Mille naurat juuri nyt?

  • 13 222 738
  • 50 382

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Mikä vittu on diggari-tv? Kuulen koko asiasta ensimmäistä kertaa? Kuulostaa joltain Otaniemen teekkariverkossa pyörivältä härökanavalta.
 

HemmoP

Jäsen
Otetaan oikeus omiin käsiin ja poistetaan rikolliset mamut pois Suomesta!!!

tuossa keskustelussa provoavalta venäläiseltä voisi joku kysyä, että miten menee Tsetseniassa ja mitä kävi Afghanistanissa... Kovat on puheet vaikka tuollainen uppoaakin kohderyhmään aika heittämällä ;)
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Myytinmurtajissa yritetään näköjään kiillottaa paskaa. Kaikenlaista pitää keksiä. :)

Oli kyllä kieltämättä vähän hämmentävää. Ensin katsoin että luin väärin, kun äänet oli hiljaisella, mutta kyllä se kakkia oli.

Nyt tuleva tv-peli huvittaa..
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Mikä vittu on diggari-tv? Kuulen koko asiasta ensimmäistä kertaa? Kuulostaa joltain Otaniemen teekkariverkossa pyörivältä härökanavalta.

Taisipa näkyä ainoastaan Savo-Karjala alueella...? Korjatkoon joku, jos olen ihan väärässä...
 

TML

Jäsen
Taisipa näkyä ainoastaan Savo-Karjala alueella...? Korjatkoon joku, jos olen ihan väärässä...

Kyllä täällä Tampereellakin on päästy "nauttimaan" Diggarin jäätävän hyvistä ohjelmista jo muutaman vuoden ajan.

Ladbrokesin Poker Millionin eka ja toka tuotantokausi näytettiin Diggarilla aikoinaan. Mitään muita ohjelmia ei kyllä muistu mieleen.

Niin ja itse ketjun aiheeseen, nauran tällä hetkellä Hans Molemanille.
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Taisipa näkyä ainoastaan Savo-Karjala alueella...? Korjatkoon joku, jos olen ihan väärässä...

Olet väärässä. Meillä Salossa näkyy Diggarin lisäksi myös Diggari+. Varmasti tärkeä kanava oli tuokin.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
kiitos poijat oikaisusta...ois pitäny ottaa selvää ennenkuin tuli kertomaan "tietoa" =P
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Komiaa on joo. Siellähän se kursori vilkkuu telkussa. Joku on teknologia-aikana saanut unelmaidean tehdä tuon Wordillä. Ennen vanhaan tuohon olis ilmeisesti laitettu tussilla kirjoitettu lappu tuolille.
Jeps, Salon alueella itsekin repesin tuolle lopputoivotukselle/-sille.

Mutta tarkennettakoon että diggarilla ei olla ihan vielä teknologia-aikaan päästy ja tuo on tehty ihan Notepadilla, eli Windowsin omalla Muistiolla.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
YLE.fi kirjoitti:
Yhdysvaltain puolustusministeriön Pentagonin mukaan joka viidennen Guantanamosta vapautuneen vangin epäillään liittyneen al-Qaidaan tai sen kaltaiseen militanttiryhmään.

Jos itse istuisin seitsemän vuotta kidutettuna kopissa ilman oikeudenkäyntiä, niin voisi kyllä houkutella liittyminen toisen puolen porukkaan, jotta voisi jotenkin lyödä takaisin.

En omaa mitään muslimisymppiksiä, mutta tässä on taas aika pätevä 0-tutkimus.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Taisipa näkyä ainoastaan Savo-Karjala alueella...? Korjatkoon joku, jos olen ihan väärässä...

Ellen aivan väärässä ole, niin se näkyi vain Tampereella. Diggari taisi tulla alunperin TvTampereen tilalle, ja sieltä tuli mm. Paikat kuntoon, kunnes se sitten siirtyi Kaupunkitelevisiolle, mikä pyörii edelleen Pirkanmaalla ohjelmapaikalla 100, tai jotain sinne päin.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1856485
50YA, Neuvostoliitto 1.1.2010 by Komsomolskaja Pravda. Alkoi naurattaa ääneen, kun lehti ennusti, ettei Neuvostoliitossa vuonna 2010 käytetä enää väkevää alkoholia ollenkaan.

Tuo kyllä nauratti, mutta niin nauratti tämä, ilmeisesti toimittajan, kommentti:

"Lehden kuvitteelliset artikkelit ovat täynnä naiivia tulevaisuudenuskoa ja neuvostopropagandaa - vailla pienintäkään aavistusta siitä, että koko maa lakkaisi olemasta jo 1991."

Niin, olisi nyt luullut tietysti Pravdan aavistavan vuonna 1959, että Neuvostoliitto luhistuu.

Että silleen...
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Minä olen sen verran hitaampi että nauran vieläkin tuolle facebookin suurelle ulkomaalaiskeskustelussa. Siis tälle (linkki oli jo pari sivua sitten ensimmäisen kerran)
http://www.facebook.com/group.php?v=wall&ref=nf&gid=235672462555
Specifimmin nauran sille, että yhden aktiivisimman keskusteluun osallistujan eli tämän Jonna T:n profiilissa sanotaan hänen olevan "alumni, Keravan ammattiopisto". Jos tuo on läppä, niin sitten naurettakoon vaikka minulle.

Oma mielipiteeni on, että noiden kavereiden motiivina osallistua keskusteluun on, että he itse kamppailet noista samoista niukoista sossun rahoista eli ns. oma lehmä ojassa -syndroma.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Niin, olisi nyt luullut tietysti Pravdan aavistavan vuonna 1959, että Neuvostoliitto luhistuu.
Jos eivät he sitä itse aavistaneet, niin ainahan he olisivat voineet konsultoida Paavo Väyrystä tällaisten ennustusten suhteen ja lukea hänen väitöskirjansa vuodelta 1988
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Minä olen sen verran hitaampi että nauran vieläkin tuolle facebookin suurelle ulkomaalaiskeskustelussa. Siis tälle (linkki oli jo pari sivua sitten ensimmäisen kerran)
http://www.facebook.com/group.php?v=wall&ref=nf&gid=235672462555
Specifimmin nauran sille, että yhden aktiivisimman keskusteluun osallistujan eli tämän Jonna T:n profiilissa sanotaan hänen olevan "alumni, Keravan ammattiopisto". Jos tuo on läppä, niin sitten naurettakoon vaikka minulle.

Tässä yhden alkupään aktiivisen kommentoijan FB-infosta poimittua:

Education and Work:

Employer:työtön pummi :/
Position:pummi
Description:sponsored by sossu

Juurikin näin
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Minua naurattaa se Sportin hallituksen jäsen, jolla kesti viisi tuntia kirjoittaa nimensä kahteen paperiin, n. 13 minuuttia per kirjain. Hiljaa hyvä tulee.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Minua naurattaa se Sportin hallituksen jäsen, jolla kesti viisi tuntia kirjoittaa nimensä kahteen paperiin, n. 13 minuuttia per kirjain. Hiljaa hyvä tulee.

Jos ne on ollut Tamin kirjoittamia papereita, pitää lukea vähän helvetin tarkkaan pienellä präntätyt tekstit. Ottaahan se aikaa.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Minua naurattaa se Sportin hallituksen jäsen, jolla kesti viisi tuntia kirjoittaa nimensä kahteen paperiin, n. 13 minuuttia per kirjain. Hiljaa hyvä tulee.

Sama ja sitten tuo lausunto: "Kyllä, kyllä. Kaikki on kunnossa!, Raunio vakuutteli Iltalehdelle."

Seuralla miljoona velkaa ja lisää tulee koko ajan, niin kaikki on kunnossa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tuohon Facebookin rasistiryhmään liittyen, Vladimir Sokolov vetää aika hyvin. Provoaa kyllä niin selvästi, että tunnustaneeko joku jatkoaikalainen nickin omakseen... Mutta kyllähän tuo on niin junttia jengiä, että noinkin selkeä provoilu uppoaa ihan täydestä ja kehissä on jo yliajo- sekä ampumauhkauksia. Aika karua.
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Minä olen sen verran hitaampi että nauran vieläkin tuolle facebookin suurelle ulkomaalaiskeskustelussa.

Minäkin nauran näille yhä edelleen. Nyt on provoilijat päässeet hyvään vauhtiin.

Tämä Erkki Kangasalan teksti oli huikea.

"neekereitä ja maahan muuttaji ako tämä suomi hyysää, leijona riipus esiin ja hiukset pois! lähetään leikki mään vähän sotaa! ite ajoin sella sen homo kampauksen itelleni sivuolta kalju ja keskellä hiuk sia, ketkä on mukana!"
 

Alejandro

Jäsen
Tuohon Facebookin rasistiryhmään liittyen, Vladimir Sokolov vetää aika hyvin. Provoaa kyllä niin selvästi, että tunnustaneeko joku jatkoaikalainen nickin omakseen... Mutta kyllähän tuo on niin junttia jengiä, että noinkin selkeä provoilu uppoaa ihan täydestä ja kehissä on jo yliajo- sekä ampumauhkauksia. Aika karua.

Sanotaan näin, että tunnen kyseisen kaverin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös