Mille naurat juuri nyt?

  • 13 230 039
  • 50 401

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Roccon allekirjoitukselle.

Toisaalta itseäni yllättää kovasti, että tämä naureskelu tulee Sm-liigan kestomenestyjän leiristä, jolle tämä ratkaisu olisi viittä vaille lottovoitto. Noh, kukin tavallaan ja eihän siinä mitään.. Olisiko tästä aiheesta jopa jutuntynkää Shaibun JA-toimitukselle..
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Toisaalta itseäni yllättää kovasti, että tämä naureskelu tulee Sm-liigan kestomenestyjän leiristä, jolle tämä ratkaisu olisi viittä vaille lottovoitto. Noh, kukin tavallaan ja eihän siinä mitään.. Olisiko tästä aiheesta jopa jutuntynkää Shaibun JA-toimitukselle..
Voisiko arvon cottonmouth vaikkapa ottaa selvää tämän nimimerkin kannasta SM-liigan ja Mestiksen sarjajärjestelmien suhteen ja alkaa sen jälkeen vetämään johtopäätöksiä suosikkiseuran ja mielipiteiden välillä?

Olisiko mitenkään mahdollista, että joskus tällä helvetin palstalla voisi mielipiteillä (koskien liigakarsintaa / sarjajärjestelmiä) olla joitakin muitakin lähtökohtia kuin suosikkiseura?

Keksitkö muuten ihan itse tuon nimiväännöksen vai auttovatko lahtelaiset? Nehän ne ovat kertoneet, että täällä ollaan ryssiä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Voisiko arvon cottonmouth vaikkapa ottaa selvää tämän nimimerkin kannasta SM-liigan ja Mestiksen sarjajärjestelmien suhteen ja alkaa sen jälkeen vetämään johtopäätöksiä suosikkiseuran ja mielipiteiden välillä?

Kieltämättä en ole selvillä ja jutellaan ihmeessä siitä asiaankuuluvassa ketjussa. Tuossa mainitussa viestissä nyt vain pisti silmään seura ja mielipide, pahoittelut jos meni stereotypian puolelle.

Keksitkö muuten ihan itse tuon nimiväännöksen vai auttovatko lahtelaiset? Nehän ne ovat kertoneet, että täällä ollaan ryssiä.

Mitä pahaa tuossa Shaibussa on? Kyllä tuota nyt on käytetty iät ja ajat ja siinä se menee kuin Kouvostoliittokin. Ryssähän minäkin olen, kun sinne Lepraan olen huomenna tulossa mökkeilemään eli ihmekö tuo, jos termit ovat tarttuneet.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Mitä pahaa tuossa Shaibussa on? Kyllä tuota nyt on käytetty iät ja ajat ja siinä se menee kuin Kouvostoliittokin. Ryssähän minäkin olen, kun sinne Lepraan olen huomenna tulossa mökkeilemään eli ihmekö tuo, jos termit ovat tarttuneet.
Itselläni on reilusti syitä, ettei oikein mikään viittaus itänaapuriin ole ns. villaisella painettava...
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Nauran suomalaisille Three Lions -faneille. Liveseurantaketjuista niin täältä kuin futisforumilta löytyy kyllä taas hauskaa luettavaa.

Aina sama kaava. Kovat ovat mestaruusodotukset ja puolivälierät ovat ihan maksimisuoritus.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Huikea keskustelu kerjäläisten valtakunnasta oli jo pahasti taantumassa "sun isäsä oli, eiku sun mutsis oli" -tasolle, mutta ehkä tuo äsken pelattu Hitler-kortti saa siihen taas uutta virtaa.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Yksi nimimerkki tiputtelee futisosiossa suhteellisen hyviä miinoja ja ai että kun ihanasti väki niihin napsahtaa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nauran, miten yksi ehkä arvostamanikin nimimerkki on päättänyt laittaa kunnolla ranttaliksi näin kesällä ja "vittuilee" nyt kaikille niin MM-kisaosiossa kuin muuallakin futispuolella. Hauskaa.

Mun mielestä se ei ole sen hauskempaa kuin tavallinenkaan väsynyt JA-vittuilu, eli ei kovin hauskaa. Vaikka nimimerkki antaisi olettaa muuta, ruudulla näkyy vain väkisin väännettyä one-liner mukahassuttelua vittuilun keinoin. "Turpaankin" on jo tullut, mutta homma eikun jatkuu.
 

Snagari

Jäsen
Mun mielestä se ei ole sen hauskempaa kuin tavallinenkaan väsynyt JA-vittuilu, eli ei kovin hauskaa. Vaikka nimimerkki antaisi olettaa muuta, ruudulla näkyy vain väkisin väännettyä one-liner mukahassuttelua vittuilun keinoin. "Turpaankin" on jo tullut, mutta homma eikun jatkuu.

No joo, täytyy myöntää ettei se nyt niin hauskaa ole. Hymyilytti joka tapauksessa. Ehkä hän taas talven tullen rauhoittuu.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
En jaksa selailla joten kenestä puhumme?
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
En minä tälle kuvalle Jutista ja kaksoisoliosta sentään naura, ei se niin hyvä ole, mutta ihan kiva pikku kuva kuitenkin. Eikös ne ole kukkaisviikot ihan kohta taas...

Samaisesta riemurasiasta löytyi myös syy sille, miksi suomalaisia ei potkupallokisoissa tälläkään kertaa nähdä, klippi veikkausliigan ottelusta toukokuulta.
 
Viimeksi muokattu:

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

moge

Jäsen
Ihan helvetin hyviä pätkiä! Kantsii myös kattoa myös ne parkour- ja freefight (?) pro pätkät. Ihan huippuja! :D
 
Viimeksi muokattu:

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Oli aivan mahtavia videoita. :D Varsinkin juuri nämä "teippaaja" ja "pilluralli" videot. Toivottavasti herrasta kuullaan vielä lisää.

Onhan tuo stand up -keikkoja tehnyt paljonkin, jo vuosia. Hauska kaveri siviilissäkin, eiköhän tuolle keikkaa riitä jatkossakin.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Täällä ovat kesähelteet kai jonkin verran ihmisten päitä höyrystäneet, huumori-, WTC- ja kerjäläisketjuista päätellen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös