Mainos

Mille naurat juuri nyt?

• 13 458 080
  • 50 962

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Vetikö Teuvo Loman taas Helsinki city boyn?

Ei, mutta joku veti Teuvo Lomania. Tässä on todellakin hahmo, joka venyttää itkun, naurun, tuskan ja säälin rajoja.

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Uutisista kuultua:

Venäjän ja Norjan rajalla on viime viikolla pidätetty voin salakuljetuksesta epäiltynä venäläinen mies: mies yritti kuljettaa 90 kiloa voita Norjaan. Nettihuutokaupoissa voista on Norjassa maksettu viime aikoina jopa 130€/kg, joka on 20 kertaa enemmän kuin normaalisti.

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Nauran Blues-fanin puolustelulle iltasanomissa:

"Blues-fani puolustaa: "Penkki irtosi itsestään"

Onkohan mun jälkikasvusta tulossa bleg-fani, kun samankaltaisia selityksiä tulee tämän tästä erinäisiin asioihin...

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Nauran Blues-fanin puolustelulle iltasanomissa:

"Blues-fani puolustaa: "Penkki irtosi itsestään"

Onkohan mun jälkikasvusta tulossa bleg-fani, kun samankaltaisia selityksiä tulee tämän tästä erinäisiin asioihin...
Yläasteet ovat sitten täynnä joko perillisiäsi tai Blues-faneja.

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
70-luvun seksivalistusta, lastenohjelma: MitYLE

Muistan kuin eilisen kun olin tuon ikäinen. Tuollainen valistus olisi ollut aivan järkyttävän kiusallista, mutta saattaa siitä olla hyötyäkin. Muistaakseni opin asian siten kun kaveri sano 1. luokalla että isyyden menettäminen (potkaisu palleille) tarkoittaa sitä ettei voi enää raiskata ketään. :D

Joka tapauksessa tuo video ei ole mielestäni sopiva esikoululaisille ja nauran sille että tuollaista esitetään 5-vuotiaille. Miksi kaikki pitää tietää jo tuon ikäisenä? Lisäksi videolla näytettiin lapsen synnytys joka aiheutti kylmät väreet täälläkin (kuten aina mulle tulee kun näen jonkun erittäin kivuliaan videon). Kolmosluokalla tollanen pyörimään koulussa olisi varmasti hyvä vaihtoehto ja mieluiten silloinkin ilman synnytyskohtausta. Ja ehdottomasti koulussa ettei kenellekään tule kiusallisia hetkiä vanhempiensa puhuttelussa.

Miksihän muuten tuossa videossa puhutaan että vasta murrosiässä tulee ensimmäinen stondis?

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
HS 15.12.2011 sivu B1 otsikolle, joka lukee painetussa lehdessä: "Egyptiläisboggaaja ei päässyt vapaaksi, mutta tuomio lyheni". Juttu on tietty bloggaaja-henkilöstä. Ihmettelin jo, että mikä uusiosana on "boggaaja", kun se luki sentään "Pravdassa".

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
HS 15.12.2011 sivu B1 otsikolle, joka lukee painetussa lehdessä: "Egyptiläisboggaaja ei päässyt vapaaksi, mutta tuomio lyheni". Juttu on tietty bloggaaja-henkilöstä. Ihmettelin jo, että mikä uusiosana on "boggaaja", kun se luki sentään "Pravdassa".

En muista koska olisin nauranut näin paljon. Kirjoitusvirhe Hesarissa! Pravda!

Nauran itselleni, koska kuvittelin suht tuoreena Kolmosen Maxin omistajana katsovani Venäjä-Suomea tänä iltana. Kuinka sitä voi olla näin sinisilmäinen ja pihalla?! Eikös se maikkari ostanut ne oikeudet, piruako ne pelit sieltä analilta tulee?

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eilisistä tampereenkiälisistä uutisista poimittua:

Suomalainen, kreikkalainen, italialainen, portugalilainen, espanjalainen, ranskalainen, irlantilainen, belgialainen, itävaltalainen, tsekkiläinen, slovakialainen, unkarilainen, romanialainen, bulgarialainen, maltalainen, kyproslainen, puolalainen, virolainen, hollantilainen, liettualainen, latvialainen, tanskalainen, englantilainen, luxemburgilainen ja saksalainen olivat grillillä. Saksalainen sanoi suomalaiselle "maksa sä nyt, niin mä maksan sitten ens kerralla".

Mitäs sitten tapahtui?

No, suomalainen maksoi.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Heimo vesamaisesti tirskahdin, kun huomasin että Slovakian U20-pojistoon on valittu puolustaja nimeltään Peter Trska. Hyvinhän tuolla varmaan luistaa, ja eiköhän se kutikin sieltä lopulta irtoa paikan saadessaan.

Viimeksi muokattu:

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Peter Trska.

Ihan miehekäs nimi. Minä nauran suomalaisille paikannimille (luultavasti näille on joku ennenkin nauranut):

Terskanperältä Nännilammelle - Mikä onkaan Suomen hupaisin paikka? – Matkalaukku – Plaza

Luettelo epätavallisista maantieteellisistä nimistä – Wikipedia

Jotenkin tuntuu, että ihan selvinpäin noita kaikkia nimiä ei ole annettu. Mm. Hevonperseenmutka, Persehuokonen saattavat kuulua näihin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy