Mille naurat juuri nyt?

  • 13 211 468
  • 50 365

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mutta kyllähän tuo on niin junttia jengiä, että noinkin selkeä provoilu uppoaa ihan täydestä ja kehissä on jo yliajo- sekä ampumauhkauksia.

Tekisi mieli mennä heittämään myös provoa tuonne oikein olan takaa. Voisi väsäillä feikkinicin ja sitten laittaa menoksi.
 

J.Petke

Jäsen
Nauran suosikkiohjelmalleni Satuhäille. Siellä on jotkut 18v emopissikset menneet muutaman kuukauden jälkeen naimisiin ja meininkin on kuin jostain kevätjuhlista.

"sit se niinku tuli siihe ja pussas mua" hihihihihihi
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nauran suosikkiohjelmalleni Satuhäille. Siellä on jotkut 18v emopissikset menneet muutaman kuukauden jälkeen naimisiin ja meininkin on kuin jostain kevätjuhlista.

"sit se niinku tuli siihe ja pussas mua" hihihihihihi

Samaa katon. Ensimmäinen kerta, kun katon tuota ohjelmaa. Aika hulvatonta. Vähän vaikuttas, että äippäkin vaan vittuilee.

"Vanhemmat ei ole koskaan tavanneet, joten vähän jännittää."
 

Outsider

Jäsen
Naurattaa kaverin kaverin facebook status ja siitä seurannut keskustelu. Statuksessa luki suunnilleen näin "oon muuten unohtanut kertoa, että meille muuttaa sunnuntaina vuokralainen...".
 
Nauran suosikkiohjelmalleni Satuhäille. Siellä on jotkut 18v emopissikset menneet muutaman kuukauden jälkeen naimisiin ja meininkin on kuin jostain kevätjuhlista.

"sit se niinku tuli siihe ja pussas mua" hihihihihihi

Ei tiedä itkeäkö vai nauraa... naurattaa kuitenkin tähän asti. Miten tuo pari aikoo elättää itsensä??? "Äiti unohti jättää rahaa häävieraiden lasten rantaleluja varten..." :)
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nauran suosikkiohjelmalleni Satuhäille. Siellä on jotkut 18v emopissikset menneet muutaman kuukauden jälkeen naimisiin ja meininkin on kuin jostain kevätjuhlista.

"sit se niinku tuli siihe ja pussas mua" hihihihihihi

Tää on tänään aivan huippu.
Suvi on kyllä melkonen tapaus.

Äiti ei muistanut antaa rahaa mukaan, kun lähtivät rantaleluja ostamaan. Just.
 

J.Petke

Jäsen
Johannes ja Suvi päättivät ottaa sormuksien tilalle tatuoinnit kämmenselkään. Tatuoitsija sanoi, että ei varmaan paljon työtarjouksia tipu tuon tatuoinnin takia. Noh mitäs nuori pari siihen muuta kun "ei sillä oo väliä". Ja nuo tatuoinnithan olivat jotain helvetin viivoja ristissä ja pari palloa. Näytti ihan kuin ne olisi piirretty tussilla ja sitä kyllä toivonkin.

Olipahan tykitystä tämä tunnin ohjelma. Huhhuh.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sanotaan näin, että tunnen kyseisen kaverin.
Pyydä mulle nimmari. Tuo "Olen Venäjältä, ja tienaan silti enemmän kuin te koskaan" -keskustelu on tarjonnut hupia enemmän kuin keskiverto komedia.
 

Alejandro

Jäsen
Pyydä mulle nimmari. Tuo "Olen Venäjältä, ja tienaan silti enemmän kuin te koskaan" -keskustelu on tarjonnut hupia enemmän kuin keskiverto komedia.

No voinhan minä nimmarin antaakin, mutta pyydä samalla Ramilta. Hän on ollut se kapelimestari tässä asiassa:

Rami Sipilä lenin halusi suomen kuuluvan ryssille mutta sitä ei ikinä saanut että ole nyt jo kommari hiljaa siellä
Eilen 22:47
 

Cube

Jäsen
Nopealla salapoliisityöllä huomasin, että erään rautaisen kansallissosialistin fan pagesista löytyy Aras kebab& pizzeria. Kyllähän aate aina sen aikaa voi odottaa, että soturi saa ravittua itsensä tulevia koitoksia varten. Tai ehkä hän suunnittelee täsmäiskua kulttuurin rikastuttajien pesään.
Yhdeltä sankarilta löytyi fanisivujen joukosta ainakin Turkki ja kebab. Eräältä toiselta puolestaan elokuva American History X. Ei tosin ole todellakaan eka kerta, kun törmää siihen, että jollekin reppanalle on avautunut tuo elokuva aivan väärällä tavalla. Tai saahan sitä tietysti ymmärtää elokuvat ihan miten haluaa, mutta itse X:n tekijät haluaisivat todennäköisesti vetää noita ihmisiä avarilla.

