Mille naurat juuri nyt?

  • 13 198 823
  • 50 363
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Oikeasti, miten tuo on mahdollista? Mitä sillä on tuolla kypärän sisällä, kun kerran pää siellä ei ainakaan ole? Juomapullo? Turvatyyny?
Kun mopoilijoille tuli kypäräpakko, niin vanhat ukot laittoivat talvella ekaksi karvareuhkan päähänsä ja vasta sen päälle avokypärän keikkumaan. Tuomaisen tyylissä on jotain samaa.

Miikka Tuomaisesta tulee mieleen myös Aapelin kirjaan perustuva tv-näytelmäversio Siunattu Hulluus, tuo kaveri kärryillä istumassa siis. Linkki on YLEn sivuille. Miikka Tuomainen on kuin hiilipaperikopio Elmeri Rummukaisesta, jonka vanhemmat veljet Ana ja Vilippus päättävät kuskata hullujenhuoneelle.
 
Viimeksi muokattu:

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Flintti ja bb annika, en pahalla naura mutta ei helvetti sentään. Ite vahingossa sohaisin kepillä pesää liian kovaa ja kohta lähtee taas Annikan puolustelut käyntiin! Omiensa puolta täytyykin pitää mutta nyt puhutaan Big Brotherin turhista asukeista, tai siis ihan normi ihmisistä? Hah ja näin paljon tämä näköjään itseenikin vaikuttaa kun pitää edes vaivata päätänsä tälläisellä paskalla!
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ihmetyttää välillä jotkut ketjut täällä, esim tuo pointless english. Ihan ihme paskaa mutta paskakin on usein laadukasta viihdettä. Tälle nauran juuri nyt.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nimim. Dee Sniderin ketjunnostolle SM-liiga -osiossa tuli päästettyä pieni naurahdus. Olen itse asiassa hieman kateellinen, etten itse tullut ajatelleeksi.

No, olin jo ehtinyt aika hyvin unohtaakin kyseisen ketjun olemassaolon.
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pegula has a lot of money. Therefore, Pegula will buy the other 29 teams and stash all their good players in the minors so Buffalo can actually win something.

Kävisihän se noinkin... jospa Lukko yrittäisi vastaavaa Suomessa?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kävisihän se noinkin... jospa Lukko yrittäisi vastaavaa Suomessa?

Ei onnistuisi sekään. Onnistuisivat tuonkin kuvion osaamattomuuttaan jotenkin ryssimään ja Lukko tarpoisi edelleen jossain sääliviivan tuntumassa ja johdon puupäät ihmettelisi että miten vitussa tässä nyt näin pääsi taas käymään.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joskus olen kännykällä käyttänyt jonkun muun langatonta verkkoa kotona. Tänään mietin oman langattoman verkon mahdollisuutta, joten kyselinkin sitä tietokone-experttejä -ketjussa. Sain yksinkertaiset neuvot. Kurkistin modeemin pohjaan ja sieltä näkyi tutun verkon nimi. Olen siis pari vuotta sitten jo käyttänyt omaa verkkoani salaa itseltäni. Voi luoja, millainen ajattelematon urpo.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Linnan juhlille kaksi omaa ketjua.

Nauran tuleville pelikielloille joita annetaan reealiaikaisesta keskustelusta Linnanjuhla-topicissa otteluseurantaketjun sijaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Osa pahimmistakin höyrypäistä ymmärtää, ettei Ruudun kyykistyminen ollut hyväksyttävä teko, mutta aina löytyy vielä jostain joku idiootti, joka sitäkin puolustaa. Kyllä tuo menee jo ihmetyksen ohi naureskeluksi.
 

Jomppa75

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Joskus olen kännykällä käyttänyt jonkun muun langatonta verkkoa kotona. Tänään mietin oman langattoman verkon mahdollisuutta, joten kyselinkin sitä tietokone-experttejä -ketjussa. Sain yksinkertaiset neuvot. Kurkistin modeemin pohjaan ja sieltä näkyi tutun verkon nimi. Olen siis pari vuotta sitten jo käyttänyt omaa verkkoani salaa itseltäni. Voi luoja, millainen ajattelematon urpo.

Tällä nauran ja tunnistan tästä itseni erittäin vahvasti, paitsi olisin vielä todennäköisesti vastavassa tilanteessa juhlinut asiaa omassa päässäni että "oveluuden huippu!"
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuopion kiekkokulttuurille. Joukkue johtaa sarjaa jollain 20 pisteellä ja tänään 3100 katsojaa.

Tai sitten pelejä on vaan liikaa ja SM-liiga masentaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös