Lukkofaneille ensimmäisen puolivälieräottelun ketjussa. Ylläolevassa tiuken viestissä esiintyneelle Pettisen sokealle silmälle, sekä Lukkofanien itkunsekaisille viesteille "mutkun me oltiin parempia ensimmäisessä erässä. :'("
Vittuako se sinua haittaa, jos Lukkofanit yrittävät herättää itsessään jonkinlaista toivoa siitä, ettei viime kevään tapainen katastrofi toistuisi. Olihan KalPa nyt parempi, mutta kyllä se ekan erän hallinta nyt jotain toivoa antaa.
Ja eikai kukaan nyt ole väittänyt, että Lukko hävisi siksi koska Pettinen ei näe toisella silmällään kunnolla? Fakta vaan on, että kyllä se nyt vähän sitä pelaamista vaikeuttaa.
Kiitos, niitä tarvitaan jos aion tästä krapulasta joskus selviytyä.
---
Päätän itkunsekaisen viestini vastaamalla kysymykseen: nauran omille toilailuilleni viime yönä kotiin tullessa. Sellainen keskisuuri ihmetys oli päällä kun herätessäni huomasin olevani kylpyhuoneen lattialla, tyyny pään alla ja päiväpeitto päällä. Jostain syystä vieressäni oli palapeli, josta olin vissiin saanut valmiiksi noin 1/3. Palapelin vieressä taas oli puoliksi syöty sipsipussi(siis sipsejä syöty puolet, pussin olin jättänyt rauhaan). Kaikkein pelottavinta oli kuitenkin se, että oikeassa kädessäni oli tyttöystävän käytetyt stringit. Eli joko olen joutunut tyttöystäväni tekemän käytännön pilan kohteeksi, tai sitten olen älyllistä aktiviteettia baari-illan jälkeenkin etsivä pervertikko.