Mille naurat juuri nyt?

  • 13 211 800
  • 50 365

tutzba

Jäsen
Kaveri oli kerran eräässä ravitsemusliikkeessä katsellut tanssilattialla lanteitaan keinutellutta tyttöä. Hetken aikaa oli lumoutuneena tuijotellut ja kerännyt rohkeutta lähestyä neitiä. Noh, tyttö antautui eläimelliseen tanssiin kaverini kanssa. Kädet kiersivät tytön vaatteiden alla ja loppua en viitsi kertoa, koska tämä on perhekeskustelupalsta. Tarinan opetus on siinä, että neiti oli 15-vuotias, mutta näytti paljon vanhemmalta. Tästä syystä ei hänen ikäänsä tarkastettu ovella, eikä myöskään kaverille tullut mieleenkään kysäistä ikää, koska yökerhossa kuitenkin oltiin.

Tietysti katkaisin välit kaveriini täysin kun kuulin asiasta. Saatanan pedofiili.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville

Eräs tuttu oli aikanaan baarimikkona töissä, helvetin pätevä kaveri ja erittäin tarkka siitä ettei anniskele koskaan alaikäiselle. No kertoi sitten kuinka eräänä iltana oli tullu ihan sairaan kaunis muija sinne baariin ja tällä kaverilla oli suurinpiirtein sukat pyöriny jaloissa ja puhe takellellu kun kysyi naisen tilausta. No ciiderin otti ja meni pöytään juomaan. Kohta tulee työkaveri sanomaan: "Kato naapurin Lissu on tullu käymään. Ethän sä myyny sille, se on on 14-vuotta?"

Et joo kyllähän tässä nykyaikana menee ite kukanenki helposti sekaisin näiden kanssa. Riittää oikeastaan et tytöllä tissit kasvaa niin se osaa meikillä ja vaatteilla hoitaa loput. Pitää varmaan alkaa henkkarit kysymään jatkossa tai pitäytyä sellaisissa naisissa jotka on varmasti ainaki 3-kymppisiä.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mun mielestäni turha tuomita tyttöä. Aikuiset miehet teinitytön kimpussa, varsin oksettavaa ja joutavatkin tuomiolle. Tuollainen tyttöhän on mieleltään lapsi vielä ja helposti manipuloitavissa ja peloteltavissa hiljaiseksi. Mielestäsi tyttö teki siis väärin paljastaessaan hyväksikäyttäjänsä? Olisitko samaa mieltä, jos oma tyttäresi olisi kyseessä? Varmaan naurattaisi kamalasti.

Kukaan ei voi tietää, onko kyse manipuloitavissa ja peloteltavissa olevasta lapsenmielisestä tytöstä vai ikäistään kypsemmmästä tapauksessa, joka tykkää munasta ja on keksinyt hauskan tavan viihdyttää itseään. Suomessa on kuitenkin suojaikäraja, joten tällä asialla ei ole edes mitään merkitystä. Vapauttavat tuomiot ovat tulleet ilmeisesti näytön puutteesta, niin kuin poliisiraiskaajankin tapauksessa.

Hesarissahan on viime kuukausina ilmestynyt aika karuja uutisia suomalaisten ongelmaperheiden lapsista, johon kuuluu merkittävän osana näitä 10-15 -vuotiaita tyttöjä. "Hauskinta" on sitten vielä nämä toisen polven huumeidenkäyttäjät - äiti antaa alaikäiselle tyttärelleen subutexit, ettei tarvitse kadulla huorata.

edit: nämä asiat eivät kyllä naurata yhtään, joten ollaan vähän väärässä ketjussa.
 
Viimeksi muokattu:

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Itse en osaa sanoa juuta enkä jaata tästä asiasta joten odotan kunnes nm. Gellner kertoo näkemyksensä asiasta.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Toki. Heti kunhan olin pyytänyt tytön puhelinnumeron kaveriltani. Ihan vain varmuuden vuoksi jos poliisi sitä joskus tarvitsee.
Offtopicina mainittakoon, että tämä (olkoonkin vitsi) on miehenä olemisen hienoja puolia. Odotat viitisen vuotta ja ongelma poistuu.

Naurattaa ihan oikeasti tämä benicion lausahdus: "varsinkin tapahtumien kuvailun seikkaperäisyys aikavälillä ensisilmäys - numeroidenvaihto voi jossain toisissa ketjuissa facebook-viestien pilkkuja tulkitsevilla saada aikaan pieniä epätoivon tunteita". Lisäksi naurattaa kypsempään ikään ehtinyt nainen, joka lupasi minulle kaupan kassalla "ihan mitä vaan" ja kikatteli muutenkin aika pelottavasti. GRRAAUUU!
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Veikkaisin, että kyseessä ei tässä tapauksessa ole edes rikos.
Kädet kiersivät tytön vaatteiden alla
tutzban kuvauksesta päättelin, että kädet ovat käyneet luvattomasti myös erogeenisilla alueilla, ellei kyseessä ole ollut

1. ns. tuhkamuna
2. luvan kanssa tehty rintojen tutkinta mahdollisten syöpäpesäkkeiden löytämiseksi

Sulkisin 1. kohdan pois, koska kyseessä on noin tervehenkisen nuoren miehen kuin tutzban kaveri. Myös kohta 2 vaikuttaa epätodennäköiseltä, koska tarinasta ei käy ilmi, että kaveri olisi ollut lääkärintehtävissä baarissa.

Vai onko tällainen likainen alaikäisen kähmintä lain kirjaimen mukaan sallittua? Olen yhä sitä mieltä, että tekijän lisääntymisvälineet on pakkolunastettava valtiolle.
 

tutzba

Jäsen
Veikkaisin, että kyseessä ei tässä tapauksessa ole edes rikos.

tutzban kuvauksesta päättelin, että kädet ovat käyneet luvattomasti myös erogeenisilla alueilla...

...ja loppua en viitsi kertoa, koska tämä on perhekeskustelupalsta.

No kerrotaan nyt sitten loppuun asti. Kovasti yrittivät lisääntyä ja saada jälkipolvea aikaan, mutta unohtivat ottaa pois miehen sukuelimen päällä olleen hupun. Hukkaan meni tuo urheilutuokio.

Kaikki tämä siis kaverin asunnolla, ei baarissa. Kaveri yritti kyllä lämmitellä laulamalla Usherin Pannaan tässä yökerhossa -biisiä, mutta tyttö oli sen verran siveellinen että ei heti antanut.

Edit: Nyt nauran sille puhelulle minkä sain seuraavana aamuna. "tutzba, se tyttö oli 15...". Tarinalle voi nauraa varmaan vasta siinä kohtaa kun tietää minkä ikäinen minä ja kaverini ollaan. Sen voin paljastaa, että mitään viisikymppisiä ei ihan olla eli emme mene kategoriaan sairaat pedofiilit.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kyllähän nuo tyttäret tuppaavat usein näyttämään vanhemmilta mitä ovat. Tässä rapiat kymmenen vuotta sitten, kun kävin ravintolassa Hämeenlinnassa (päivääkään en ole muuten hämeessä asunut), niin katselin siinä erästä neitokaista. Oletin naisen olevan vanhempi kuin minä, itse taisin olla 24 silloin. No ei muuta kuin neitonen kainaloon ja menoksi. Ensimmäinen erä tapahtui matkalla tytön asunnolle jalkakäytävällä ja sitten kun saavuimme asunnon läheisyyteen, niin tyttö sanoi, että ei voida mennää kämppään sisälle, koska vanhemmat on siellä. Kysäsin siinä sitten ikää ja hän kertoi olevansa 16, ei auttanut kuin ottaa toinen erä siinä kerrostalon päädyssä ja jatkaa omien vanhempien luokse, jossa olin kyläilemässä.
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ässäfanit ja puuttuva ykkössentteri. Jotenkin vaan huvittavaa seurattavaa näin sivullisena.
KalPafanit ja puuttuva ykkössentteri sekä parin höntsätuurin pelin jälkeen arviot siitä että vaihtopenkin taakse tarvitaan iso, vinonenäinen arpinaama. Rumuuttahan sinne on epätoivoisesti yritetty kerätä Oulua ja Jyväskylää myöten. Ja wikipediasta on sitten katsottu näiden olevan synonyymi uskottavalle sm-liiga valmentajalle. Sitten kuulemma Jokisen Tomminkin vippi kantaisi pee-pisteeltä patjan yli...
Linkki KalPa-osioon Potkut Tuokkolalle-ketjun avausviestiin Epäilisin että parikymmentä sivua huumorilla ruokitaan tosikoita ennen kuin kiekko tippuu jäähän liiga-avauksessa.
 
Viimeksi muokattu:

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllähän nuo tyttäret tuppaavat usein näyttämään vanhemmilta mitä ovat. Tässä rapiat kymmenen vuotta sitten, kun kävin ravintolassa Hämeenlinnassa (päivääkään en ole muuten hämeessä asunut), niin katselin siinä erästä neitokaista. Oletin naisen olevan vanhempi kuin minä, itse taisin olla 24 silloin. No ei muuta kuin neitonen kainaloon ja menoksi. Ensimmäinen erä tapahtui matkalla tytön asunnolle jalkakäytävällä ja sitten kun saavuimme asunnon läheisyyteen, niin tyttö sanoi, että ei voida mennää kämppään sisälle, koska vanhemmat on siellä. Kysäsin siinä sitten ikää ja hän kertoi olevansa 16, ei auttanut kuin ottaa toinen erä siinä kerrostalon päädyssä ja jatkaa omien vanhempien luokse, jossa olin kyläilemässä.

Olisi saattanut Chris Hansen putkahtaa verhon takaa, jos olisit mennyt "vanhempien kämppään". "Have a seat", "what are you doing here".

TV-viihdettä parhaimmillaan.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Vai onko tällainen likainen alaikäisen kähmintä lain kirjaimen mukaan sallittua? Olen yhä sitä mieltä, että tekijän lisääntymisvälineet on pakkolunastettava valtiolle.

