Mille naurat juuri nyt?

  • 13 198 423
  • 50 363

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Synkkä päivä Salosille!

Todellakin! Lähes yhtä synkkä hetki ihmiskunnalle kuin vuosi 2002. Silloinhan maanlaajuisesti luovuttiin Markoista lähes kertarysäyksellä. Onneksi en ole Marko Salonen, se voisi olla jo melko harmillinen tilanne.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Schadowan tarkoitti varmaan tätä siis:

HEI KAATSO KUN SUT HARHAUTAN

Joppe ja mä kaukalolla taas, illat lämmäillään.
Porin hallissa, vanhassa. katsomo huutaa taas.
Ei huolia, ei hävitä, ei maine katookaan.
sitten pari narria siihen ilmestyy.
ja sekottaa Joppe niiden pään.

HEI KAATSO KUN SUT HARHAUTAN

Mä silmiäni usko en, kun Joppe teki sen.
Täydellisen harhautuksen.
Mä ihmettelemään vaan jäin, kun Joppe veti yllättäin
Täydellisen harhautuksen.

Wooohoooo. Täydellisen harhautuksen X2

Joppe ja mä sen kikan jälkeen illloin istutaan.
Ei naureta, enää Ässille, et takkiin taas saadaan.
Olis upeeta taas illalla, Lukkoo nöyryyttää
Katso Joppea, on taitoa, kun se jekuttaa Lukkoa.

HEI KAATSO, KUN SUT HARHAUTAN

Mä silmiäni usko en, kun Joppe teki sen.
Täydellisen harhautuksen.
Mä ihmettelemään vaan jäin, kun Joppe veti yllättäin
Täydellisen harhautuksen.

Wooohoooo. Täydellisen harhautuksen X2

Parin viikon jälkeen liiga Jopen palkitsee.
Me jahdataankin, jo Kanada maljaa.

Mä silmiäni usko en, kun Joppe teki sen.
Täydellisen harhautuksen.
Mä ihmettelemään vaan jäin, kun Joppe veti yllättäin
Täydellisen harhautuksen X2

Wooohoooo. Täydellisen harhautuksen X2

Synty muuten vartissa. Pistäkää paremmaksi......Omasta mielestäni ihan hauska.....
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Nyt olisi niille palstan peräkammaripojille hieno tilaisuus päästä poikuudesta eroon. Hei, nimimerkki HIFK! Tuksu wants you!

Tai Jomppa_Koo:lle kanssa oiva tilaisuus!

Kumpikin sankari taloon välittömästi, kaksihan Tukiaisiakin on. Lisäksi osaavat varmasti arvostaa Jompan rahamukia, ainakin Jossu on usein ilmoittanut, että pitää rahakkaista herrasmiehistä. Julia taasen arvostaa taiteellisuutta ja on itsekin todella taitava tekemään taideteoksia, ainakin Jossun mielestä. Niinpä Jompan itsemaalaamat mukit saisivat myös Julian polvilleen. Toki viinillä voi olla myös vaikutusta kompurointiin.

Näin ollen Jompan huolet pankkitunnuksista häviäisi kokonaan, kun hän viettäisi kaiken aikansa siskosten pumppuhuoneessa glamoursiskojen vaihtaessa läpsystä paikkaa ja HIFK hajoilisi, kun ei taaskaan kenellekään kelpaa, vaikka on partavettä ja kauluspaita. No ehkä seuraavilla rapujuhlilla tapaa unelmiensa naisen ja pääsee kunnolla louhimaan.

Ehdotan, että poijjaat taloon välittömästi kameroiden kanssa. Vuokran voivat maksaa paljastuksilla seiskaan ja hymyyn. Tiedäppä vaikka tienaisivatkin samalla.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Kumpikin sankari taloon välittömästi, kaksihan Tukiaisiakin on. Lisäksi osaavat varmasti arvostaa Jompan rahamukia, ainakin Jossu on usein ilmoittanut, että pitää rahakkaista herrasmiehistä. Julia taasen arvostaa taiteellisuutta ja on itsekin todella taitava tekemään taideteoksia, ainakin Jossun mielestä. Niinpä Jompan itsemaalaamat mukit saisivat myös Julian polvilleen. Toki viinillä voi olla myös vaikutusta kompurointiin.

Näin ollen Jompan huolet pankkitunnuksista häviäisi kokonaan, kun hän viettäisi kaiken aikansa siskosten pumppuhuoneessa glamoursiskojen vaihtaessa läpsystä paikkaa ja HIFK hajoilisi, kun ei taaskaan kenellekään kelpaa, vaikka on partavettä ja kauluspaita. No ehkä seuraavilla rapujuhlilla tapaa unelmiensa naisen ja pääsee kunnolla louhimaan.

Ehdotan, että poijjaat taloon välittömästi kameroiden kanssa. Vuokran voivat maksaa paljastuksilla seiskaan ja hymyyn. Tiedäppä vaikka tienaisivatkin samalla.
Taitaa nuoret miehet olla myöhässä. Petttter on kyllästynyt kusettaviin virolaishuoriin ja on aamuvirkkuna jo solminut vuokrasopimuksen. Aikainen lintu madon löytää.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Taitaa nuoret miehet olla myöhässä. Petttter on kyllästynyt kusettaviin virolaishuoriin ja on aamuvirkkuna jo solminut vuokrasopimuksen. Aikainen lintu madon löytää.

Tokihan tuo on toinen vaihtoehto, varsinkin jos Vanha Len menee myös meisselinsä kanssa. Ei tyttöjä paljoa ehdi julkisuudessa ja laulukeikoilla enää näkymään, kun pettter ja Len huudattavat likkoja jatkuvalla syötöllä.
 

IMATION

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoinen, Canes
Rehti suomalainen mies humalassa

Joku on jo tainnut aijemminkin linkata Ville Haapasalon seikkailuista silkkitiellä.
Mahtavaa tykitystä heti uuden osan alusta.
6/10 | Silkkitie 30 p | Toista | YLE Areena | yle.fi

Voi olla häävieraat vähän ihmeissään tästä kuokkavieraasta.
Kyllä suomalainen mies humalassa joskus on ihan koominenkin näky.
Hyvinhän tuo Ville kuitenkin skarppaa, vaikka onkinkin aika soosseissaan. Liekkö Venäjällä oppinut.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Joku on jo tainnut aijemminkin linkata Ville Haapasalon seikkailuista silkkitiellä.
Mahtavaa tykitystä heti uuden osan alusta.
6/10 | Silkkitie 30 p | Toista | YLE Areena | yle.fi
----
Hyvinhän tuo Ville kuitenkin skarppaa, vaikka onkinkin aika soosseissaan. Liekkö Venäjällä oppinut.
:D Uskomatonta skarppausta mikä menee kuitenkin niin sössötykseksi niin sössötykseksi...
Tuli mieleen heti tästä Jope Ruonansuun Ei Venäjällä selviä kännistä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilisessä Jimin Costa Concordia -dokkarissa laivalla ollut brittiläinen tanssityttö lausui jälleen kuolemattomat sanat: "It was just like Titanic, except it was real life" tai jtn.
Joo, nauroin kanssa tuota kommenttia ja huusin tv-ruudulle että saatanan marakatti eiköhän se Titanic ollut kanssa aika todellista settiä aikanaan.

Mutta ei, sehän oli vain leffaa.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Jo muutaman päivän olen nauranut tälle blogille ja samalla ihmetellyt, mistä näitä blogi-ideoita oikein tulee.

Food On My Dog
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tälle jääkiekkoaiheiselle olutmainokselle. Varsinkin lopun torjuntaliikkeet huvittavat. Pannaan läski-Salonen maaliin.
 

Schadowan

Jäsen
HIFK-osion Mikael Granlund-ketjulle.. Aiheena tietysti: Missit, paneminen, meisselin kastaminen, Helsingin yöelämä, juhliminen, Schollin huolestuminen Miken ajatusten karkaamisesta.. Huikeaa! Ollaan siis asian ytimessä:)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös