Mille naurat juuri nyt?

  • 13 230 444
  • 50 401

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
MTV3:n uutiskommenteissa on kyllä melkoista kommenttia. Tässä maassa typeryksiä riittää.

Jos -

rekka olisi ajanut 60km/h olisi henkilöauto ehtinyt reippasti alta pois -ei sen kuljettaja voinut tietää, että sieltä tulee yksi niistä todella useista rekkatappajista, joita maantiet ovat nyt pullollaan

Niin justiinsa.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jonne " Forsberg" Virtaselle...tällä kertaa Virtasen uhriksi joutui Vehanen. Eiköhän tuostakin tule aikanaan video Keskisuomalaisen sivulle
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
YLE:n Teksti-TV:n uutinen:

Maasta poistettavia säilötään putkissa

Sadat ulkomaalaiset joutuvat vuoden mittaan odottamaan maasta poistamistaan poliisin putkassa, koska virallinen säilöönottokeskus on täynnä. Epäasiallisesta säilöstä on huomauttanut muun muassa YK:n kidutuksen vastainen komitea.

Mikähän mahtaa olla putkien halkaisija?
 
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue
http://www.youtube.com/watch?v=Cj8N_i60hWI&feature=related

Tälle vanhalle videolle, jossa eläimet tekevät sitä kauneinta Bad touchin soidessa taustalla. Ei muuten mitään, mutta tuo miten video on nimetty, pisti nauramaan.

Ei helvetti! Enpä ole pitkään aikaan nauranut näin paljon. En tiedä johtuuko väsymyksestä vai mistä, mutta pitkästä aikaa tuli sellainen naurukohtaus, että vedet tuli silmistä ja naurulle ei tullut loppua, vaikka itse video oli jo päättynyt. Minulla ei ole mitään Tapparaa vastaan, aivan sama olisiko otsikko vaikka "Sportin training camp" tai "Ilveksen aamujäät", mutta voi9n kuvitella, että videon lataaja on joku Tapparan kyrpiintynyt fani, tai sitten joku Ilves-fani. Kiitos linkistä.
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
En vaan voi olla hykertelemättä näille HCH:n kirjoituksille....

Todellakin mattoa HCH:n jalkojen alta vetäen eräs 20% prosentin rahoittaja vetäytyi tänään epävarmaan aikaan vedoten ja nyt pohja vuotaen kalastellaan auki olevaa summaa, mutta Giantsin tilannetta raapaisten myös tulevan poimintarupeaman OA Dillon Scholten vetäytynyt kiintiöruudusta taistelusta vai suljettiinko sitten organisaation toimesta ovi edestä.

Jatkotarinassa nuorempi veli Brandon pyytänyt kauppaa ja tässä tarjolla todella ison lähtäpotentiaalin nouseva ottelijatyyppi, mutta avaa ruutuja myös Giantsin lähtölistalle ja taitaa tulla nuo Redmondin nyrkeilyopit ihan tarpeeseen poiminnan käynnistyessä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
CSI Miami tulee nyt. Jim Carrey "imitoi" Horatiota aikas hyvin minuutin kohdalla videoklipissä :) voi olla että ko. klippi on ollut ennenkin täällä, mutta silti.

Jim Carrey is Horatio
 

Outsider

Jäsen

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos et ketjun otsikosta osannut päätellä, niin em. asiat naurattaa.

Miten minä sain kuvan lähinnä hampaiden kiristelystä. Kuten usein tätä ketjua lukiessani huomaan, tännehän tullaan usein purkamaan eriäviä mielipiteitä jostakin keskustelusta. Ja sitten "naurattaa".

Kannella voi myös Ihmettelyketjuun, Pitäisikö itkeä vai nauraa -ketjuun ja Asia, joka avautui minulle -ketjuun.

edit. Heh, näköjään jokaiseen näistä onkin jo kanneltu. :D
 

Outsider

Jäsen
Miten minä sain kuvan lähinnä hampaiden kiristelystä. Kuten usein tätä ketjua lukiessani huomaan, tännehän tullaan usein purkamaan eriäviä mielipiteitä jostakin keskustelusta. Ja sitten "naurattaa".

Kannella voi myös Ihmettelyketjuun, Pitäisikö itkeä vai nauraa -ketjuun ja Asia, joka avautui minulle -ketjuun.

edit. Heh, näköjään jokaiseen näistä onkin jo kanneltu. :D

No nyt sait sitten väärän kuvan. Joskus aikaisemmin olisin ehkä mennyt pitäisikö itkeä vai nauraa-ketjuun, mutta kun tämä ei ole ensimmäinen kerta kun näitä oikeinkannattamis keskusteluja syntyy, niin itse ainakin naureskelen nykyisin niille jotka toitottavat omaa mielipidettään 100% totuutena(pätee muuhunkin kun jalkapalloon).

Ihmettelyketjuun voisi kyllä mennä ihmettelemään, että miten sinunkin piti nyt tarttua juuri Unitediin noista suosikkijoukkueistani, vaikka mikään muukaan niistä ei pelaa kotikaupungissani. Väärinkannattamista on sittenkin vain menestyvän joukkueen kannattaminen?
 

d2uce

Jäsen
Naurattaa vaikka oikeasti vituttaa -ilmiölle, joka taas kerran nostaa päätään Jatkoajassa(kin).
 

M10

Jäsen
Naurattaa vaikka oikeasti vituttaa -ilmiölle, joka taas kerran nostaa päätään Jatkoajassa(kin).

Tai ehkä sittenkin vituttaa, ennemmin kuin naurattaa, että jotain muka naurattaa, vaikka oikeasti vituttaa?

Vituttaa, että Ilonen missasi helpolla par femmalla tokan lyönnin pahasti vasemmalle ja nyt on parissakin tekemistä.

edit: väärä ketju.
 

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös