Mille naurat juuri nyt?

  • 13 239 468
  • 50 415

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Nyt nauran tälle, miten Karjala-lippikset liittyy siihen jos jonkun mielestä joku biisi on hyvä? Minun mielestäni Joutsenlaulu on kaunis ja hyvä biisi, suomirokin parhaimmistoa ehdottomasti. Fear of the Dark taas on mielestäni paras biisi kautta aikojen (tähän mennessä) ja samaa mieltä on monta sataa tuhatta ihmistä. Olenko Karjala-lippis siitä syystä että pidän samasta musiikista kun muut? Vai pitäisikö minun löytää joku puolituntematon hyvä biisi ennenkuin olen katu-uskottava sinun mielestä?

Haha, osui ja upposi. Ei mainstreamissa ole mitään väärää, mutta valehtelisin jos väittäisin, ettei Joutsenlaulu ja oikeastaan koko Yö-niminen orkesteri toisi itselleni mielleyhtymiä Karjala-lippiksistä, verkkareista tai vyölaukuista. Sehän taas on ihan positiivista jos joku pystyy kuuntelemaan ko. yhtyettä ilman vastaavaa tai vaihtoehtoisesti pitää tällaisista mielikuvista. Ja Fear of the Dark on ihan hieno biisi minunkin mielestäni.

Mä olen huomannut, että etenkin Hifk-kannattajissa on näitä "Karjala-lippisten"ylenkatsojia. Mikä yli-ihmisen rooli teillä on olevinaan? Bättre folke, vai? Herranpieksut sentään. Siirappia on monenlaista ja vaikka olenkin kyllästynyt Joutsenlauluun, ei se tarkoita sitä ,etteikö se ole jotain merkittävää etappia saavuttanut silti. Mut maailmahan ois mahtava paikka, jos kaikilla ois vaikkapa Kantorin musamaku;)

Taisin kyllä sohaista ampiaispesää Yö-kommenteillani. Jokaisella on oikeus pitää Joutsenlaulusta, ja aikamonihan siitä ilmeisesti diggaileekin, mutta on minullakin oikeus sanoa oma näkemykseni siitä. Makuasioista kun on muutenkin niin mukava vääntää kättä. Ja viimeisestä lauseestasi samaa mieltä! :)
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kaipa sitä itselleenkin voisi naurahtaa. Viikonlopun tiimellyksessä kadotin yhden kotiavaimistani mystisesti omaan kämppääni. Löysin sen vasta äsken - tyhjästä Sisu-askista...
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Lisäksi nauran nimim. Käyttäjänimettömän monta sivua jatkuneelle äärimmäisen turhalle vänkäämiselle ihmettelyketjussa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Lisäksi nauran nimim. Käyttäjänimettömän monta sivua jatkuneelle äärimmäisen turhalle vänkäämiselle ihmettelyketjussa.
Jes! Meinasin jo viimeimpään Ihmettelyketjun postaukseeni kirjoittaa loppuun, että ihan kohta ollaan joko "Mille naurat nyt?" -ketjussa tai "Pitäisikö itkeä vai nauraa" -ketjussa!

Nauran Jatkoajan arvattavuudelle. Tää on niin nähty.
 

J.J.Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Lisäksi nauran nimim. Käyttäjänimettömän monta sivua jatkuneelle äärimmäisen turhalle vänkäämiselle ihmettelyketjussa.

Viljuri vei kuin litran mittaa. Erittäin rasittava ja katkeroitunut kirjoittaja, joka verhoilee itsensä pseudoälyköksi. Nuo naistarinat ovat myös niin väritettyjä, että tuskin kukaan niitä oikeasti ottaa tosissaan. Terminologia perustuu liikaa olkiukkoihin. Vaihtelun vuoksi seassa on ehkä vilahtanut olkinukkekin.
 

Snagari

Jäsen
Viljuri vei kuin litran mittaa. Erittäin rasittava ja katkeroitunut kirjoittaja, joka verhoilee itsensä pseudoälyköksi. Nuo naistarinat ovat myös niin väritettyjä, että tuskin kukaan niitä oikeasti ottaa tosissaan. Terminologia perustuu liikaa olkiukkoihin. Vaihtelun vuoksi seassa on ehkä vilahtanut olkinukkekin.

Faniklubeja odotellessa. Lupaan ostaa "Olen pannut Käyttäjänimetöntä" -t-paidan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viljuri vei kuin litran mittaa.

