Aivan naurettavaa. Myllyt kuuluvat jääkiekkoon yhtä paljon kuin filmaaminen jalkapalloon. Käy hyvin lajiin, muttei toimi yksin.
Filmaaminen käy jalkapalloon erittäin hyvin :D
Aivan naurettavaa. Myllyt kuuluvat jääkiekkoon yhtä paljon kuin filmaaminen jalkapalloon. Käy hyvin lajiin, muttei toimi yksin.
Onpas pääministeri jaksanut bilettää nuorena
So, what do you think about Uukakkonen?
You must know UuKakkonen?
That's a very famous band from Ireland, Uukakkonen!
Uukakkonen!!!
Surullisempaa osastoa edustaa se, että U2 on tehnyt hyvän biisin yli 20 vuotta sitten.
Eko-Bonon 103:lle kiertuerekalle. Surullisempaa osastoa edustaa se, että U2 on tehnyt hyvän biisin yli 20 vuotta sitten.
War ja Boy ovat aivan kelvollisia äänitteitä. On niillä muutama oikeasti hyvä biisikin. Ekaa demoa en ole onnistunut saamaan käsiini. Muuten olen samaa mieltä uukakkosesta.Mukavahan se on aina saarnata, kunhan ei vaan tarvitse itse elää niiden omien saarnojensa mukaan... Mikä se U2:n hyvä biisi muuten on? Minulta mennyt ihan ohi.
Joku oli lähdössä laivalle ja lisännyt Facebook-statukseensa videopätkän: http://www.youtube.com/watch?v=umm7WhxcRiw
Mainokselle Tyhmien kysymysten alalaidassa:
Tamponitesti Mikä tamponi sopii sinulle? Tee testi ja löydä omasi!
"Tämä on rotta! Tämä on rotta! Tämä on potta!"
Iltasanomien sivulla: 20 tapaa kuluttaa 200 kaloria.
Siis haloo, mitä on 200 kaloria. Eihän se ole mitään. Itse kävin tässä illalla 30km lenkillä. Toivon mukaan meni enemmän kuin 200 kaloria.