Mille naurat juuri nyt?

  • 13 270 212
  • 50 464

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Laukaisumäärät tai osumistarkkuus eivät kyllä suoranaisesti kerro viimeistelyn tasosta, ainoastaan laukaisumääristä ja osumistarkkuudesta.

No kyllähän se todellakin kertoo viimeistelyn tasosta. Siis laukauksest/maalit. Ja ihan totta, laukaisumäärät ja osumistarkkuus kertovat laukaisumääristä ja osumistarkkuuksista.
 

Fingerpori

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
KHL ketjun suuri sankari jaksaa aina välillä naurattaa kun joku erehtyy sarjaa moittimaan. Auta armias jos lauseeseen sattuu yleistys =)

KHL:ssä on muutamia vastaavia halleja (Togliatti, Tshehov), mutta asiaa ei voi koskea yleistämään koko KHL:ää kuten kirjoittaja teki (on kyllä niin halvan olonen tuote tämä KHL ettei mitään rajaa). Kirjoittaja itse tiesi saman, joten kyseessä oli puhdas provokommentti, ja kuten olen aiemmin täällä kirjoittanut, vastaan jokaiseen provomielessä heitettyyn KHL-kommenttiin nälväisyllä SM-liigan nykytasosta.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Erään tutun statuspäivitykselle Facebookissa...

"perse ihan tulessa eilisestä treenistä."

Minkähänlaista treeniä se on vetänyt?
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Ymmärsit väärin. Ei tuo ollut väärin naurettu. Ismon juttu on hauska mutta linkkasin tuon ihmetykseski Ismoa kohtaan.

Joo, no worries :D

Lisäksi olen nauranut tänään Toni Niemisen hengästyttävälle kommentoinnille ja noille kahjoille jotka kiipeilevät laskettelurinnettä ylös sukset jalassa.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Harri Olli palkintopallille

"-En muista hypyistä mitään"

Noniin nyt alkaa olla sitä Mattimaista suorittamista, pohjat on jo aiemmin otettu.
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kuten Hoopi sen sanoisi: "Joukkotappelu, mahtavaa menoa!".

Tuossa joukkotappelu-videossa kannattaa pistää merkille maalivahtien toiminta. Kaverit seisoskelevat kaikessa rauhassa vierekkäin ja juttelevat mukavia sulassa sovussa. Ympärillä on toistakymmentä enemmän tai vähemmän tasaista tappelua käynnissä. Rauhallisia miehiä nuo maalivahdit.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
En naura, mutta huvittuneena seurailen KalPa-JYP-otteluketjua. Hienoa että alkaa taas olemaan hieman tunnetta mukana aikaisempien vuosien hymistelyn ja vastustajan kehuskelun sijasta.

Ja jatkuu ja jatkuu, sivulta kaksi alkaa taklauskeskustelu eikä loppua näy. Tästä tapauksesta maristaan puoleen jos toiseen vielä pitkälle kevääseen, toivottavasti kohtaamme jossain vaiheessa.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Ja jatkuu ja jatkuu, sivulta kaksi alkaa taklauskeskustelu eikä loppua näy. Tästä tapauksesta maristaan puoleen jos toiseen vielä pitkälle kevääseen, toivottavasti kohtaamme jossain vaiheessa.

En tiedä, tarkoitatko kohtaamisella Nokkiksen tapaamista vai JYPin ja KalPan välisiä otteluita, mutta ainakin jälkimmäiset ottavat runkosarjassakin vielä kahteen otteeseen toisistaan mittaa, ja tällä tahdilla jo noista otteluista riittää väännettävää ihan tarpeeksi keväälle.

Minua naurattaa hiukan tuo liigajoukkueiden voimasuhteet-ketju, joka pitkästä aikaa on mennyt Lukon ja Ässien väliseksi painiksi.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
En tiedä, tarkoitatko kohtaamisella Nokkiksen tapaamista vai JYPin ja KalPan välisiä otteluita, mutta ainakin jälkimmäiset ottavat runkosarjassakin vielä kahteen otteeseen toisistaan mittaa, ja tällä tahdilla jo noista otteluista riittää väännettävää ihan tarpeeksi keväälle.
Joukkueiden kohtaamista, Nokkista näen muutenkin. Jos myöhemmin keväällä joukkueilla tiet kohtaisi, vaikka finaaleissa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nauran/hymyilen sille, että Halmeesta väännetään jälleen ne samat jutut, jotka on käsitelty täällä hänen vielä eläessään. Aika yllättävää, että juttu meni taas näihin "ei sureta yhtää...paska jätkä"- viesteihin.
 

d2uce

Jäsen
Aika yllättävää, että juttu meni taas näihin "ei sureta yhtää...paska jätkä"- viesteihin.

Kertoo varmaan siitä, minkälaisen mielikuvan Halme itsestään eläessään jätti. Olisi varmaan ollut tosi mukava, jos olisi oppinut tuntemaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nimimerkki raka75 heittää varsin hienon mielipiteen homoseksuaalisuudesta F1-forumilla:

raka75 kirjoitti:
Rupesin tossa miettimään, että onko se homosuhde nyt niin huono juttu sittenkään? Miettikää ny, eihä siin muuta vittumaista ole ku se suhteen alun ns. "kanivaihe". Siitä kun päästään yli, nii sit sul on siinä kaveri jonka kans ottaa hapanta iltasin ja kattella lätkää ja viikonloppusin formuloita.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Joku jannu puhui äsken uutisissa VR:n junista:

Tänne pohjaan kerääntyy niinku tällästä teräsjäätä, mikä painaa niinku tänne ja tänne. Ja se pistää niinku jarrut laahaamaan ja junalla ei voi niinku enää ajaa.

(Vapaa lainaus)
 

Krupieeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Joku jannu puhui äsken uutisissa VR:n junista:

Tänne pohjaan kerääntyy niinku tällästä teräsjäätä, mikä painaa niinku tänne ja tänne. Ja se pistää niinku jarrut laahaamaan ja junalla ei voi niinku enää ajaa.

(Vapaa lainaus)

No joo, ei siinä niinku noin paljon mun mielestä niinkua ollu. Ja asiakin tuli ihan hyvin selväksi. Ja jokainen voi niinku tarkistaa asian itse YLEn areenasta alkaen kohdasta 1:26.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
No joo, ei siinä niinku noin paljon mun mielestä niinkua ollu. Ja asiakin tuli ihan hyvin selväksi. Ja jokainen voi niinku tarkistaa asian itse YLEn areenasta alkaen kohdasta 1:26.

Noo, tuo nyt oli vaan kärjistettynä. Mutta kuitenkin sivukorvalla kuunneltuna kuulosti, että niinkua oli paljon.

Ja tottakai asia tuli selväksi. En minä sitä sanonutkaan.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Nauran tilannekommentille, joka ei jälkikäteen kerrottuna yleensä kyllä kuulosta enää hauskalta, mutta pääasia että itseäni nauratti.

Eli Ässillä on täällä Jatkoaika-osiossa ketju: Ässät mediassa 09-10.

Naapurifirman kaveri heitti puolitosissaan siihen vaan, että:
...Onko Ässät ollut mediassa? En mä vaan ole kertaakaan nähny :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös