Nauran hauskalle perinteelle:
Gävlen olkipukki paloi taas
Tämä oli kyllä sellainen poistoheitto modeilta joulurauhan turvaamiseksi, että itse M-15 olisi kateellinen...:)
Juu, jokunen heittomotti koivuklapia varmaan valmistuu P-maalla joulupyhinä...
Tähän perinteiseen "taasko?" uutisointiin menee myös junaliikenteen vaikeus lumipyryssä YLEn uutisoimana. Eilen jossain haastattelussa joku VR:n pomo vakuutteli, että nyt on paljon porukkaa töissä harjaamassa vaihteita, että pieniä myöhästymisiä saattaa olla, kun on paljon ihmisiä liikenteessä ja junat pitkiä. No, ihan kutinsa ei tuo pitänyt tällä kertaa.
Tähän perinteiseen "taasko?" uutisointiin menee myös junaliikenteen vaikeus lumipyryssä YLEn uutisoimana.
Kohta alkaa jännittämään. Kolmen aikoihin olisi aikomus matkaan välillä Tampere-Jyväskylä, juna tulee Turusta. Eiköhän tuollakin välillä saada melkoinen myöhästyminen aikaan.
VR:n tiedotus ei toimi kuin se kuuluisa junan vessa. Jos joulusaunaan ehtisi niin olisi ihan mukavaa.Junaan pitäisi kohta mennä juu kun tuli valitettavasti lippu hommattua.. VR:n "tiedotussivuilta" löytyy kyllä tuoretta infoa siitä, että lumisade haittaa junaliikennettä ja siinä se. Näköjään haittaa vähän tiedottamistakin.
Heh heh, tuttua puhetta! Se on sitäpaitsi varsinaista tervanjuontia itselleni muutenkin, sen verran on kuitenkin joka joulu skarpattava että vaimon lahjat saa paketoitua itse. Tapanani on hyräillä samalla Leeviä; "ei mikään varsinainen taidonnäyte.."Nauran itselleni tai lähinnä paketointi taidoilleni. Aina ennen joulua muistan kyllä etten ole mikään mestari, mutta kun sitten pitää alkaa toimiin, niin todellisuus iskee päin näköä aina vaan kovemmin. Kyllä, olen erittäin surkea paketoimaan lahjoja.
Heh heh, tuttua puhetta! Se on sitäpaitsi varsinaista tervanjuontia itselleni muutenkin, sen verran on kuitenkin joka joulu skarpattava että vaimon lahjat saa paketoitua itse. Tapanani on hyräillä samalla Leeviä; "ei mikään varsinainen taidonnäyte.."
Mutta väliäkös tuolla, sisin on tärkein.
Myynti-ilmoitus http://www2.oikotie.fi/myytavat+asunnot/erillistalo/laaksolahti/espoo/1915139. Muuten voisin harkita mutta sijaintina Espoo joten unohdanpa samantien.
Käsi ylös täältäkin. Oma paketointini tosin vaatii hiukan järeämpää Leeviä. Esimerkiksi "vasara ja nauloja...".Heh heh, tuttua puhetta! Se on sitäpaitsi varsinaista tervanjuontia itselleni muutenkin, sen verran on kuitenkin joka joulu skarpattava että vaimon lahjat saa paketoitua itse. Tapanani on hyräillä samalla Leeviä; "ei mikään varsinainen taidonnäyte.."
Mutta väliäkös tuolla, sisin on tärkein.
Oli tylsää ja tuli luettua koko pätkä. Kiitos tästä!Ei helvetti. Basso-lehden keskustelupalstalta löytyneelle Mestredo - Hopilla tulevaisuuteen -ketjulle on tullut naureskeltua nyt joulunpyhien aikaan niin paljon, että todennäköisesti osa sisäelimistä on kärsinyt aika pahasti.
Totaalisen älyttömissä merkeissä edennyt ketju on mennyt välillä lukkoonkin parin vuoden ajaksi, mutta jatkunut sitten yhä järjettömimmissä merkeissä. Loistavaa.
Mummola? GB-Records? Riimitiikeri? Keppi ja muurahaisia? Saatana, aivan legendaarista matskua! True gangsta dat.
Käsittämätöntä, että tämä joukkue haluaa tosissaan liigaan kun taloudenkin hoitaminen on tuolla tasolla.
Liigassako sitten kaikki joukkueet osaavat pitää taloutensa kunnossa? *köh köh*