No enpä tiedä, Viljurikin tuntui paineessa luopuneen välillä HCH-maiseen runomittaan puhkeavasta ilmaisutyylistään ja kirjoitti ihan ymmärrettävästi, eikä ollenkaan erityisasiantuntijamaisesti. Lisäksi havaittavissa oli puutteellista argumentaatiota , yleensä en ole havainnut Viljurin viesteissä argumentaatiota ollenkaan, mutta ehkä se johtuu vain vajavaisuudestani.
Olkikuukkeli vei mielestäni, oli instigator, mutta selvisi kuivin jaloin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Viljuri vei kuin litran mittaa. Erittäin rasittava ja katkeroitunut kirjoittaja, joka verhoilee itsensä pseudoälyköksi. Nuo naistarinat ovat myös niin väritettyjä, että tuskin kukaan niitä oikeasti ottaa tosissaan. Terminologia perustuu liikaa olkiukkoihin. Vaihtelun vuoksi seassa on ehkä vilahtanut olkinukkekin.
Olkikuukkeli ja minä siinä sivussa veimme Viljuria niin, että tanner tömisi.

Naistarinat ovat itse asiassa väritettyjä - "vaaleammaksi" kuin mitä todellisuudessa on tapahtunut. Tosin, pettänyt en ole. Jos noihin laittaisi yhtään värikynää, niin hirvittäisi jo itseänikin. Enkä minä näillä yhtään leuhki, tavallista elämää.

Tokihan netissä saa kuka tahansa uskoa tai olla uskomatta ihan mihin tahansa. Mutta muistakaa, että todellisuus voi olla tarua (joskus jopa Tarua...) ihmeellisempää.

Katkera en ole oikeastaan mistään. Enkä kateellinen, että palstan keittiöpsykologit voivat jatkaa opintojaan.

Minua naurattaa se, kun tänään kävin Tiimarissa ja joulukrääsää oli joka paikassa mutta Tiimarin soittimista kaikuivat joululaulut, "Me odotamme Jeesusta, hän kaikki pelastaa."... Aikamme kaksinaismoralismi oli ja eli siinä hetkessä.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Käyttäjänimettömän jutut vaikuttavat täsmälleen samoilta, kuin Demin palstalla olevien, noin 36 vuotiaiden miesten jutut. Mistäkö tiedän? En kerro!

Nauran siis tuolle samankaltaisuudelle.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Minua naurattaa se, kun tänään kävin Tiimarissa ja joulukrääsää oli joka paikassa mutta Tiimarin soittimista kaikuivat joululaulut, "Me odotamme Jeesusta, hän kaikki pelastaa."... Aikamme kaksinaismoralismi oli ja eli siinä hetkessä.

Tiimari alkaa olemaan niin konkurssikypsä firma, että ei ihme jos siellä Jeesusta odotetaan pelastamaan.

Edit. Ja joo, Käyttiksellä on näköjään pitänyt tänään kiirettä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Käyttäjänimettömän jutut vaikuttavat täsmälleen samoilta, kuin Demin palstalla olevien, noin 36 vuotiaiden miesten jutut. Mistäkö tiedän? En kerro!

Nauran siis tuolle samankaltaisuudelle.
Nyt ei voi kuin nauraa Pottakamelin kustannuksella, vaikka pienen pakoreitin viestiin jätitkin. Aikuinen mies (?) ja sellaisilla keskustelualueilla pyörii.

Piti oikein googlettaa, että mikä helvetin Demi? Nyt tiedän enemmän, mutta vähempään olin tyytyväinen.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Seuraava keskustelu Kirkko eroon valtiosta - Nyt vai heti? -ketjussa sai nauramaan. Peukku jussi_j:n klousaukselle.

jussi_j kirjoitti:
Kuka täällä on satujen lukemista lapsille kieltämässä? Siitä tässä ollaan huolissaan, että satuja esitetään tositarinoina ja elämänohjeina.

Fordél kirjoitti:
Eikös niillä ole pakanallinen alkuperä, joten jos kielletään uskonnolliset elementit joulujuhlista niin saman logiikan mukaan pitää nämäkin kieltää.

jussi_j kirjoitti:
Logiikkasi on pakanallista alkuperää.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Maikkarin etusivun alaotsikon olisi voinut kenties muotoilla hieman toisin.

"NHL:n kovimman laukauksen omistava 206-senttinen Zdeno Chara tähtäsi pelottavan aseensa suoraan Anaheim-suomalaispakki Toni Lydmanin suuhun."
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
HPK-osion keskustelu asekaupoista, lahjonnasta ja lapsenmurhista on ihan hyvällä alulla. Jeesustelun ja kyynisemmän kaman seasta erottui BlackWolfin huikea viesti. Ihan henkilökohtaisesti tuntui ottavan, liekö tehtaan varjossa kasvanut?
 

Glove

Jäsen
Lueskelin paketista elintarvikkeen tuoteselostetta, josta silmät harittaen sain luetuksi, että munanvalkaisujauhe. Toki kyseessä oli munanvalkuaisjauhe, mutta saihan tuolla pienet naurut aikaiseksi työpaikan kahvipöydässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös