Hieman JoukaHaisen pelikiellolle.
Toteutuneelle ennustukselle, nimimerkki siffa on siirtynyt Kärppien kannattajajoukkoihin...
Tää oli hyvä! Varsinkin piano, ja merkit rivissä.
Edelleen salaa toivon, että Mikkosen pojat tulisivat teini-iässä ulos kaapista.
Käykääpä katsomassa Tubesta K.Tervon haastatteluohjelma vuosien takaa, jossa vieraina Mikkosen lisäksi Sarasvuo ja Hermunen. Mukana perinteinen loukkaantuneen tähden poistumisyritys ja sitten jotain käsittämätöntä paasausta nöyryydestä ja egoista.
Joo, aikamoinen myötähäpeä kun Mikkonen pompsahtaa pystyyn ja on loukkaantuneena lähdössä pois studiosta, mutta jääkin sitten seisoskelemaan tuolin viereen. Hyvä oli kyllä se Tervon "Niin, oliks sulla jotain asiaa?", josta Mikkonen veti herneen nenään.
Mikkosen heitto Tervolle nöyryyden opettelemisesta sai kyllä hymyn suun pielille.
Naureskellu jo näille useimmille, mut täs kyl hyvä: Pokeriaiheinen sarjissivu +EV Poker Comic
Mua vituttaa se, että mun käsi on ollut kipeä koko päivän! Kenties nukuin sen päällä? Osaako joku jatkoaikalainen kertoa miten parannan käteni ja pääsen kirjoittamaan ONNELLISUUSKETJUUN?
XD
Mikä onkaan tuon tiiliskivikännykän malli mitä hän esittelee mielellään tuossa pöydällä? Mainitseeko hän kaksi vai kolme kertaa miten pitkän uran hän on tehnyt tv-alalla ja kutsuuko Tervoa jopa pojaksi?
Nimimerkki Deken yö-spämmille.
Tuli nähtyä Borna Redulic torilla kun olin ostamassa lihapiirakoita perheelleni.
XD
Tai tarkemmin siinä olleelle kohdalle, kun Jorma Ollilan kesäkartanon mailla oli kaatunut myrskyssä puita ja Ollila oli huolissaan etteivät vaan ehdi sinistyä, että saa paremman hinnan.
Mainitseeko hän kaksi vai kolme kertaa miten pitkän uran hän on tehnyt tv-alalla ja kutsuuko Tervoa jopa pojaksi? T.A. on ollut siis Tamin ja Sihvosen edeltäjä tämän "kuinka monta peliä oot pelannut"-ideologian kanssa.
Naurettavaa, todella naurettavaa.
Tukkipuuta tai lautaa kun noista myrskyn kaatamista ei kait saa tehdä?