Mille naurat juuri nyt?

  • 13 203 395
  • 50 364

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja kun joku olisi teurastanut opiskelijoita, täällä olisi vaadittu syyllisiä tilille ja ihmelty miksi kukaan ei huomannut aseen kanssa liikkunutta sekopäätä. Parempi näin, poliisi sai harjoitusta, kukaan ei kuollut. Mutta erikoisia naurun aiheta kullakin...

Kyllä minäkin näkisin että mieluummin tyhjennetään koulu turhaan kuin otetaan se riski että joku ehtii lahdata puoli koulua sillä välin kun mietitään että pitäisiköhän tuolle tilanteelle tehdä jotain.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Eihän tällaiselle voi kuin nauraa. Ja Poisonille jaksamisia, onhan kriisiapua jo saatu?
Ehkä sinut pitäisi viedä jonnekin talteen, jos tuo erityisen paljon naurattaa. Ei kai sulla ole aseita?

Tuo jälkimmäinen virke on puolestaan yksin palstan historian urpoimmista.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
HIFK:n jääkiekkojoukkue on tunnettu viime vuosina hyytymisistä ratkaisevilla hetkillä. HIFK:n jääkiekkojoukkueen vaakunan reunus on hopeinen. HIFK:n jalkapallo- ja jääpallojoukkue ovat venyneet ratkaisevilla hetkillä voittoihin viime vuosina. HIFK:n jalkapallo- ja jääpallojoukkueiden vaakunan reunus on kultainen. Ironiaa.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
HIFK:n jääkiekkojoukkue on tunnettu viime vuosina hyytymisistä ratkaisevilla hetkillä. HIFK:n jääkiekkojoukkueen vaakunan reunus on hopeinen. HIFK:n jalkapallo- ja jääpallojoukkue ovat venyneet ratkaisevilla hetkillä voittoihin viime vuosina. HIFK:n jalkapallo- ja jääpallojoukkueiden vaakunan reunus on kultainen. Ironiaa.
Tulipa tästä mieleen muutaman yön takainen uneni, jossa olin näkevinäni ennusmerkkejä. Olin Ville Peltonen ja osallistuin hiihtokisoihin. Paitsi ettei kyseessä oikeastaan olleetkaan hiihtokisat vaan juoksukisat jossain viemäreissä/kanavissa, vettä johonkin puoleen polveen asti miltei koko matkan. No Ville-Minä olin hyvissä asemissa kolmantena, kahden saksalaisen johtaessa kisaa. Toinen näistä oli vanha, kokenut mestari, kuitenkin ikänsä takia pikku hiljaa uraansa lopetteleva. Toinen sakemanni oli nuori tulevaisuudenlupaus, joka ei vielä ollut paljoa saavuttanut. Jäipä mieleen tämän nuorukaisen nimikin, Raboin. Ville-minä yritin niin kaikkeni ottaa näitä kahta kiinni, muttei onnistunut niin millään. Sitten kuitenkin ihan viime hetkillä ennen loppua saksalaiset jäivät jotakin porisemaan siinä kilparadalla ja sain ne kiinni. Raboin kuitenkin pinkaisi minut nähdessään juoksuun ja voitti kisan, pääsin kuitenkin vanhan mestarin ohitse toiseksi ja hän sijoittui siis kolmanneksi.

Tätähän on varsin helppo lähteä tulkitsemaan. Juoksukisa on yhtä kuin SM-liigan pleijarit. Ville Peltonen-minä edusti unessani HIFKiä (jota myös Granlundin takia symppaan, ehkä siksi olin itse Ville?). Vanha mestari oli JYP ja uusi mestari joku seura joka ei ole koskaan tai ainakaan tosi pitkään aikaan voittanut. Saksalaisten keskustelu oli SM-Liigan välierä.

Eli seuraavat ennustukset olen valmis lyömään pöytään:
1) Lukko, KalPa tai Blues voittaa mestaruuden
2) HIFK ottaa hopeata
3) JYPille pronssia
4) JYP häviää mestarille välierässä

Ässät ei voi voittaa mestaruutta, koska eivät pysty pelaamaan JYPiä vastaan välierissä. Raboinhan pelasi tällä kaudella TPS:ssä, eli ehkäpä toinen Länsi-rannikon seura Lukko on kaikkein todennäköisin noista kolmesta mestariksi. Paljonkohan pitäisi tämän perusteella lyödä vetoa? :)

Nauran siis hauskalle unelleni ja kuinka hyvin sitä pystyi tilanteeseen soveltuvasti tulkitsemaan. Ihan kiva yksityiskohta tuokin, että Ville-minä olin suurimman osan kisasta kolmantena ja HIFKihän lähtee pleijareihin kolmossijoitettuna.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vanha mestari ja voittaja olivat samasta maasta eli kun JYP on vanha mestari, niin uuden mestarin täytyy tulla Kuopiosta, eikä mistään länsirannikolta. Kaipailin aiemmin, että Jokerit voittaisi HIFK:n, jotta KalPa kohtaisi JYPin vasta finaaleissa, mutta kyllä tämä nyt näyttää KalPa-JYP -välierältä.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onkos tuo jo saatu selvitettyä mistä se ääni johtui?

Mitäs, jos se olikin aseen latausääni ja poliisi ehti ajoissa paikalle jonkun nopean reagoinnin takia ja mahdollisella tekijällä meni pupu pöksyyn?

Ei kai tuota äänilähdettä ole saatu selville ja tuskin koskaan saadaankaan. Kännykkä on varmaan aika potentiaalinen vaihtoehto. Kieltämättä itsellänikin kävi mielessäni tuo, että jos siellä olikin oikea ase, niin sen kantajan oli todella helppoa vain luikahtaa pois rakennuksesta muiden mukana. Hyvin epätodennäköistähän tuo onneksi on, mutta olen silti iloinen, että itselläni on huomenna vapaapäivä eikä tarvitse mennä tuonne nurkille seikkailemaan kuin vasta maanantaina.

Ja Poisonille jaksamisia, onhan kriisiapua jo saatu?

Kiitos. Kriisiapua ei ole näkynyt eikä kuulunut, mutta onneksi olen itse ns. alalla. Tässä tapauksessa siis itsehoito riittänee.

On muuten hiukan kuin elokuvista tuo tilanne, että istut paskalla, kun joku tulee vessaan latailemaan asetta ja tsemppaamaan itseään jihadiin. Älä kakka katkea.

Tästä kohtauksesta voisi oikeasti saada hyvät naurut!
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
ManCityn miljoonafloppi Mario Balotelli ei näköjään osaa edes pukea ilman äidin apua:

Balotelli v Bib only one winner

Linkissä video, jossa näytetään miten vaikeaa harjoitusliivin pukeminen on super-Mariolle.
Tämä video kannattaa ehdottomasti kaikkien katsoa. Masentava puoli asiassa on, että tällainen jätkä nostaa viikossa ehkä jonkun seitsenkertaisen liksan verrattuna perusduunarin vuositienesteihin.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
HIFK:n jääkiekkojoukkue on tunnettu viime vuosina hyytymisistä ratkaisevilla hetkillä. HIFK:n jääkiekkojoukkueen vaakunan reunus on hopeinen. HIFK:n jalkapallo- ja jääpallojoukkue ovat venyneet ratkaisevilla hetkillä voittoihin viime vuosina. HIFK:n jalkapallo- ja jääpallojoukkueiden vaakunan reunus on kultainen. Ironiaa.

Huomasitko tuon, kun teit Paintilla jotain hienoa "HIFKI on paska!" kuvaa Facebookiin laitetttavaksi?

Naurattaa, mitä kaikkea ihmiset huomaavatkaan ja samalla naurattaa, että huomaa playoffien olevan tulossa.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
ManCityn miljoonafloppi Mario Balotelli ei näköjään osaa edes pukea ilman äidin apua:

Balotelli v Bib only one winner

Linkissä video, jossa näytetään miten vaikeaa harjoitusliivin pukeminen on super-Mariolle.

Ei ole todellista! Jos nyt jokin tuossa mietityttää on se, että kuinka kamera sattuikin kuvaamaan tuota, mutta ehkä tuon valkoisen liivin pukeminen oli kestänyt jo hyvän aikaa. Mitähän mietti tuo kaveri, joka sitten lopulta ratkaisi molemmat ongelmat.

On tää maailma: toiset miettivät kuinka saada ydinvoimalaitos turvalliseksi ja joku yrittää samaan aikaa saada puettua harjoitusliiviä päälleen.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Sihvosen uusin Ruoska-video nosti hymyn naamalle.

Tuohan oli ihan loistava! Siis aivan oikeasti. Huomaa, että Johtava ei ota itseään liian vakavasti ja tietää kenen leipää syö. Niin (tarkoituksella?) huono, että se on jo hyvä. Tykkäsin. Toki JA:n peruskirjassa jo mainitaan, että Sihvosta ei saa arvostaa missään tilanteessa, mutta uskallan nyt uhallakin poiketa tästä poikakuorosta.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaikkien elitistien kuningas, scholl, avautuu hifkin saikkuketjussa tähän malliin. Hei sallikaa mun hei nauraa. Iik, joku satutti pikkumikkeä! tapetaan se!

No ei Scholl tuossa ketjussa ainoa ollut. Eräskin tuohon keskusteluun osallistunut toivoi otteluseurannassa Väänäselle vakavaa sairastumista, jos Granludia kovaa päähän kolahti/ura ohi.

Edelleenkin ihminen on viisas.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Lopetin lukemisen tuohon schollin viestiin, näköjään siellä jo soihtuja kastetaan bensaan ja miekkoja teroitellaan huomista varten. Hohhoijjaa, sano.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Lopetin lukemisen tuohon schollin viestiin, näköjään siellä jo soihtuja kastetaan bensaan ja miekkoja teroitellaan huomista varten. Hohhoijjaa, sano.

Aah, kyllähän tuo taas aika... noh, mielenkiintoista meininkiä on: "ura urasta", "silmä silmästä", "Ossi aloitti sodan, HIFKin pitää päättää se", "taklaaja pitäisi piestä sairaalakuntoon".

Voe helvetti, eikö ihmiset nähnyt sitä tilannetta vai? Tai no, turha kysyä sitä enää tässä vaiheessa.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sama. Hirveää parkumista Suomen hienoimman, kovimman ja perinteisimmän seuran faneilta. Totuus paljastuu aina keväällä: ensin sulaa IFK ja sitten sen fanit.

Näitä hysteerikkoja löytyy jokaisen joukkueen, myös Jokereiden, faneista nimimerkkejä mainitsematta. Kuvittele tilanne toisinpäin. Poru olisi sama. Ei mitään uutta Jatkoajassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös