Mille naurat juuri nyt?

  • 13 230 444
  • 50 401

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No en itse tuota ensimmäistä puoliaikaa pitänyt räpellyksenä vaan ihan kohtalaisen hyvänä pelinä. Paikkoja luotiin paljon enemmän kuin näissä perinteisissä "Suomi ei saa mistään sisään" -peleissä.

No varmasti, mutta onko se nyt ihme, jos vastassa on yksi heikoimmista koko maailmassa? Kyllä se aika räpellystä oli, jos mietitään vastustajan tasoa ja paikkojen määrää ja laatua. Vastustaja oli ala-arvoinen. Täysin sellainen, mikä ei kuulu noihin sarjoihin. Niistä paikoista piti ratkaista peli jo paljon aikaisemmin.

Edit. Etkä kyllä lainauksessasi ottanut muuhun kantaa kuin viimeiseen lauseeseen ja tarkemmin sanottuna vielä vain muutamaan sanaan.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No varmasti, mutta onko se nyt ihme, jos vastassa on yksi heikoimmista koko maailmassa? Kyllä se aika räpellystä oli, jos mietitään vastustajan tasoa ja paikkojen määrää ja laatua. Vastustaja oli ala-arvoinen. Täysin sellainen, mikä ei kuulu noihin sarjoihin. Niistä paikoista piti ratkaista peli jo paljon aikaisemmin.

Niin, tarkoitin että peli oli hyvää jo ensimmäisellä puoliajalla ja vain ajan kysymys oli milloin peli repeää 6,7,8-0 lukemiin. Itse veikkasin tauolla ensimmäisen puoliajan perusteella pelin päättyvän 6-0. Tiesin että ennemmin tai myöhemmin niitä maaleja tulee tuolla pelillä.

Edit. Etkä kyllä lainauksessasi ottanut muuhun kantaa kuin viimeiseen lauseeseen ja tarkemmin sanottuna vielä vain muutamaan sanaan.

Enpä niin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Niin, tarkoitin että peli oli hyvää jo ensimmäisellä puoliajalla ja vain ajan kysymys oli milloin peli repeää 6,7,8-0 lukemiin. Itse veikkasin tauolla ensimmäisen puoliajan perusteella pelin päättyvän 6-0. Tiesin että ennemmin tai myöhemmin niitä maaleja tulee tuolla pelillä.

Niin arvelin itsekin. Mutta kun tasoero joukkueissa on niin valtava, niin se peli olisi vaan pitänyt ratkoa jo aiemmin. Ehkä siinä tulee se ero Suomen ja huippumaiden välillä. Kuten sanoin jo aiemmin, ei kukaan epäillyt, etteikö Suomi voittaisi sitä. Sanoit 6,7,8-0, niin voititko vedoista?
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin arvelin itsekin. Mutta kun tasoero joukkueissa on niin valtava, niin se peli olisi vaan pitänyt ratkoa jo aiemmin. Ehkä siinä tulee se ero Suomen ja huippumaiden välillä. Kuten sanoin jo aiemmin, ei kukaan epäillyt, etteikö Suomi voittaisi sitä. Sanoit 6,7,8-0, niin voititko vedoista?

Voihan nyt vittu. Koko ajan oli selvää että Suomi voittaa tämän pelin selvin lukemin. Se on sitten sattumaa mihin kellonaikaan maalit ajoittuivat. Tällä kertaa peli ratkaistiin toisen puoliajan alussa.

Hollanti muuten johti San Marinoa tauolla 2-0. Kyllä pitäisi Hollanninkin pystyä ratkomaan ottelut aikaisemmin!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voihan nyt vittu. Koko ajan oli selvää että Suomi voittaa tämän pelin selvin lukemin. Se on sitten sattumaa mihin kellonaikaan maalit ajoittuivat. Tällä kertaa peli ratkaistiin toisen puoliajan alussa.

Hollanti muuten johti San Marinoa tauolla 2-0. Kyllä pitäisi Hollanninkin pystyä ratkomaan ottelut aikaisemmin!

Voitti joo. Hieno homma.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jep. En itse ainakaan murjota 8-0-voiton jälkeen, vaikka nappisuorituksella San Marino olisi kyllä kaatunut 12-0.

Samoin. Olen kyllä maajoukkueen puolella, vaikka en mikään kova jalkapallomies olekaan. Ehkä me ei nyt lopulta täysin samaa mieltä oltukaan, mutta lopultahan se oli hieno voitto.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Minä nauran tälle, jonka löysin Facebookista.

"1. Mene googleen.2. Kirjoita "Where is Chuck Norris"3. Paina "Kokeilen onneani..."
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Useasti olen hymähtänyt tuolle Liigapörssin etusivulle, mutta pienessä päivähutikassa, asiaa analyyttisesti hetken arvioituani, naurahdin melko äänekkäästi tuolle yhdelle "hintalapulle".

Kovin, kovin, pienistä asioista joutuu allekirjoittanut kaivamaan naurunaiheensa vapaapäivään.
 

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Useasti olen hymähtänyt tuolle Liigapörssin etusivulle, mutta pienessä päivähutikassa, asiaa analyyttisesti hetken arvioituani, naurahdin melko äänekkäästi tuolle yhdelle "hintalapulle".

Kovin, kovin, pienistä asioista joutuu allekirjoittanut kaivamaan naurunaiheensa vapaapäivään.

Olipa iloinen yllätys, että hintatieto oli virheellinen. Olin säästänyt tuon 545 000, mutta lopulta selvisinkin noin puolella! Mahtavaa!
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
http://www.hifk.fi/uutiset/peltonen_pitaeae_olla_halu_valmistautua_voittamaan Tuossa haastattelussa mainitulle kohdalle "Oltiin jatkoajalla siinä kolmella neljää vastaan ja Lennu, Pera, Kanki ja Kurvi hoiteli sen kaksiminuuttisen tosi hienosti Jannen kanssa". En tiedä onko Villelle tullut ajatuskatkos vai mikä, mutta... 4-3 AV hoidettu neljällä kenttäpelaajalla, joista vielä yksi on ollut kärsimässä sitä jäähyä? Taitaa Kanki olla liigan paras puolustava pakki jos tappaa AV:t jäähyaitiossakin istuessaan.

Menee ehkä liian pitkän päivän piikkiin, mutta nosti hymyn huulille.
 
Kärppien fani palstan ilmoitukselle.
23.11 Kalpa-Kärpät fanimatkalle ilmoittatumisaikaa on jatkettu 21.12. klo 24.00 asti.
Vai voi vielä joulukuussa ilmottautua marraskuussa tehtävälle matkalle.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
"Oltiin jatkoajalla siinä kolmella neljää vastaan ja Lennu, Pera, Kanki ja Kurvi hoiteli sen kaksiminuuttisen tosi hienosti Jannen kanssa".


Menee ehkä liian pitkän päivän piikkiin, mutta nosti hymyn huulille.

Itselläni nosti hymyn huulille enemmänkin tuo nimilista. Jostain syystä Hifkin joukkueen lempinimet tuovat aina mieleen huonon suomalaisen 80-luvun elokuvan lähiönuorista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös