Mille naurat juuri nyt?

  • 13 213 198
  • 50 365

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Nauran Jarmo Kekäläiselle. Alkaa tällä "maailman parhaalla TJ:llä" jo kattila kiehumaan Jokerien tuloksien takia. Tänään tosin paloi kiinni ottelun tuomaripariin. Henriksson rauhoittelikin Kekäläistä:

- Ota nyt ihan rauhallisesti, totesi Henriksson ärtyneenpuoleiselle toimitusjohtajalle.
- Enkä ota, ota ite rauhallisesti, kuului Kekäläisen vastaus.

Hienoa "toi aloitti" -meininkiä. Taitaa se Kekäläis Jarmokin olla vain ihminen...
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Uusin South Park -episodi oli aivan täyttä timanttia! Repeilly vielä puoli tuntia sen katsomisen jälkeenkin.

Tulihan tämä katsottua nyt sitten! Ihan loistavin jakso tästä S14:sta, hahhaa!
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson

Toi oli aika hauska juttu. Sääli vaan, että Suomessa ollaan niin saatanan tiukkapipoisia tuollaista kohtaan kuten kävi ilmi Kimmo Wilskan casessa. Vielä kun joku tempaisisi suorassa lähetyksessä ja kertoisi ufojen hyökänneen ja alkaneen tuhota maapalloa. Tällaista taidettiin muistaakseni kokeilla jenkeissä joskus vuosikymmeniä sitten.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Toi oli aika hauska juttu. Sääli vaan, että Suomessa ollaan niin saatanan tiukkapipoisia tuollaista kohtaan kuten kävi ilmi Kimmo Wilskan casessa. Vielä kun joku tempaisisi suorassa lähetyksessä ja kertoisi ufojen hyökänneen ja alkaneen tuhota maapalloa. Tällaista taidettiin muistaakseni kokeilla jenkeissä joskus vuosikymmeniä sitten.

Tuo jenkkijuttu taisi olla Orson Wellesin radiokuunnelma, johon kesken tulleet kuuntelijat alkoivat uskomaan. Aiheesta on olemassa elokuvakin.
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toi oli aika hauska juttu. Sääli vaan, että Suomessa ollaan niin saatanan tiukkapipoisia tuollaista kohtaan kuten kävi ilmi Kimmo Wilskan casessa. Vielä kun joku tempaisisi suorassa lähetyksessä ja kertoisi ufojen hyökänneen ja alkaneen tuhota maapalloa. Tällaista taidettiin muistaakseni kokeilla jenkeissä joskus vuosikymmeniä sitten.
Radio Suomen kanavapäälliköltä löytyy onneksi hyvää huumorintajua:
- Olen harmistunut. Toimittajan harkintakyky petti.

Keskitalo kertoo merisäätä lukeneen toimittajan olevan innokas jääkiekon ystävä. Huumorista ei hänen mukaansa tempauksessa ollut kyse.

Linkki Ilta-Sanomien uutiseen.

YLE on vakava asia!
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Joo, huumorista ei todellakaan ollut kyse. Kyllä sietääkin olla harmistunut.
Ylen huumorintaju ei todellakaan ole mikään naurun asia.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Antti Niemen ANAlyyseille Iltasanomissa, journalismia parhaillaan. Jostain syystä tulee joka viikko luettua kuitenkin.

Naurattaa siis se, että näissä teksteissä ei oikeastaan ole mitään sisältöä koskaan. Ei mitään sellaista, jota ei näkisi sarjataulukosta. Ei koskaan.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nauran JYP-fanille, jolla on kihahtanut hattuun ja pahasti.
Pelicans ei ole paperilla kovasta rosterista huolimatta kovin kummoisessa lennossa. Ja vaikka pelissä ei ole mitään jakoa kotijoukkueella, niin käykää nyt silti paikalliset kiekkoihmiset ihmettelemässä vierasjoukkueen tähtiä kuten Vatasta, Hytöstä, Louhivaaraa, Perriniä ja neloskentän sankareita Riskaa ja Sipiläistä. Hyvää settiä luvassa.
Itsekin lähden ensi viikonloppuna Kuopiooon katsomaan KalPa-JYPiä vain koska haluan nähdä Olli Sipiläisen pelaamassa livenä. Myös JYP-faneja on mahdollisesti tulossa tuohon otteluun ja heille suosittelisin esimerkiksi Niiralan porrasaskelmien laskemista, jotta ottelutapahtuma olisi kaikille yhtä mielenkiintoinen ja miellyttävä.
 

Jabbbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tuon voisi melkein ennemmin laittaa "itkeäkö vai nauraa" -osioon. Kyllähän se tottakai pistää nauramaan kun aletaan muijien takia tuolla tavalla perseilemään, mutta onni onnettomuudessa ettei mitään henkilövahinkoja tullut. Toivottavasti kuski ottaa tapauksesta opikseen.
Onni oli tosiaan mukana tuossa. 80-luvulla, olisko ollut 1986 kun oma sukulaistyttö menehtyi vastaavan valopään takia. Kovasti piti esitellä omia ajotaitojaan ja niin vaan meni pitkäksi, auto mereen ja neljästä ihmisestä vain yksi selvisi. Tytöllä oli ikää vain 16 vuotta silloin. Ja sori vaan, mutta just nyt ei naurata mikään kun tuo tuli taas mieleen.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
No anteeksi kaikille joiden mielen olen syvästi järkyttänyt, mutta kun itse olen samanikäinen, niin nauran aina kaikille, jotka yrittävät olla enemmän elviksiä kuin elvis itse. Vittu, mitä kuupoja. Tuossa voisi olla kai se mikä tulee näistä pillunhajun perässä menevistä vainukoirista mieleen. Tuo artikkeli olisi hyvin voinut olla, vaikka vitutusketjussa, mutta jostain kumman syystä nauraminen on minun ensi reaktio, kun tyhmyydestä sakotetaan. Anteeksi, että olen kuka olen.
 

Jabbbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Ei tarkoituksena ollut sun naurureaktiota tuomita niin älä turhaan ota nokkiis. Itselläkin ollut ajokortti vasta reilun vuoden ja pakkohan se on myöntää että sellainen pieni näytönhalu meinaa aina jostain pulpahtaa jos kauniimman suvun edustaja haluaa kyytiin. Mutta... kyllä niihin naisiin voi vaikutuksen tehdä monella muullakin tavalla kuin riskeeraamalla oman ja heidän hengen. Jos ei muuten saa lämpöä naiselta kuin kaahaamalla päättömästi niin se on voi voi.

Itsekin varmaan muutoin vain hekottelisin noille pelleille mutta jostain syystä nauru ei enää ole se päällimmäinen tunne kun tällaisia uutisia lukee. Johtunee siitä että pari kaveria on vastaavalla tavalla keskuudestamme poistunut. Ja siksi se niin pahalta tuntuukin ettei suurin osa meistä nuorista ymmärrä kaahaamisen riskejä ennenkuin se jysähtää omalle kohdalle.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Mutta... kyllä niihin naisiin voi vaikutuksen tehdä monella muullakin tavalla kuin riskeeraamalla oman ja heidän hengen. Jos ei muuten saa lämpöä naiselta kuin kaahaamalla päättömästi niin se on voi voi.

Jep, tästä olen samaa mieltä. Ostakoot mielummin bensarahoilla vaikka lipun Amsterdamiin ja käykööt sielä huorissa niin paljonko sielu ja pelit sietää. Ikinä ei ole niin kiire auton ratissa, että pitäisi oma henki laittaa peliin.

Enkä minä ottanut nokkiini, ei hätää. Kirjoituksistani ei vain välillä tiedä, että olenko minä vittuuntunut, sarkastinen, vai onko mulla nuha. En tiedä välillä itsekkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös