Mille naurat juuri nyt?

  • 13 213 075
  • 50 365

Supreme

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Tärkeälle uutiselle huutonaurua:
Jokerit.com

Jokerit osaa. (linkki vie Helsingin Jokerien jääkiekkojoukkueen kotisivulle)

Nyt ei kyllä aukea minkä takia tälle pitää huutonaurut antaa? Jokerit antoi Timille mahdollisuuden päästä takaisin änäriin ja nyt Jokerit onnittelee uutisessa entistä pelaajaansa. Ennemminkin hieno uutinen ja muistaminen entistä pelaajaa kohtaan.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Nyt ei kyllä aukea minkä takia tälle pitää huutonaurut antaa?
Etpä ole ainoa jolle ei aukene. Oikeastaan helvetin hienoa joka kerta kun jotain joukkueessa joskus pelannutta pelaajaa muistetaan.

Nyt nauran takautuvasti liigajyrä Tim Thomasille, joka yrittää lähteä 32-vuotiaana lunastamaan paikkaa NHL:stä.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Tärkeälle uutiselle huutonaurua:
Jokerit.com

Jokerit osaa. (linkki vie Helsingin Jokerien jääkiekkojoukkueen kotisivulle)

Mitäs hassua tuossa on? Odotettavissahan tämä oli, mielestäni laadukasta työtä jälleen meidän mediatyypeiltä että muistetaan seuran ex-pelaajan todella hienoa saavutusta.

Pitäisikö samalla nauraa tälle Ilveksen uutiselle? ILVES.COM (linkki vie turvalliselle ja asiaan liittyvälle sivustolle)
 
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Saadaanko vielä neljäs kertomaan kuinka väärin naurettu tapaus tuo oli? Ei tullutkaan vielä selväksi.

Erityisesti kun Bonen viestistä on aikaa jo se 5 ja puoli tuntia. Siitä syystä naurankin toistolle. Tehokeinoja, nääs.
 

Mike Bossy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra & Massey Ferguson
Nauran tälle venäläiselle Dimitrille, joka on ilmeisesti vieläkin niin sekaisin Granlundin ilmaveivistä, että on jo opetellu Mertarannan selostuksen ulkoa.

Linkki vie Youtubeen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hieno mies tuo Pönkä, mutta valitettavan väärinymmärretty. Pönkä oli jo hieman yli 20-vuotiaana invalidien asialla, kun lähetti noin 100 000 yritykselle 300 euron jäsenmaksukirjeen. Moni omantunnontuskainen yrittäjä halusikin tukea suomalaisia invalideja. Sitten Pönkä paloitteli hädissään itsepuolustustarkoituksessa ystävänsä ensin ammuttuaan häntä selkään.

Pönkä voisi ensi vuonna osallistua valmennuskursseille, niin mahdollisuus oikikseen pääsyyn paranisi huimasti.
Sinnehän tuo sopisi joukon jatkoksi. Terv.nimim. "Oikeustieteen kandidaatin veli".
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Nimim. Balla hassuttelee Futisforumilla:

Balla @ Futisforum2 kirjoitti:
Hienoa, että Boston pystyi pitkän tauon jälkeen voittamaan cupin, joka ei koskaan Raymondin kanssa onnistunut. Suomen paskalehdistö oli myös puolensa valinnut näissä finaaleissa ja joka tuutista puski Vancouver-uutista, kuinka Sami Salo saa jo itse vaihdettua vaippansa. Onnittelut myös veljespareille, Ruotsin Nyströmit, nuo pikkuporkkanat eivät mitään saaneet aikaan, mutta Bostonin veljekset Andrew ja Inter Ference siihen pystyivät.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuo Nyström-juttu oli oikeasti hauska, näin 2,5:ssa promillessa ainakin. Ferenceistä tuli mieleen siskokset joista joskus jonnekin kirjoitin, Irina ja Inter Milan.
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
tirsk...Terveisiä sinne Vancouveriin...
Klik

linkki riemurasiaan
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jatkoajan nimimerkille Inttikaveri.

Suosikkijoukkue: HIFK (Joukkue ja nimimerkki)
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taas saisi 30 % jonkun omaisuudesta.

"Hello,

Nimeni on Patricia Cole ja olen britit. Olen sairaalassa, koska minun syövän ja minun lääkäri sanoi, että minun kuolevat alle kolmen kuukauden ajan. Etsin on ystävä, joka voi kestää minun avustusjärjestöille, että halusin aloittaa, mutta tällä hetkellä en voi tehdä sitä, koska minulla on vakava asia ruokatorven syöpään. Haluan jättää elämäni säästöjä humanitaaristen hankkeiden henkilölle, joka on halukas keksimään hyväntekeväisyysjärjestön palvelemaan vähemmän onnekkaita lapsia ja orpoja, jotka ovat menettäneet vanhempansa luonnollisista syistä. Mielestäni tämä viimeinen toivovat maan päällä. Olen valmis antamaan sinulle 30% rahani teidän ponnisteluja ja avun täyttää minun viimeinen toivovat maan päällä. 70% käytetään hankkeessa.

Vartuin orpo ja minulla ei ole perheenjäsen tai ystävä luottaa hoitamaan tämän hankkeen. Aion antaa sinulle yksityiskohtaisia ??tietoja, kun osoitat halusta auttaa minua täyttämään minun viimeinen toivovat maan päällä. Ole hyvä, jos et ole vakavasti ajattelevien ja kestä tätä hanketta, älä minuun yhteyttä. Tarvitsen vakava ja hyvä ihminen täyttää viimeinen toivovat maan päällä.

Mrs Patricia Cole"
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
Taas saisi 30 % jonkun omaisuudesta.

"Hello,

Nimeni on Patricia Cole ja olen britit. Olen sairaalassa, koska minun syövän ja minun lääkäri sanoi, että minun kuolevat alle kolmen kuukauden ajan. Etsin on ystävä, joka voi kestää minun avustusjärjestöille, että halusin aloittaa, mutta tällä hetkellä en voi tehdä sitä, koska minulla on vakava asia ruokatorven syöpään. Haluan jättää elämäni säästöjä humanitaaristen hankkeiden henkilölle, joka on halukas keksimään hyväntekeväisyysjärjestön palvelemaan vähemmän onnekkaita lapsia ja orpoja, jotka ovat menettäneet vanhempansa luonnollisista syistä. Mielestäni tämä viimeinen toivovat maan päällä. Olen valmis antamaan sinulle 30% rahani teidän ponnisteluja ja avun täyttää minun viimeinen toivovat maan päällä. 70% käytetään hankkeessa.

Vartuin orpo ja minulla ei ole perheenjäsen tai ystävä luottaa hoitamaan tämän hankkeen. Aion antaa sinulle yksityiskohtaisia ??tietoja, kun osoitat halusta auttaa minua täyttämään minun viimeinen toivovat maan päällä. Ole hyvä, jos et ole vakavasti ajattelevien ja kestä tätä hanketta, älä minuun yhteyttä. Tarvitsen vakava ja hyvä ihminen täyttää viimeinen toivovat maan päällä.

Mrs Patricia Cole"

HCH:n alter ego?
 

StopTheRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vancouverin mellakoille. Kyllä nyt kaupunkilaisia varmasti hävettää mitä heistä maailmalla ajatellaan. Samoin olisi kuitenkin käynyt, jos Stanley Cup olisi Vancouveriin päätynyt. Meillä oli kuitenkin känninen Nupe ja jalkavaivainen Juti MM-bileissä hei.. Toivottavasti Suomessa ei koskaan nähdä jääkiekon takia minkään valtakunnan mellakoita. Jatkoajan jeesusteluketjua mellakoihin liittyen (Nurminen kännissä ketjun tyyliin) odotellen.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Liekehdin Salpa-Jukolan parissa teeveen ja netin välityksellä. Samalla oon tarttunut erinäisiin insidentteihin, mm. Tero ja ampiainen, sekä Tapaus miesten viesti ja Martin Johansson 2009. Jälkimmäisen kohdalla epätietoisuutta live-seurannassa, parhaat palat

- The bees! The bees are coming again!
- i think its a black hole and its swallowing tero
- What have happend? someone hunting the runners with a gun?
- they might be lost...
- UFO in Hungary?
- three of the best orienteers in the world have stopped by a road and you think they are lost?
- "They have disappeared from earth. I have never seen anything like this before. It' extreme" (Ruotsin tv)
- Nordberg must be in a car - his GPS is flying!
- What if the entire field was in the lead group apart from a guy from outer mongolia?
- then the guy from outer mongolia wins, like the aussie short-track skater in the olympics
- "Mixed feeling in the finish. I was surpised I was first, then I was happy, but now I feel a bit different" (Sveitsin ankkuri Merz)
- Headline: Tero wins relay, Anders and Smola get silver and bronze. Martin dies. Tero has mixed feelings about win.
- "no helicopter like last year, but we got a bicycle" (Thierry)
- "martin wasnt very fit this time. he was too heavy to take" (Thierry)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös