Mille naurat juuri nyt?

  • 13 196 276
  • 50 354

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kanavasurffasin äsken ja jollain kanavalla chattijuontajalta kysyttiin että mitä olet tehnyt viime aikoina ja vastaus oli jotain "No hirveesti on ollut kaikkee messuja, kuvauksii ja promoi ja sit tietysti näit oikeita töitä."
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
On varsinainen epeli muutenkin ulkomaailmassa. Hausko veikko.

Tuon videon keskusteluissa joku sanoo että on töissä Seinäjoen Soneralla mutta eikös tuo ole MTV3:lla ja ainakin kiekkotuotannon puolella. Luurit korvilla kaukalon laidalla olen miehen tavannut sata kertaa mm. maaotteluiden yhteydessä.

Ja tuo videopätkä on alusta loppuun huikea, edelleen. Jos olisi tapahtunut englanninkielisessä maassa niin sillä olisi tuhat miljoonaa katselukertaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kanavasurffasin äsken ja jollain kanavalla chattijuontajalta kysyttiin että mitä olet tehnyt viime aikoina ja vastaus oli jotain "No hirveesti on ollut kaikkee messuja, kuvauksii ja promoi ja sit tietysti näit oikeita töitä."
Mun mielestä mä en ole ollenkaan kateellista tyyppiä, mutta jos nuo chattijuontajat saavat penniäkään enempää palkkaa kuin minä, niin aivan varmasti pakenen vuorille ja katkerana erakoidun sinne Kuoliovaaran mökkiini ja pontikkaa keittelen kunnes hama loppuni koittaa.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Nauran eräälle käyttäjälle, joka joutuu maksamaan pillusta, ja silti haukkuu milloin mitäkin nörtiksi. On siinä tosimies, niin kova jätkä etten kyllä lähtis haastamaan.

Joo, huorissa käynti on nörteintä mitä voin kuvitella, vaikkei minulla sitä vastaan mitään olekaan. Hyvä vaan että rumat, elämässään epäonnistuneet luuseritkin saavat seksiä.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Joo, huorissa käynti on nörteintä mitä voin kuvitella, vaikkei minulla sitä vastaan mitään olekaan. Hyvä vaan että rumat, elämässään epäonnistuneet luuseritkin saavat seksiä.
Se, että on niin ruma, ettei kehtaa käydä edes huorissa, on nörttiä...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nauran eräälle käyttäjälle, joka joutuu maksamaan pillusta, ja silti haukkuu milloin mitäkin nörtiksi. On siinä tosimies, niin kova jätkä etten kyllä lähtis haastamaan.
Eihän siinä mistään joutumisesta ole kyse. Ennemminkin ne on ne vässykät jotka "joutuvat", siis joutuvat tekemään kaikkea paskaa saadakseen huonoa seksiä. Esitä olevasi kiinnostunut naisten tyhmistä jutuista, vedä sitä show:ta antaaksesi hauskan kuvan itsestäsi jne, ja lopuksi vielä joudut käymään sen esileikkihelvetin läpi vain jotta voit seksissä tyydyttää sen naisen, ja kappas, itsekin laukesit siinä samalla. Morkkishan siitä vaan tulee kun asetat itsesi paljon sen naisen alapuolelle palvelemalla ja miellyttämällä sitä kaikin mahdollisin tavoin.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, huorissa käynti on nörteintä mitä voin kuvitella, vaikkei minulla sitä vastaan mitään olekaan. Hyvä vaan että rumat, elämässään epäonnistuneet luuseritkin saavat seksiä.
Tuskinpa nyt maksullisissa naisissa käyvät miehet olisivat keskivertomiestä rumempia. Varmasti saisivat baareistakin seuraa ja monillahan on vaimotkin kotona tms. Jossakin Lapissahan kuulemma peräkammarinpojat käyvät maksullisissa naisissa, mutta ainakin täällä etelässä asia on aika pitkälti toisin.

Mä oon monesti kesäisin Tallinnasta tullessani pitänyt laivalla sellaista "huumoriteksti" -t-paitaa, jossa suoraan kerron millä asioilla olen ollut, niin on muutamankin kerran tultu asiasta juttelemaan. Kerran nyt joku vanhempi rouva löi mua käsilaukulla päähän, mutta noin muuten on ollut kiva keskustella alan miesten kanssa. Kyllä ne nössöimmät jätkät möllöttää kotona tyttöystäviensä kainalossa.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Eihän siinä mistään joutumisesta ole kyse. Ennemminkin ne on ne vässykät jotka "joutuvat", siis joutuvat tekemään kaikkea paskaa saadakseen seksiä. Esitä olevasi kiinnostunut naisten tyhmistä jutuista, vedä sitä show:ta antaaksesi hauskan kuvan itsestäsi jne, ja lopuksi vielä joudut käymään sen esileikkihelvetin läpi vain jotta voit seksissä tyydyttää sen naisen, ja kappas, itsekin laukesit siinä samalla.

No ei tartte paljon ihmetellä, jos ei tuolla käsityksellä seksistä, ylipäänsä kanssakäymisestä ja toisen ihmisen arvosta irtoa kuin rahalla. Mutta samapa tuo; varmaan molemmin puolin parempi ratkaisu. Kai itämafian tukeminenkin voi olla joillekin iloinen asia.

Nauran vaihteeksi yhden monomaaninimimerkin henkilökohtaiselle kesto-ongelmalle ja rinnakkaistodellisuudelle, jossa Jalonen ei valinnut Selännettä, Koivua ja kumppaneita MM-kisoihin (reaalimaailmassahan molemmille oli joukkueessa paikka, josta he kieltäytyivät). Mutta ihan loogistahan tuo, kun todellisuus on liian kova pala kestettäväksi jo toisessa polvessa.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No ei tartte paljon ihmetellä, jos ei tuolla käsityksellä seksistä, ylipäänsä kanssakäymisestä ja toisen ihmisen arvosta irtoa kuin rahalla. Mutta samapa tuo; varmaan molemmin puolin parempi ratkaisu. Kai itämafian tukeminenkin voi olla joillekin iloinen asia.
Kyllä mäkin silloin joskus parikymppisenä baareissa naisia naurattelin, ja netistäkin paljon naisia tapailin. Nyttemmin sitä on vissiinkin vähän laiskistunut tai jotain, ja varsinkaan siihen säälittävään naisten iskemiseen baareista en ole jaksanut lähteä mukaan. Mulla on silleen vähän hassu juttu, että ei tarvitse kuin aukaista kaljapullo, niin ei naiset enää jaksa kiinnostaa. Enkä mä oikein seurusteluihminenkään ole. Karulta kohtalolta kyllä vaikuttaa sellainen yhden naisen loukku.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä mäkin silloin joskus parikymppisenä baareissa naisia naurattelin, ja netistäkin paljon naisia tapailin. Nyttemmin sitä on vissiinkin vähän laiskistunut tai jotain, ja varsinkaan siihen säälittävään naisten iskemiseen baareista en ole jaksanut lähteä mukaan. Mulla on silleen vähän hassu juttu, että ei tarvitse kuin aukaista kaljapullo, niin ei naiset enää jaksa kiinnostaa. Enkä mä oikein seurusteluihminenkään ole. Karulta kohtalolta kyllä vaikuttaa sellainen yhden naisen loukku.

Kyllä mäkin silloin joskus kaljaa join, nyttemmin sitä on vähän laiskistunut/viisastunut, ja varsinkaan siihen naurettavaan baarissa notkumiseen en ole ikinä jaksanut lähteä mukaan. Mulla on silleen vähän hassu juttu, että ei tarvitse kuin naisen aukaista haarat, niin ei kalja jaksa enää kiinnostaa. Enkä mä oikein juopotteluihminenkään ole. Karulta kohtallta kyllä vaikuttaa sellainen yhden harrastuksen loukku.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nörttiä on se, että osaa jonkun homman todella hyvin ja viettää sen parissa paljon aikaa.
Sittenhän ainakaan suomalaiset jalkapalloilijat ei ole nörttejä. Ne kyllä viettää paljon aikaa pallonpotkimisen parissa, mutta määritelmäsi mukaan se ei ihan nörttiyteen asti riitä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Sittenhän ainakaan suomalaiset jalkapalloilijat ei ole nörttejä. Ne kyllä viettää paljon aikaa pallonpotkimisen parissa, mutta määritelmäsi mukaan se ei ihan nörttiyteen asti riitä.

Kertoopa tarina parista suomalaisesta potkupalloilijasta, jotka pallon potkimisen lisäksi viihtyivät myös Lontoon strippiklubeilla. Siinä ei tarvinnut tyttöjen kysellä, että tarjoatko juotavaa, kun ensimmäinen repliikki oli, että "Mitä otat?" Kuulemma ei ollut Viron hinnat.
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tutun naisen viesti:

"Tilanne alkoi siitä, kun joku parikymppinen teknojuippi pelasi jotain v*tun DS:ää äänet sillee kuuluvilla. Sitten jonkun vauva alkoi itkemään ja olihan se aika hankala ääni... minulle, toisessa korvassa piipittää joku vitun Mario Tunesin paskimmat ja toiseen korvaan kiljuu alta puolivuotias kersa.

Sitten se vitun juippi alkaa kiljumaan, että saisko sen lapsen hiljasemmalle ja siinä vaiheessa katkesi vähän pinna. Hyvin värikkäästi ja kovaäänisesti opastin tätä hippiäistä, kummasta löytyy mute-nappula, sen uudesta pappa-betalar lelusta vai ihmisvauvasta. Juipiska yritti mumista, että itse hän on sen maksanut, mutta avuliaasti kerroin että isin luottokorttia tai osamaksua ei lasketa tässä yhteydessä itse maksetuksi.

Mummot taputti, sälli jäi seuraavalla pysäkillä ja vauvan äiti sanoi kiitos poistuessaan bussista sekä minulle että kuskille.
Notta jos joku törmää tarinaan, että joku vanha ämmä alkoi raivoamaan sille Varissuon bussissa tyhjästä, se jätkä puhuu paskaa ja raivoaja olin minä."
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tutun naisen viesti:

"Tilanne alkoi siitä, kun joku parikymppinen teknojuippi pelasi jotain v*tun DS:ää äänet sillee kuuluvilla. Sitten jonkun vauva alkoi itkemään ja olihan se aika hankala ääni... minulle, toisessa korvassa piipittää joku vitun Mario Tunesin paskimmat ja toiseen korvaan kiljuu alta puolivuotias kersa.
Sitten se vitun juippi alkaa kiljumaan, että saisko sen lapsen hiljasemmalle ja siinä vaiheessa katkesi vähän pinna.
---
Notta jos joku törmää tarinaan, että joku vanha ämmä alkoi raivoamaan sille Varissuon bussissa tyhjästä, se jätkä puhuu paskaa ja raivoaja olin minä."

Loistavaa, täydet pinnat tuttavallesi:). Itsekään juuri perusta pentujen rääkymisestä julkisissa kulkuvälineissä (tai yleensä missään), mutta eiköhän tuo tosiaan ole selvää, kumpaa äänentasoa on ikään kuin helpompi hallita.

(Itku)Nauran myös omalle työkämmilleni, koska se on niin typerä. Tosin on vielä pieni mahdollisuus, ettei se realisoidu.
 

fourtyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nauran tälle, tavalla jolla JYPin pelaajat saapuvat mestaruusjuhliin.

Kaupungilla huhuttiin keskiviikkona, että mestarit saisivat käyttöönsä Suomen jääkiekkomaajoukkueenkin juhlissaan käyttävän "avobussin". Markkinointijohtaja Kari Tyni kuitenkin kertoo, että bussin sijaan paikalle saavutaan, kuinkas muutenkaan kuin traktorikyydeillä. Tynin mukaan mestarit nousevat kahden Valtra-traktorin lavalle ja saapuvat näin pääyhteistyökumppanin vetäminä juhlapaikalle.
Linkki KSML:n sivuille
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olisi vaan pitänyt sen Pelicansin sittenkin hoitaa.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Pelicans pelaajat olisivat tulleen kenkäfirman sponsoroimissa kengissä, jotka mahdollistavat "Nurmisen ilmaveivin".

Ei tietenkääkn näin, vaan Nurminen olisi ajannut joukkueen bussin kännissä jäähallin seinään.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Nauran Jokereiden markkinaosastolle,Tynin hauvelitkin naurattaa vähemmän!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös