WTC + Salaliitto + Psychodad = naurattaa.
Kuinka voi olla näin naiiveja ihmisiä, kuin tässä Janne "Janne Kataja" Katajan masinoimassa facebook yhteisössä "Vaadimme, että Tom saa rahat takaisin!"? Naurattaa, kun paljastuu nuo Tomin sekoilut koko kansalle, Janne Katajakin huomaa iskeneensä kätensä paskaan pahemman kerran.
Kuinka voi olla näin naiiveja ihmisiä, kuin tässä Janne "Janne Kataja" Katajan masinoimassa facebook yhteisössä "Vaadimme, että Tom saa rahat takaisin!"? Naurattaa, kun paljastuu nuo Tomin sekoilut koko kansalle, Janne Katajakin huomaa iskeneensä kätensä paskaan pahemman kerran. Sitten onkin jo turha pyllistää, kun paska on jo housuissa. No eiköhän Tomppa saa tuosta yhteisöstä keräämillään almuilla muutaman kannabissätkän ja koffin mäyräkoiran.
Samasta yhteisöstä: loistoidea mennä facebookyhteisöön kinuamaan vasta-argumenttejä, kun on itse jo pelannut "Iltalehti kirjoitti" -kortin. Nina Mikkoselta kannattaisi kysyä ennemmin neuvoja tuonjälkeiseen.
Emma Rymy Jos ei oo yksinkertaisesti oo ollut rahaa? Oliko se sitten kuitenkin velka summa 102? Olis siittä voinut neuvotella, eikä laittaa kamoja ainakaan kaatopaikalle. Jos eioo ollut töissä, eikä mitään tuloja mistään, sossu ei oo auttanut, niin minkäs teet? Tommosissa tilanteissa on nuori aika voimaton.
Mikäs maahanmuuttaja (oletan, että puhut Suomeen tulleesta mamusta) se semmoinen on, joka asuu Saksassa?Ja tuonkin haamurajan on alittanut mamu, validista maasta tosin.
Roccon allekirjoitukselle. Tulee mieleen 5v Jooseppi, joka ei saanutkaan arkipäivänä karkkipussia vaikka halusi.
Roccon allekirjoitukselle.
Voisiko arvon cottonmouth vaikkapa ottaa selvää tämän nimimerkin kannasta SM-liigan ja Mestiksen sarjajärjestelmien suhteen ja alkaa sen jälkeen vetämään johtopäätöksiä suosikkiseuran ja mielipiteiden välillä?Toisaalta itseäni yllättää kovasti, että tämä naureskelu tulee Sm-liigan kestomenestyjän leiristä, jolle tämä ratkaisu olisi viittä vaille lottovoitto. Noh, kukin tavallaan ja eihän siinä mitään.. Olisiko tästä aiheesta jopa jutuntynkää Shaibun JA-toimitukselle..
Voisiko arvon cottonmouth vaikkapa ottaa selvää tämän nimimerkin kannasta SM-liigan ja Mestiksen sarjajärjestelmien suhteen ja alkaa sen jälkeen vetämään johtopäätöksiä suosikkiseuran ja mielipiteiden välillä?
Keksitkö muuten ihan itse tuon nimiväännöksen vai auttovatko lahtelaiset? Nehän ne ovat kertoneet, että täällä ollaan ryssiä.
Itselläni on reilusti syitä, ettei oikein mikään viittaus itänaapuriin ole ns. villaisella painettava...Mitä pahaa tuossa Shaibussa on? Kyllä tuota nyt on käytetty iät ja ajat ja siinä se menee kuin Kouvostoliittokin. Ryssähän minäkin olen, kun sinne Lepraan olen huomenna tulossa mökkeilemään eli ihmekö tuo, jos termit ovat tarttuneet.
Notta joo, Saksa-Argentiina lauantaina, kuten myös kaverin häät.
No-brainer. Ne eroavat kuitenkin parin vuoden päästä.
Ja sitte kaveri haluaa tietysti puida sitä saatanan eroaan just samaan aikaan kun olis futiksen EM-kisojen ratkaisupelit.
Yksi nimimerkki tiputtelee futisosiossa suhteellisen hyviä miinoja ja ai että kun ihanasti väki niihin napsahtaa.
Nauran, miten yksi ehkä arvostamanikin nimimerkki on päättänyt laittaa kunnolla ranttaliksi näin kesällä ja "vittuilee" nyt kaikille niin MM-kisaosiossa kuin muuallakin futispuolella. Hauskaa.
Mun mielestä se ei ole sen hauskempaa kuin tavallinenkaan väsynyt JA-vittuilu, eli ei kovin hauskaa. Vaikka nimimerkki antaisi olettaa muuta, ruudulla näkyy vain väkisin väännettyä one-liner mukahassuttelua vittuilun keinoin. "Turpaankin" on jo tullut, mutta homma eikun jatkuu.