Itseäni ei periaatteessa naurata yhtään se, kun ajattelee miten tyhmiä ja tietämättömiä ihmisiä tästä maasta löytyy, mutta se on kyllä hauskaa, että tekevät tämän tyhmyytensä ja tietämättömyytensä julkiseksi.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"Nimimerkin Bluesman67 kirjoitusoikeudet on poistettu, koska hän oli moderaattorien wanha tuttu."

Kova on molujen koura. Ventovieraille annetaan kirjoitusoikeuksia mutta vanhat tutut potkitaan pois.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kova on molujen koura. Ventovieraille annetaan kirjoitusoikeuksia mutta vanhat tutut potkitaan pois.

Nauran sille, kuinka tuttuja ei suosita, mutta tyttöystävät saavat riekkua miten lystäävät. Tus... kun siis tossun alla on hyvä olla.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pyydä mulle nimmari. Tuo "Olen Venäjältä, ja tienaan silti enemmän kuin te koskaan" -keskustelu on tarjonnut hupia enemmän kuin keskiverto komedia.

Kyllä Vladimir vie noita aivan täysin :) Suorastaan hävettää lukea tuota teurastusta. Ramilla on kyllä loistavia perusteluja asiaan kuin asiaan. Jonnakin päässyt Ramin suosioon yhtä älykkäillä jutuillaan.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Kivaa on myös se, että tuo Rami on naimisissa käyttäjän Mikko T*******n kanssa. Homokin vielä. Anteeksi käikki homot, mutta jotenkin tuo nyt vaan on ihan hupaisaa. Onkohan Rami se naispuolinen tuossa parisuhteessa vai se hassutukkainen poika?

Loistavaa juttua Vladimir kyllä heittää.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Pari häiskää näyttää mallia miten kuuluu tanssia. Improvisointi vissiin päivän sana. :) Pure skillz!
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
"Otetaan oikeus omiin käsiin ja poistetaan rikolliset mamut pois Suomesta!!!" Facebook ketjusta poimittua. http://www.facebook.com/group.php?v=wall&ref=nf&gid=235672462555

"neekereitä ja maahan muuttaji ako tämä suomi hyysää, leijona riipus esiin ja hiukset pois! lähetään leikki mään vähän sotaa! ite ajoin sella sen homo kampauksen itelleni sivuolta kalju ja keskellä hiuk sia, ketkä on mukana!"

ja

"Voja voja! MM -95 nevö foget!"
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
"Otetaan oikeus omiin käsiin ja poistetaan rikolliset mamut pois Suomesta!!!" Facebook ketjusta poimittua. http://www.facebook.com/group.php?v=wall&ref=nf&gid=235672462555

"neekereitä ja maahan muuttaji ako tämä suomi hyysää, leijona riipus esiin ja hiukset pois! lähetään leikki mään vähän sotaa! ite ajoin sella sen homo kampauksen itelleni sivuolta kalju ja keskellä hiuk sia, ketkä on mukana!"

ja

"Voja voja! MM -95 nevö foget!"

Alkaa haisemaan vasemmistovihreältähumanismipropagandalta. Ja kyseisten klikkien masinoimalta hyökkäykseltä.
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Johannes ja Suvi päättivät ottaa sormuksien tilalle tatuoinnit kämmenselkään. Tatuoitsija sanoi, että ei varmaan paljon työtarjouksia tipu tuon tatuoinnin takia. Noh mitäs nuori pari siihen muuta kun "ei sillä oo väliä". Ja nuo tatuoinnithan olivat jotain helvetin viivoja ristissä ja pari palloa. Näytti ihan kuin ne olisi piirretty tussilla ja sitä kyllä toivonkin.

Olipahan tykitystä tämä tunnin ohjelma. Huhhuh.

Tuo oli kyllä tämän vuoden parasta tv-viihdettä, nauroin vedet silmissä vielä tunnin jälkeenpäin. Tästä linkistä katsottavissa vielä viikon, suosittelen lämpimästi. http://areena.yle.fi/video/665402

"No me tavattiin tuolla ii är cee galleriassa"
"Kun se meni sinne filosofianmaisterikouluun"

Tämä ei menisi ikinä läpi käsikirjoitettuna komediana, todellisuus on vaan aina tarua ihmeellisempää.

op777
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös