Mille naurat juuri nyt?

• 13 424 535
  • 50 880

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
En tiedä, tarkoitatko kohtaamisella Nokkiksen tapaamista vai JYPin ja KalPan välisiä otteluita, mutta ainakin jälkimmäiset ottavat runkosarjassakin vielä kahteen otteeseen toisistaan mittaa, ja tällä tahdilla jo noista otteluista riittää väännettävää ihan tarpeeksi keväälle.
Joukkueiden kohtaamista, Nokkista näen muutenkin. Jos myöhemmin keväällä joukkueilla tiet kohtaisi, vaikka finaaleissa.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nauran/hymyilen sille, että Halmeesta väännetään jälleen ne samat jutut, jotka on käsitelty täällä hänen vielä eläessään. Aika yllättävää, että juttu meni taas näihin "ei sureta yhtää...paska jätkä"- viesteihin.

d2uce

Jäsen
Aika yllättävää, että juttu meni taas näihin "ei sureta yhtää...paska jätkä"- viesteihin.

Kertoo varmaan siitä, minkälaisen mielikuvan Halme itsestään eläessään jätti. Olisi varmaan ollut tosi mukava, jos olisi oppinut tuntemaan.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nimimerkki raka75 heittää varsin hienon mielipiteen homoseksuaalisuudesta F1-forumilla:

raka75 kirjoitti:
Rupesin tossa miettimään, että onko se homosuhde nyt niin huono juttu sittenkään? Miettikää ny, eihä siin muuta vittumaista ole ku se suhteen alun ns. "kanivaihe". Siitä kun päästään yli, nii sit sul on siinä kaveri jonka kans ottaa hapanta iltasin ja kattella lätkää ja viikonloppusin formuloita.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Joku jannu puhui äsken uutisissa VR:n junista:

Tänne pohjaan kerääntyy niinku tällästä teräsjäätä, mikä painaa niinku tänne ja tänne. Ja se pistää niinku jarrut laahaamaan ja junalla ei voi niinku enää ajaa.

(Vapaa lainaus)

Krupieeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Joku jannu puhui äsken uutisissa VR:n junista:

Tänne pohjaan kerääntyy niinku tällästä teräsjäätä, mikä painaa niinku tänne ja tänne. Ja se pistää niinku jarrut laahaamaan ja junalla ei voi niinku enää ajaa.

(Vapaa lainaus)

No joo, ei siinä niinku noin paljon mun mielestä niinkua ollu. Ja asiakin tuli ihan hyvin selväksi. Ja jokainen voi niinku tarkistaa asian itse YLEn areenasta alkaen kohdasta 1:26.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
No joo, ei siinä niinku noin paljon mun mielestä niinkua ollu. Ja asiakin tuli ihan hyvin selväksi. Ja jokainen voi niinku tarkistaa asian itse YLEn areenasta alkaen kohdasta 1:26.

Noo, tuo nyt oli vaan kärjistettynä. Mutta kuitenkin sivukorvalla kuunneltuna kuulosti, että niinkua oli paljon.

Ja tottakai asia tuli selväksi. En minä sitä sanonutkaan.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Nauran tilannekommentille, joka ei jälkikäteen kerrottuna yleensä kyllä kuulosta enää hauskalta, mutta pääasia että itseäni nauratti.

Eli Ässillä on täällä Jatkoaika-osiossa ketju: Ässät mediassa 09-10.

Naapurifirman kaveri heitti puolitosissaan siihen vaan, että:
...Onko Ässät ollut mediassa? En mä vaan ole kertaakaan nähny :)

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
SaiPa-faneille ja katkeralle vuodatukselle kuinka SaiPaa ei huomioida tiedotusvälineissä. No huolen aiheensa kullakin.

Onhan tuo nyt aivan totta. Tietysti asia ei ole mikään kuolemanvakava, mutta harvemmin sitä juttuja saa lukea lehdistä, missä käsiteltäisiin SaiPaa, tai edes kerrottaisiin tulokset. Paitsi silloin, jos sattuu voittamaan Lukon, HIFK:n tai Jokerit. Näissäkin tapauksissa vain se pääkaupunkiseudun joukkue on nostettu otsikkoon.

EDIT: Itse en ole edes SaiPan puolelle kurkannut, eli en tiedä tarkalleen mistä tässä on kyse.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onhan tuo nyt aivan totta. Tietysti asia ei ole mikään kuolemanvakava, mutta harvemmin sitä juttuja saa lukea lehdistä, missä käsiteltäisiin SaiPaa, tai edes kerrottaisiin tulokset. Paitsi silloin, jos sattuu voittamaan Lukon, HIFK:n tai Jokerit. Näissäkin tapauksissa vain se pääkaupunkiseudun joukkue on nostettu otsikkoon.

Sitä en lähde kieltämään etteikö se olisi totta. Mutta sille taas ei mahda mitään ettei valtayleisöä kiinnosta SaiPa niin paljoa, että siitä jaksettaisiin tehdä isompia otsikoita. Toisin kuin jostain Petrellin pierustakin tehdään isompi juttu kuin SaiPan voittoputkesta.

Toisekseen sen verran surkeaa on tämän hetken Suomen lehdistön taso ettei sieltä voi odottaa mitään kunnollisia juttuja tämän hetken kuumimmista joukkueista.

Finnish Isles

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Emmanuel Adebayor; missä pelaa?. Kuvassa Togon Adebayor kertomassa ampumavälikohtauksesta päällään vanhan työnantajansa paita.

TML

Jäsen
Emmanuel Adebayor; missä pelaa?. Kuvassa Togon Adebayor kertomassa ampumavälikohtauksesta päällään vanhan työnantajansa paita.

Vitsi loppuun saakka. Siis tuo Adebayor.

Itseäni rupesi taas naurattamaan Liverpooliganin itkun Manu -osiossa. Silloin tällöin on kiva tehdä noita täsmäiskuja ja keksiä mukahauskoja lempinimiä Manusta ja Fergusonista ja avautua kuinka punaisia suositaan aina ja iänkaikkisesti.

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, VF-51, Vapaa Ukraina
Kärppien nettisivuilta bongattua

”Ja jos saa hifkiläisen pukeutumaan kärppäpaitaan pakottamatta, niin johan se jo kertoo jotakin”, Ylitorniolta lähtöisin oleva Niskakoski naurahti viitaten kärppäväreissä koreilleeseen poikaystäväänsä.

"Neljä vuotta olen nyt mukana ollut ja siitä ei pääse mihinkään, että Kärppien katsomossa tulee isänmaallinen olo”, Niskakosken helsinkiläislähtöinen kumppani Anssi Korkeala tilitti.

”EtäKärpät on meille loistavia tukijoita kaikissa vieraspeleissä. He ovat tuoneet keskieurooppalaisen fanikulttuurin Suomeen. Sen toivoisi leviävän muihinkin seuroihin”, tuumasi Matti Alatalo lehdistötilaisuudessa tappiopelin jälkeen.

Legendaarista, etten sanoisi...

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Nauran tälle joukkotappelulle ryssäliigasta http://www.youtube.com/watch?v=npUs6pwxoog

Mitä tuo kääpiö (sininen 22) tuolla tekee? Vastaus selviää ajassa 0:49. Muuten voisi todeta, että hienoa hienoa KHL! Stereodit ovat sekottaneet kaikkien pelaajien pään näköjään tuolla. Only in Russia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy