Mille naurat juuri nyt?

  • 13 240 152
  • 50 418
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tai sitten kyseessä on Timo Jutila Hat Trick: Maali, syöttö ja makkaraperunat.

Jottei nyt onelineriksi jää, niin Jutin kohdalla ei kyse ole luullakseni niinkään mitä Juti syö, vaan mitä Juti juo. Ollaan Jutin kanssa nimittäin kovin persoja oluelle ja olen yhden kerran saanut kunniankin hörpötellä Jutin kanssa illan. Helvetin mukava mies.

Minäkin olen Jutin kanssa aikoinaan hörppinyt, mutta valitettavasti teoriasi ei ainakaan stand-alone -pohjalta pidä paikkaansa. Ehkä jos siihen yhdistää osan tuosta Leonin teoriasta, niin voisi tulla jotain toimivaa.

Ai mitenniin? No sitenniin että mulla on koht. paljon kokemusta empiirisestä kenttätutkimuksesta mitä tulee oluen nauttimisen vaikutuksista ihmiskehoon. Otanta tosin on liian pieni, jotta siitä julkaisun saisi aikaiseksi.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Ai mitenniin? No sitenniin että mulla on koht. paljon kokemusta empiirisestä kenttätutkimuksesta mitä tulee oluen nauttimisen vaikutuksista ihmiskehoon. Otanta tosin on liian pieni, jotta siitä julkaisun saisi aikaiseksi.

Minullakin on. Ihan omakohtaista empiriaa ja pytty on kuin olisin kahdeksannella kuulla tiineenä. Onneksi olen myös sen verran ruma, etteivät edes venäläiset turistit ole kysyneet lupaa suudella siunatussa tilassa olevaa vatsaa.

Aika pitkällehän tuo vissiin aineenvaihdunnasta riippuu ja sehän vaihtelee ihmisillä kovastikin.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nauran sille että kaverini peeniksessä on punkki. Hätä tuntuu olevan kova!
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Nauran sille että kaverini peeniksessä on punkki. Hätä tuntuu olevan kova!

Onko kaverisi ollut jurripäissään intiimisti Mervi Tapolan kanssa?

Oikeasti ei kyllä varmaankaan olisi itsellänikään kovin voittaja fiilikset tuossa tilanteessa. Puutiaiskuumeet ja muut. Olisi kyllä mielenkiintoista soitella töihin ja odottaa pomon (jos sellaista olisi) reaktioita, kun selittäisin etten voi tulla nyt töihin, kun punkki puraisi munasta ja mulla on nyt borrelioosi.

- vai niin...
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No voi helvetti, en kyllä itse paljon nauraisi tuolle kun tietää mitä punkin puremasta voi seurata.

Juuh, toki punkin puremassa on ne pienoiset riskinsä, mutta kyllä tuo "paniikki pisti vähän hihittämään. Varsinkin kun tämä kaveri ei juuri ole punkkeihin tutustunut. Itselleni punkit ovat suht tuttuja koirien kautta ja on niitä minussakin kävellyt, tosin ruokailemaan ne eivät ole ehtineet.

Toisaalta, kuka käski kekkuloimaan munasillaan kevät yössä :)

Edit.

En siis naura vahingonilosta, vaan yhdyn lähinnä hermoilun aiheuttamiin purskahduksiin.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Nelosen kokkailuille. Lindis ja Heikelä olivat tekemässä ruokaa. Sanotaanko näin että Lindiksen kannattaa ehkä keskittyä noihin futis-asioihin vaan... :)

Heikelä ei ollut maistanut etanoita, ei näin. Yllättäen tykkäsi kun maistoi.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
No voi helvetti, en kyllä itse paljon nauraisi tuolle kun tietää mitä punkin puremasta voi seurata.

Onneksi kuitenkin todennäköisyys esim. borrelioosin saamiselle on melko pieni. Itselläni on punkki ollut tasan kerran ja aikalailla samoilla suuntimilla. Samisalomaisesti kenraali säästyi, mutta pataljoonaan nappasi kiinni. Tapahtui vielä intissä ja olihan tuota aikalailla huvittavaa lähteä otattamaan pois.
 

Lättykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dayton Bombers
Katselin tuossa Urholta sattumalta 5 minuuttia ottelua Lahti - MyPa, tuon viiden minuutin aikana tuli toistakymmentä sivurajaheittoa ja muutenkaan pelin laatu ei kyllä häikäissyt. Paras tilanne oli, kun sivurajaheiton vastaanotosta pallo kimpoaa uudelleen rajan yli.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Alpo "I hate hockey" Suhoselle. Väitti juuri Pressiklubissa ettei pohjois-amerikassa näytetä yhtään matsia MM-kisoista. TSN ei näytä kuin 15 peliä suorana kisoista joten ehkä sitä ei lasketa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Alpo "I hate hockey" Suhoselle. Väitti juuri Pressiklubissa ettei pohjois-amerikassa näytetä yhtään matsia MM-kisoista. TSN ei näytä kuin 15 peliä suorana kisoista joten ehkä sitä ei lasketa.

Ape on muutenkin vauhdissa: "Mistä se kertoo, että suomalainen kerrankin uskaltautuu (MM-kisoissa) ulkomaille ja silloinkin munaamaan itsensä hassuissa vaatteissa". Näin siis kannattajista ja tottahan tuo taitaa olla...?
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Luonnonvoimat kertovat mielipiteensä kerjäläisistä.

Linkki IS:n uutiseen.
 
Viimeksi muokattu:

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Ape on muutenkin vauhdissa: "Mistä se kertoo, että suomalainen kerrankin uskaltautuu (MM-kisoissa) ulkomaille ja silloinkin munaamaan itsensä hassuissa vaatteissa". Näin siis kannattajista ja tottahan tuo taitaa olla...?

Niin siinä eilen kävi, etten pystynyt millään pitämään poissa myötähäpeän tunnetta, kun suomalainen punaviini, Alpo Suhonen, avasi sanaisen arkkunsa.

Mieleenpainuvin ja älyttömin mielipide Apelta oli, kun hän kritisoi median asemaa jääkiekon MM-kisoissa: "Nytkin media vain käyttää jääkiekkoa hyväksi. YLEkin näyttää otteluja televisiosta." Sanatarkasti se ei noin mennyt, mutta asia tuli selväksi sekä Apen mielipide.

Sitä se vanhuus teettää. Nyt uskon ymmärtäväni, miksi nuoret tekevät itsemurhia...
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Sahtiankat
Nauran fysiikantehtävälleni, jossa intiaanipoika yrittää tainnuttaa kalaa laserpyssyllä. Kirjan mukaan Oulusta alunperin lähtöisin kyseinen tehtävä. Hullu oululaiset.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Näin kelien lämmettyä on mopot ja skootterit ilmaantunut suuremmissa määrin katukuvaan. Eräissä on meteli helvetillinen ja mihinkään ei mene, kaiken kruunaa se jos kuskilla on aerodynaaminen muna-asento. Siellä missä on ääntä, siellä on voimaa. Ei pidä tässä tapauksessa paikkaansa ja sekös naurattaa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Vauva meinasi tukehtua, Martina riensi apuun. Mutta mitä Martina teki Iltapulun mukaan?

Lisäksi naurattaa tämä "mun isä on kovempi, kuin sun iskäs"-keskustelu / vääntö S/M-liigan huhu-ketjussa.
 

J.Petke

Jäsen
Nauran kaikille rankoille hevimiehille ketkä muuttuvat hevostytöiksi kun joku laulaja kuolee.

Ronnie:(

Ronnie innoitti monia, kamalaa :(

R.I.P Ronnie James Dio :(
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös