Mille naurat juuri nyt?

• 13 423 339
  • 50 879

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nauran JYP-fanille, jolla on kihahtanut hattuun ja pahasti.
Pelicans ei ole paperilla kovasta rosterista huolimatta kovin kummoisessa lennossa. Ja vaikka pelissä ei ole mitään jakoa kotijoukkueella, niin käykää nyt silti paikalliset kiekkoihmiset ihmettelemässä vierasjoukkueen tähtiä kuten Vatasta, Hytöstä, Louhivaaraa, Perriniä ja neloskentän sankareita Riskaa ja Sipiläistä. Hyvää settiä luvassa.
Itsekin lähden ensi viikonloppuna Kuopiooon katsomaan KalPa-JYPiä vain koska haluan nähdä Olli Sipiläisen pelaamassa livenä. Myös JYP-faneja on mahdollisesti tulossa tuohon otteluun ja heille suosittelisin esimerkiksi Niiralan porrasaskelmien laskemista, jotta ottelutapahtuma olisi kaikille yhtä mielenkiintoinen ja miellyttävä.

Jabbbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tuon voisi melkein ennemmin laittaa "itkeäkö vai nauraa" -osioon. Kyllähän se tottakai pistää nauramaan kun aletaan muijien takia tuolla tavalla perseilemään, mutta onni onnettomuudessa ettei mitään henkilövahinkoja tullut. Toivottavasti kuski ottaa tapauksesta opikseen.
Onni oli tosiaan mukana tuossa. 80-luvulla, olisko ollut 1986 kun oma sukulaistyttö menehtyi vastaavan valopään takia. Kovasti piti esitellä omia ajotaitojaan ja niin vaan meni pitkäksi, auto mereen ja neljästä ihmisestä vain yksi selvisi. Tytöllä oli ikää vain 16 vuotta silloin. Ja sori vaan, mutta just nyt ei naurata mikään kun tuo tuli taas mieleen.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
No anteeksi kaikille joiden mielen olen syvästi järkyttänyt, mutta kun itse olen samanikäinen, niin nauran aina kaikille, jotka yrittävät olla enemmän elviksiä kuin elvis itse. Vittu, mitä kuupoja. Tuossa voisi olla kai se mikä tulee näistä pillunhajun perässä menevistä vainukoirista mieleen. Tuo artikkeli olisi hyvin voinut olla, vaikka vitutusketjussa, mutta jostain kumman syystä nauraminen on minun ensi reaktio, kun tyhmyydestä sakotetaan. Anteeksi, että olen kuka olen.

Jabbbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Ei tarkoituksena ollut sun naurureaktiota tuomita niin älä turhaan ota nokkiis. Itselläkin ollut ajokortti vasta reilun vuoden ja pakkohan se on myöntää että sellainen pieni näytönhalu meinaa aina jostain pulpahtaa jos kauniimman suvun edustaja haluaa kyytiin. Mutta... kyllä niihin naisiin voi vaikutuksen tehdä monella muullakin tavalla kuin riskeeraamalla oman ja heidän hengen. Jos ei muuten saa lämpöä naiselta kuin kaahaamalla päättömästi niin se on voi voi.

Itsekin varmaan muutoin vain hekottelisin noille pelleille mutta jostain syystä nauru ei enää ole se päällimmäinen tunne kun tällaisia uutisia lukee. Johtunee siitä että pari kaveria on vastaavalla tavalla keskuudestamme poistunut. Ja siksi se niin pahalta tuntuukin ettei suurin osa meistä nuorista ymmärrä kaahaamisen riskejä ennenkuin se jysähtää omalle kohdalle.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Mutta... kyllä niihin naisiin voi vaikutuksen tehdä monella muullakin tavalla kuin riskeeraamalla oman ja heidän hengen. Jos ei muuten saa lämpöä naiselta kuin kaahaamalla päättömästi niin se on voi voi.

Jep, tästä olen samaa mieltä. Ostakoot mielummin bensarahoilla vaikka lipun Amsterdamiin ja käykööt sielä huorissa niin paljonko sielu ja pelit sietää. Ikinä ei ole niin kiire auton ratissa, että pitäisi oma henki laittaa peliin.

Enkä minä ottanut nokkiini, ei hätää. Kirjoituksistani ei vain välillä tiedä, että olenko minä vittuuntunut, sarkastinen, vai onko mulla nuha. En tiedä välillä itsekkään.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Sankarit katsomossa. Linkki vie siis Pelicansin video-osioon. En osannut linkittää suoraan, mutta klikatkaa siitä se "21.11.2010 Fanihaastattelu Pelicans-JYP" jossa Mertsi haastattelee Pelicansin kannattajia. Ei muuten, mutta tuo viimeinen kaveri sai hieman hymyä huulille.

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sankarit katsomossa. Linkki vie siis Pelicansin video-osioon. En osannut linkittää suoraan, mutta klikatkaa siitä se "21.11.2010 Fanihaastattelu Pelicans-JYP" jossa Mertsi haastattelee Pelicansin kannattajia. Ei muuten, mutta tuo viimeinen kaveri sai hieman hymyä huulille.

Hah, naureskelin itse samaa. Tuolla viimeisellä kaverilla näyttäisi olevan joku kehityshäiriö tms. Ei siinä mitään. Hyvä että luottoa löytyy!

Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Galgary

Voi jumalauta, nyt oikein repes näin yliväsyneenä.....

GALGARY, VOI GALGARY

Otsikossa vielä lukee GALGARY. Gal-Gary.

edit: Niin ja Miikka Kiprusoff joutui antautumaan viidelle maalille. Onko ne rynkyttäny niitä maaleja Miikan anukseen jonossa vai hä? Jutussa ei ole kuin otsikko ja kuvaotsikko, ja nekin väärin.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Hah, naureskelin itse samaa. Tuolla viimeisellä kaverilla näyttäisi olevan joku kehityshäiriö tms. Ei siinä mitään. Hyvä että luottoa löytyy!
Kyllä, sille ehdottomasti virtuaalinen hatun nostaminen. Jotenkin vain tuosta kaverista tuli mieleen animaatiosarja Pinky & The Brain (Suomessa Äly ja Väläys) ja siitä tuo pidempi kaksikosta eli Pinky.

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tiedekunnan sähläykselle.

Noin vuosi sitten päätettiin tehdä muutos, jossa oikeusvertailu siirrettiin oikeusteorian aineopinnoista kansainvälisen yksityisoikeuden yhteyteen. Ei mikään kummempi juttu sinänsä, oikeusvertailu on yhden opintopisteen (noin 180 sivua luettavaa) osio. Alkupäätöksen jälkeen toteutuksen osalta sitten pistikin tiedekunnan arvovaltaiset päättäjät juosten päin seiniä heille ominaiseen tapaansa.

Nimittäin tiedekunnassa roikkuu nyt reilut sata opiskelijaa, jotka tenttivät tuon uuden oikeusteorian (ilman oikeusvertailua) ja vanhan kv. yksityisoikeuden (ilman oikeusvertailua). Joten on pakko erikseen käydä siinä yhden opintopisteen korvaavassa tentissä. Joka sitten on päätetty jostain ihmeen syystä arvostella aivan mahtavan tiukasti, hylkäysprosentti on noin 90% tenttijöistä. Itse tunnen kolme ihmistä joiden valmistuminen on nyt jo venynyt puolisen vuotta pelkästään tuon yhden tentin takia. Yksi yrittää neljättä, kaksi viidettä kertaa tentistä läpäisyä.

Köyhä tiedekunta, joka kerran lukukaudessa ampuu itseään nilkkaan. Keväällä on sentään tuosta korvaava, siinäkin päätöksessä meni vuoden verran aikaa.

Tuolta (pdf) voi itse kukin käydä ihailemassa tätä hylättyjen kimaraa.

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lehti tykittää varsin onnistuneesti, liittyen viime aikojen puheenaiheisiin.

"Ministerin lausunnon ennustetaan lisäävän talouden muutosten ennustamista."

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Nyt osui TosiFani naulan kantaan ja upposi yhdellä lyönnillä nupia myöten. Kuinka tutulta tuntuikaan.

Jos jostain tykkään JA:ssa, niin siitä, että täällä ei ole jatkuvasti joku lukiolaispoika huutelemassa "Wanha":a, kun finninpuhkomisiltaan ehtii..

Wanha!

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Maikkarille just nyt.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hannuille

Siinähän ne, kaksi Jokereiden kuvetta kaivavaa veijaria. Jos oikein mukavasti kävisi, pääsisivät molemmat Handet juhlimaan täyttä 700 ottelua Jokerit-Kärpät- ja Kärpät-Jokerit-matseissa, luonnollisesti molemmat kotiluolissaan. Kukkia ja haleja molemmille! Ja ihan ansaitusti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy