuinen kaveri haluaa maksaa sen pari sataa merkityksettömästä höntsäilystä ja vielä itkee oletettavasti Suomen häviön vuoksi, niin ehkä kannattaisi hankkia se omakin elämä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös