Mä jouduin usinkin näyttämään papereita vielä vaikka olin melkein 30- vuotias. Tosin tämä johtui varmasti siitä, että olin melko hyvin säilynyt ja erittäin nuorekkaan oloinen...kuten vielä näin 44-vuotiaanakin. Nuoret naiset pörrää ympärillä kun lähtee radalle. On tää hianoo.
Rumat ja rupsahtaneet selviävät röökiöstoista ilman, että ajokorttia pitää vilauttaa.
Minäpä luulen, että Impivaaran Inkerit ovat myös kuulleet tämän myytin Varsinais-Suomen kookkaimmasta peniksestäsi ja nuorekas ulkonäkösi on sivuseikka...:)
Niinhän tuota luulisi vaikkakin kyseisen elimen väitetystä koosta ovat olleet täpinöissään tähän mennessä ainoastaan Jatkoajan miespuoliset jäsenet. Tälle nauran juuri nyt.
Niinhän tuota luulisi vaikkakin kyseisen elimen väitetystä koosta ovat olleet täpinöissään tähän mennessä ainoastaan Jatkoajan miespuoliset jäsenet. Tälle nauran juuri nyt.
Aika hassua että ensin valitetaan kun katsomossa on vain tunteettomia bisnesmiehiä ja sitten kun joku elää aidosti tunteella mukana on sekin väärin.
En minäkään lätkä mj-alkusarjahäviön jälkeen ole varmaan koskaan itkenyt, mutta ymmärrän ihan hyvin jos jollekin Leijonat on sen verran isompi asia että tappio ottaa koville, erityisesti jos lipusta on maksanut sen melkein 200 euroa.
Onko se totta mitä isot pojat ovat kertoneet sinusta?
Vepsulla ei ole yhtäkään maalivahtia käytettävissä huomisessa ottelussa Jaroa vastaan. Bouna Coundoul ja Juuso Kevari on pelikiellossa. Janne Henriksson on edustuskelvoton kun on lainalla Närpiön Kraftissa. Nelosmaalivahti on loukkaantunut.
No, eipä hätää. Kuutosdivarin FC Jukola antaa kolmosveskarin lainalle!
Vepsulla ei ole yhtäkään maalivahtia käytettävissä huomisessa ottelussa Jaroa vastaan.
Jäätävä vastaus voitto kotiin- ohjelman jenkkiversiossa, juontajan reaktio on myös omalla tavallaan koominen.
http://www.youtube.com/watch?v=qnoEq6WKSXA&
Nimimerkki Tifosin "hivenen yliampuva" fanitus Vehasen suuntaan naurattaa. Esimerkkejä jos kaipaa niin maajoukkueosiosta löytyy.
KooKoo-osion Matt Nickerson-ketjulle. Yllättäen porilaiset puolustelemassa, kuin hieno ja huikea pelaaja Nickerson onkaan. Odotan ketjusta hienoa vääntöä jatkossa.
Ilveksen kannattajana en paljon naureskelisi. Koko seura on tällä hetkellä SM-liigassa yksi suuri vitsi.
Voitti ne sentään Sportin karsintasarjassa...
Ilveksen kannattajana en paljon naureskelisi. Koko seura on tällä hetkellä SM-liigassa yksi suuri vitsi.
Tutkitaanko tässä nyt koiraa vai ihmistä? Nimittäin pitäisi asiasta mielestäni saada käsitys kysymällä potilaalta, että mihin sattuu, polviin vai nivuseen. Pitääkö sitä tutkia erikseen lääketieteellisillä instrumenteilla?
Ihan sama tuli mieleen! Ehkä se on näillä perhostyylin veskareilla jonkinlainen evoluutio, että alkavat tarpeeksi kauan pelattuaan muokkautua takaisin toukkavaiheeseen, jolloin erinäisten nilviäisten tapaan keho on yhtä möykkyä ja ainoa selkeästi erottuva asia on peräsuoli.