Jos henkisen ja fyysisen kypsyyden todetaan olevaan lähellä toisiaan, niin eipä tuota rikokseksi tulkita. Esim. hovioikeudessa on annettu vapauttava tuomio 19-vuotiaalle, joka on harrastanut seksiä 14-vuotiaan kanssa. (isoin ikäero, joka tuli googlettamalla vastaan). Oikeudessa on myös käyty hieman yli kahden vuoden ikäeron takia. Eli toinen oli 17 ja toinen 14.

Saako 16-vuotias harrastaa seksiä 15-vuotiaan kanssa? No ei saa, elleivät tietyt ehdot täyty. Vetelen ehkä hatusta, mutta Espanjassa taitaa olla suojaikäraja 13.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllähän nuo on kieltämättä vähän hankalia juttuja kun monet teinit näyttävät tänä päivänä niin pirun vanhoilta ikäisekseen, ei ole mitenkään outoa enää erehtyä luulemaan jotain 14-15 -vuotiasta parikymppiseksi. Minäkin tuossa viikonloppuna näin erään 13-vuotiaaksi lopulta osoittautuneen tytön josta olisin voinut vaikka lyödä vetoa että on yli 18. Kun nämä tytöt sitten vielä käyttäytyvät ikäistään vanhemman oloisesti ja tulevat jossain ravintolassa iskemään niin eipä ole ihme jos jollekin vahinko käy. Ei kai sitä oikein voi alkaa jokaiselta luokse pyrkivältä tytöltä tivaamaan papereitakaan "ihan varmuuden vuoksi". Luulisin että ainakin heikentää hieman saumoja tuollainen jos vaatii jokaista naista todistamaan ikänsä ennen kuin alkaa mihinkään.

No, tällaisen välttämiseen on tietysti helppokin ratkaisu; eli syntyy rumaksi kuten minä niin ei ole yleensäkään ongelmaa ympärillä parveilevista nuorista naisista.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aika monella on ollut samansuuntaisia kokemuksia kuin mullakin aikoinaan. Ruotsinlaivan, tuon rasvaisen porauslautan diskoteekista löytyi hauskaa seuraa. Myönnän, että silloin 18-19 -vuotiaana ei tullut mieleen kysyä naiselta, että oletkos muuten täysi-ikäinen tai edes suojaikärajan ylittänyt. Neito tilaili ja joi drinkkejä rivakkaan tahtiin, eikä siinä hormonipäissään tullut edes mieleen, että saalis olisi sakkolihaa. Aamulla selvisi, että hänellä oli ikää huimat 15 (tai no melkee siis kuustoista) vuotta.

En tavannut häntä enää loppureissun aikana, enkä ole tietääkseni tavannut sen jälkeenkään. Terveisiä vaan Vampulaan tai mistä Pompulasta tuo mahtoi sanoa olevansa. Morkkista en ole asiasta koskaan tuntenut. Seksuaalinen kanssakäyminen tapahtui yhteisymmärryksessä.

Täytyy muuten sanoa, että tämä kokemus mielessäni pidin itse aina tiukkaa linjaa Viikkarin diskon ovella seisoessani, vaikka varmasti en kaikkia alaikäisiä saanut ulkona pidettyä.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Höhötän hissuksiin itselleni ja aikaansaannokselle:
maalasin seinään isolla tekstin "This is not a piece of art, this is a piece of" ja paskaläjän maalasin tekstin perään.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nimimerkin HIFK inkarnaatio?!

Minulla ei vaan ole sitä The Inttikaveria joka on saatanan kova panemaan ja muutenkin helvetin hyvä jätkä. Tekeekö tämä sitten itse asiassa minusta vieläkin surkeamman tapauksen kuin HIFK?

Ei mutta minä en tästä asiasta sen kummemmin ala ruikuttamaan tai itsesäälissä rypemään, totean vaan että tällä naamalla ei ole ollut mitään ongelmaa takinliepeessä roikkuvista viisitoistakesäisistä. Elämä on siksi oikeastaan jopa helpompaa kun näistä vähän kypsemmistä tapauksista tietää varmasti että ei tule ikäviä yllätyksiä ainakaan tuon mahdollisen sakkoliharajan suhteen.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Höhötän hissuksiin itselleni ja aikaansaannokselle:
maalasin seinään isolla tekstin "This is not a piece of art, this is a piece of" ja paskaläjän maalasin tekstin perään.

Osallistun riemuusi vasta jos kerrot, että seinä oli oma ja maalina permanent-tussi.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Pistää väkisinkin hymyilyttämään "parhaat läpät"-ketjun inttäminen - pojat eivät oikein pääse yhteisymmärrykseen, kellä sillä hiekkalaatikolla on isoin lapio.
 

Mr.Big

Jäsen
Potkupallo

Suomalaiselle jalkapalloilulle. Viimeisimmässä rankingissa ohi menivät Zimbabwe, El Salvador, Kypros ja Kap Verde. Näitä suurvaltioita?!
Vieläkö joku jaksaa uskoa, että Suomi pärjää joskus jalkapallossa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös