Mille naurat juuri nyt?

  • 13 263 604
  • 50 455

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jep sama täällä.

Mutta sen lisäksi nauran sille, että pelkästään JYP-fanit puolustavat Immosen ottamista kisoihin. Kaiken lisäksi Kärppä- sun muiden fanien provot ja heitot tuntuvat suorastaan osuvan ja uppoavan joihinkin JYP-faneihin. Ei voi muuta kuin nauraa. :D
 

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
Poliittinen suomi

Keskusta-suomi-keskusta -sanakirjaan Esko Ahon parhaimpien lisäksi seuraava lisäys:

Suomi: En ole ryhtymässä Kelan pääjohtajaksi

Keskusta (Matti Vanhanen): "Kelaan liittyen en ole antanut pienintäkään indikaatiota siitä, että minun nimeni olisi jotenkin käytettävissäni siinä"

Virmasella on vielä opittavaa.
 

Nenna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lopen Uupuneet Sohvaperunaurheilijat.
Epäilyttävä "kansainvälinen turkulais"vitsi naurattaa...

Kaappien ja postilaatikkojen kätköistä löytyy kaikenlaista... lieneekö (peli)poliittisesti korrekti tai ei, niin saattaa jopa naurattaa narrejakin? Kiitokset alkuperäisestä postauksesta kuuluvat lietolaiselle kaverilleni vuosien takaa, tarkemmin sanottuna vitsi on kolahtanut postilaatikkooni -98. Siis vuosikertaviihdettä.

Turkkulaine huor men tatuoijal ja pyys, et panna toisse kankku toi Jeltsini ja toisse Klintoni. Sit ku tul ensmäne venäläine asiakas huar ajattel testata, et onk kuvat näkössi ja kysy, et tunteeks asiakas kumppaka perssees näkyvist herroist. Venäläine sano, et tota toist en tunne mut toine o Jeltsin. Huaraa vähä harmitti. Ku vähän myöhemmi tul ameriikkalaine asiakas huar ajattel et kysynpäs taas. Ja näytti perseens. Ameriikkalaine sano, et tota toist en tunne mut toi toine o Klinton. Huaraa vähä harmitti. Se ajattel, et ku tulee seuraava turkkulaine, ni se ainaki tuntee molemma, sivistyskanssa ku o. Sit tul turkkulaine. Huar näytti persseens ja kysy. Turkkulaine katto vähä aikka ja sano, etta noit kaht reunimmaist en tunne mut toi keskimmäine o Hjallis Harkimo.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Itselleni nauran. Istuin tuolin ohi ja muksahdin perseelleni lattialle.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Keskusta-suomi-keskusta -sanakirjaan Esko Ahon parhaimpien lisäksi seuraava lisäys:

Suomi: En ole ryhtymässä Kelan pääjohtajaksi

Keskusta (Matti Vanhanen): "Kelaan liittyen en ole antanut pienintäkään indikaatiota siitä, että minun nimeni olisi jotenkin käytettävissäni siinä"

Virmasella on vielä opittavaa.

Itse asiassa koko lätkäperheellä olisi opittavaa poliittisesta kielenkäytöstä. Playoffien aikaan valmentajat voisivat viljellä Lipposmaista retoriikkaa ja haastaa toista joukkuetta.

"Tässä asiassa minä vien ja muut vikisevät" tai "Nahkurin orsilla tavataan".

Jos SM-liiga alkaisi lätkäisemään sakkoja liian värikkäästä kielenkäytöstä voisi vetäistä vanhan kunnon väyrysmäisyyden.

”Ei, en ole niin sanonut ja vaikka olisinkin, en sitä tarkoittanut”

ja kommenttina rangaistuksista yleensä voisi sitten heittää yhden väyryismin

"En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin."
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Azulin painajaiselle uniketjussa. Sori, ahdistavuus takuulla sata, mutta silti naurattaa... etenkin Jan Lundellin osuus pudotti jostain syystä:).

Mua naurattaa tuo kolmas kappale eli "Varatuomari". Aivan huikeaa...varsinkin tuo kohta "NYT sä olet kusessa, sua tullaan hakemaan".

Azul...näe enemmän näitä ja tule kirjoittamaan kokemuksista. Vaikka kyseessä on painajainen niin tuot asian esille aivan saakelin viihdyttävästi. Tai sitten julkaiset teoksen "Siniset Unet". Eikös azul ole sininen vieraalla kielellä...?
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Eikä unohdeta Anneli Jäätteenmäkeä:

"Puhun niin totta kuin osaan"

Kyllä! Annelihan on myös yksi helmi opettamaan meille oikeaa jargonia.

Pena voisi heittää sen faksijutun "En ollut näitäkään pyytänyt ja ne tulivat minulle yllätyksenä." ja Virmaselle voisi säästää tämän "Välttelevistä lausunnoista on ymmärrettävästi syntynyt epäjohdonmukainen kuva. Uskon, että nyt esittämieni tietojen valossa muodostuu oikea kuva."

Tästähän pitäisi perustaa ihan oma ketju, jossa laittaisi näitä politiikan kommenttihelmiä meidän lätkäjätkille. Saataisiin oikeaa uskottavuutta myös tähän lajiin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Azulin painajaiselle uniketjussa. Sori, ahdistavuus takuulla sata, mutta silti naurattaa... etenkin Jan Lundellin osuus pudotti jostain syystä:).

Naura vaan, kyllä täälläkin alkaa jo naurattaa =)

Olin nimittäin - ihan vain varmuuden vuoksi - yhteydessä tuonne kauas maakuntaan, ja sain luvan mennä sinne piiloon, jos uni olikin totta. Sieltä mua kuulemma ei löydettäisi.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Azulin painajaiselle uniketjussa. Sori, ahdistavuus takuulla sata, mutta silti naurattaa... etenkin Jan Lundellin osuus pudotti jostain syystä:).

Se olisi kyllä loistavaa allekirjoituskamaa, mutta ehkä parempi olla irroittamatta lausetta alkuperäisestä yhteydestään. Joutuisi Lunkka-parka vielä selittelemään "sanomisiaan" roskalehdille.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ilkeät porilaiset huusivat seulaa nollapelin pitäneelle Raannalle.

Antakaa sakkoa, saatana.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
"NYT sä olet kusessa, sua tullaan hakemaan".

Sulle ei siis ainakaan pidä kertoa, minne menen piiloon ;)

Koska olen "ihan vähintään ainaki nelkyt" (copyt Hespelerillä), tuppaavat nuo vanhat vitsit naurattamaan. Juuri nyt nauran vedet silmissä, kun lueskelen viime vuoden JWC-ketjun viestejä; kuka on nukahtanut vessaan, ja kuka sanellut puoli tuntia Pasilaa kenenkäkin vastaajaan. Ei helkkari. Toisaalta, ihan kuin itse muka olisin ollut selvinpäin.

Helmikuussa sitten uusiksi.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Juuri nyt nauran vedet silmissä, kun lueskelen viime vuoden JWC-ketjun viestejä; kuka on nukahtanut vessaan, ja kuka sanellut puoli tuntia Pasilaa kenenkäkin vastaajaan. Ei helkkari. Toisaalta, ihan kuin itse muka olisin ollut selvinpäin.
Saatoin itsekin olla hieman päihteissä, mutta sen muistan kun jossain vaiheessa Azulilla (Atsulilla?) tuli seinä vastaan ja puhe loppui, saattoi pääkin nyökähtää. Sitten olikin enää edessä reissu hotellille.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Saatoin itsekin olla hieman päihteissä, mutta sen muistan kun jossain vaiheessa Azulilla (Atsulilla?) tuli seinä vastaan ja puhe loppui, saattoi pääkin nyökähtää. Sitten olikin enää edessä reissu hotellille.

Lupaan huolehtia ruokapuolen tankkauksesta paremmin seuraavalla kerralla, ei tule näitä silmien liikkumisen lakkaamisia. Paitsi että pää ei kyllä nyökähtänyt, muistan ihan kirkkaasti, kuinka tuijotin silloista avomiestä silmiin toinen kulmakarva kohollaan. Ilmehän tietty tarkoittaa, että lisää viinaa vaan, kyllä mä vielä kestän (not).
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid

Krupieeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ilta-Sanomat uutisoi, että miss Suomi-kilpailija oli hakenut lääkärintodistuksen siitä, että hänellä ei ole silikonirintoja. Ainakin tuon jutun ohessa olevan kuvan perusteella asia olisi tullut selväksi ihan ilman lääkäriäkin.
 

d2uce

Jäsen
Televisiosta tulee juuri joku Yön musiikkivideo. Romahdin täysin nähdessäni Lindholmin valkopukuisen kuoron edessä sätkimässä. Onkohan tuo tarttuvaa?
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Televisiosta tulee juuri joku Yön musiikkivideo. Romahdin täysin nähdessäni Lindholmin valkopukuisen kuoron edessä sätkimässä. Onkohan tuo tarttuvaa?

Hehe, onneksi joku muukin on naureskellut tuolle videolle. Oikeastaan tuolla videolla on hypnoottinen vaikutus...en nimittäin pystynyt olla vilkuilematta Ollin jäykähköä, lähes Paskan pidättämistä muistuttavaa heilumista. Tuohon vielä traaginen ilme, otsan kurtistelu, ylöspäin "katsominen" silmät kiinni ja tuo lapsi/nuorisokuoro...mainitaan nyt myös nuo muut jäsenet istumassa kirkon penkeillä vakava ilme kasvoillaan. Meillä on vuoden musiikkivideo käsissämme.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Alkoi naurattaa, kun katsoin kuka latoi Ruotsin riveissä 1+2 tehot nuorten MM-kisoissa Venäjää vastaan; Magnus Pääjärvi-Svensson. Vaikka ei kai se nimi miestä pahenna.
 

Number 11

Jäsen
Joko suomalaisissa ohjeissa liioitellaan tai englantilaisille ei toivota niin hyvää.

Tästä tulikin mieleen, että joskus pk-seudun lähiliikennejunissa ollut tarkastusmaksuista kertonut kyltti ilmoitti "sakon" suurudeksi eri summan eri kielillä. Suomalaisille se oli 80e, mutta mm. englanniksi kirjoitetussa tekstissä vähemmän. Tarkkaa summaa ja ruotsalaisten maksun suuruutta en enää valitettavasti muista. Eiköhän tämä ole korjailtu aikoja sitten, mutta tuolle tuli joskus naurettua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös