Teinivuosina tuollaista toimintaa kuvattiin näin:"horoperse sakkoliha jäi vanhemmilleen kiinni"... Mikäli tämä tyttö on ihan itse koko sopan takana, voinee ennustaa auvoisaa tulevaisuutta.AL: 14-vuotias tyttö käräytti useita hyväksikäyttäjiä
Arvostan tuollaista suoritusta. Tai siis kaikissa niissä tilanteissa, joissa tuo tyttö on itse anteliaasti lahjoittanut miehille sulojaan ja myöhemmin kipittänyt poliisien luo.
Mun mielestäni turha tuomita tyttöä. Aikuiset miehet teinitytön kimpussa, varsin oksettavaa ja joutavatkin tuomiolle. Tuollainen tyttöhän on mieleltään lapsi vielä ja helposti manipuloitavissa ja peloteltavissa hiljaiseksi. Mielestäsi tyttö teki siis väärin paljastaessaan hyväksikäyttäjänsä? Olisitko samaa mieltä, jos oma tyttäresi olisi kyseessä? Varmaan naurattaisi kamalasti.AL: 14-vuotias tyttö käräytti useita hyväksikäyttäjiä
Arvostan tuollaista suoritusta. Tai siis kaikissa niissä tilanteissa, joissa tuo tyttö on itse anteliaasti lahjoittanut miehille sulojaan ja myöhemmin kipittänyt poliisien luo.
Mun mielestäni turha tuomita tyttöä. Aikuiset miehet teinitytön kimpussa, varsin oksettavaa ja joutavatkin tuomiolle. Tuollainen tyttöhän on mieleltään lapsi vielä ja helposti manipuloitavissa ja peloteltavissa hiljaiseksi. Mielestäsi tyttö teki siis väärin paljastaessaan hyväksikäyttäjänsä? Olisitko samaa mieltä, jos oma tyttäresi olisi kyseessä? Varmaan naurattaisi kamalasti.
Tässä kohtaako saa mainostaa moraalista kelpouttaan internetin keskustelupalstalla?!Tuollainen tyttöhän on mieleltään lapsi vielä ja helposti manipuloitavissa ja peloteltavissa hiljaiseksi.
.....
Mun mielestäni turha tuomita tyttöä. Aikuiset miehet teinitytön kimpussa, varsin oksettavaa ja joutavatkin tuomiolle. Tuollainen tyttöhän on mieleltään lapsi vielä ja helposti manipuloitavissa ja peloteltavissa hiljaiseksi. Mielestäsi tyttö teki siis väärin paljastaessaan hyväksikäyttäjänsä? Olisitko samaa mieltä, jos oma tyttäresi olisi kyseessä? Varmaan naurattaisi kamalasti.
Toivottavasti ilmoitit myös poliisille. Munat pois tuollaisilta.Tietysti katkaisin välit kaveriini täysin kun kuulin asiasta. Saatanan pedofiili.
Toivottavasti ilmoitit myös poliisille. Munat pois tuollaisilta.
Offtopicina mainittakoon, että tämä (olkoonkin vitsi) on miehenä olemisen hienoja puolia. Odotat viitisen vuotta ja ongelma poistuu.Toki. Heti kunhan olin pyytänyt tytön puhelinnumeron kaveriltani. Ihan vain varmuuden vuoksi jos poliisi sitä joskus tarvitsee.
Odotat viitisen vuotta ja ongelma poistuu.
Ilmankos kaikki parhaat on jo viety ennen kuin he ehtivät parinkympin kypsään ikään.Miksi? Vuosikin riittää.
Toivottavasti ilmoitit myös poliisille. Munat pois tuollaisilta.
Veikkaisin, että kyseessä ei tässä tapauksessa ole edes rikos.
tutzban kuvauksesta päättelin, että kädet ovat käyneet luvattomasti myös erogeenisilla alueilla, ellei kyseessä ole ollutKädet kiersivät tytön vaatteiden alla
Veikkaisin, että kyseessä ei tässä tapauksessa ole edes rikos.
tutzban kuvauksesta päättelin, että kädet ovat käyneet luvattomasti myös erogeenisilla alueilla...
...ja loppua en viitsi kertoa, koska tämä on perhekeskustelupalsta.
KalPafanit ja puuttuva ykkössentteri sekä parin höntsätuurin pelin jälkeen arviot siitä että vaihtopenkin taakse tarvitaan iso, vinonenäinen arpinaama. Rumuuttahan sinne on epätoivoisesti yritetty kerätä Oulua ja Jyväskylää myöten. Ja wikipediasta on sitten katsottu näiden olevan synonyymi uskottavalle sm-liiga valmentajalle. Sitten kuulemma Jokisen Tomminkin vippi kantaisi pee-pisteeltä patjan yli...Ässäfanit ja puuttuva ykkössentteri. Jotenkin vaan huvittavaa seurattavaa näin sivullisena.
Kyllähän nuo tyttäret tuppaavat usein näyttämään vanhemmilta mitä ovat. Tässä rapiat kymmenen vuotta sitten, kun kävin ravintolassa Hämeenlinnassa (päivääkään en ole muuten hämeessä asunut), niin katselin siinä erästä neitokaista. Oletin naisen olevan vanhempi kuin minä, itse taisin olla 24 silloin. No ei muuta kuin neitonen kainaloon ja menoksi. Ensimmäinen erä tapahtui matkalla tytön asunnolle jalkakäytävällä ja sitten kun saavuimme asunnon läheisyyteen, niin tyttö sanoi, että ei voida mennää kämppään sisälle, koska vanhemmat on siellä. Kysäsin siinä sitten ikää ja hän kertoi olevansa 16, ei auttanut kuin ottaa toinen erä siinä kerrostalon päädyssä ja jatkaa omien vanhempien luokse, jossa olin kyläilemässä.
Vai onko tällainen likainen alaikäisen kähmintä lain kirjaimen mukaan sallittua? Olen yhä sitä mieltä, että tekijän lisääntymisvälineet on pakkolunastettava valtiolle.