Viljuri vei kuin litran mittaa. Erittäin rasittava ja katkeroitunut kirjoittaja, joka verhoilee itsensä pseudoälyköksi. Nuo naistarinat ovat myös niin väritettyjä, että tuskin kukaan niitä oikeasti ottaa tosissaan. Terminologia perustuu liikaa olkiukkoihin. Vaihtelun vuoksi seassa on ehkä vilahtanut olkinukkekin.
Olkikuukkeli ja minä siinä sivussa veimme Viljuria niin, että tanner tömisi.
Naistarinat ovat itse asiassa väritettyjä - "vaaleammaksi" kuin mitä todellisuudessa on tapahtunut. Tosin, pettänyt en ole. Jos noihin laittaisi yhtään värikynää, niin hirvittäisi jo itseänikin. Enkä minä näillä yhtään leuhki, tavallista elämää.
Tokihan netissä saa kuka tahansa uskoa tai olla uskomatta ihan mihin tahansa. Mutta muistakaa, että todellisuus voi olla tarua (joskus jopa Tarua...) ihmeellisempää.
Katkera en ole oikeastaan mistään. Enkä kateellinen, että palstan keittiöpsykologit voivat jatkaa opintojaan.
Minua naurattaa se, kun tänään kävin Tiimarissa ja joulukrääsää oli joka paikassa mutta Tiimarin soittimista kaikuivat joululaulut, "Me odotamme Jeesusta, hän kaikki pelastaa."... Aikamme kaksinaismoralismi oli ja eli siinä hetkessä.