Mille naurat juuri nyt?

  • 13 230 039
  • 50 401

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
mutta mitä muuta voisi postipojalta odottaa.
Eipäs vittuilla posteljooneille. Olen tehnyt tuota hommaa, eivätkä kaikki posteljoonit ole idiootteja.

Ja sitten vielä ihmetellään sitä, miksi lakimiehiä väitetään ahneiksi ja niistä väännetään vitsejä.
Eipäs vittuilla juristeille. Sisareni on lakinainen, eikä ole sen ahneempi kuin sinä tai minä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Eipäs vittuilla posteljooneille. Olen tehnyt tuota hommaa, eivätkä kaikki posteljoonit ole idiootteja.
Vitun totta!
Minä olen ollut posteljoonina pari kertaa kesätöissä, eikä kertaakaan ole kukaan idiootiksi haukkunut. Humalassa tosin olin aina, että sen takia tuli sanomista, mutta idiootti en ollut. Ja kukaan ei jäänyt ilman lehteään. Että vittu!
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Heh kiitos aamun nauruista. Loistavaa settiähän tuolla on.

Wikipedia kirjoitti:
Pena also got questionable fame from his trips to Czech Republic and returning with few czech players who usually had names like dogs. Other tragic story happened in year 2001 when Pena tried to order good scissors from United States but he got player named Jeff Scissons who was'nt good at all.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Naureskelen Iltiksen jutulle, jossa vertaillaan eri viinoista tulevien krapuloiden julmuutta.

Muutama lainaus jutusta:

Koehenkilöt joivat Yhdysvaltalaisen Brown yliopiston tutkimuksessa itsensä saman asteiseen humalaan eri alkoloholijuomilla.

tummista alkoholijuomista tulee kirkkaita pahempi karpula.

juominkeja seuranneena päivänä he arvioivat karapulansa astetta



On taidettu kirjoittaa tuo juttu pienessä bekkerellissä.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Janne Ahosen hylkäämisperusteelle mäkikisassa:

Ahosen hypyt kantoivat 127 ja 116,5 metriä, mutta hän joutui kilpailun jälkeen hylätyksi, koska aukaisi sääntöjenvastaisesti hyppypukunsa remmin ennen kuin poistui hyppyalueelta.

Onneksi ei ollut tuon tärkeämpi kisa menossa, olisi muuten voinut hieman vituttaa kun joutuu hylätyksi jonkun remmin aukaisun takia.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nauran Ruotsalaisten kiekkostudiolle. Mikään rasisti en ole mutta nuo kaverit sopisivat kommentoimaan lähinnä Afrikan mestaruuskisoja fudiksessa. Sama kun Suomalaiset laittaisivat Jani Toivolan muslimiviiksillä varustettuna studioon seuranaan Tapio Suominen, mustana versiona tottakai.
 

Stultus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan LämyAkat
Nauran Ruotsalaisten kiekkostudiolle. Mikään rasisti en ole mutta nuo kaverit sopisivat kommentoimaan lähinnä Afrikan mestaruuskisoja fudiksessa. Sama kun Suomalaiset laittaisivat Jani Toivolan muslimiviiksillä varustettuna studioon seuranaan Tapio Suominen, mustana versiona tottakai.

Ruotsalainen KiekkoStudio.jpg

Milloin Suomessa, ja vielä savon murteella? Joo, halvat on huvit, mutta kuitenkin. Niin se vaan monikulttuurisuus etenee.
 
Viimeksi muokattu:

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi helkkari. Toi kiekkostudiohan on suora kopio maikkarin vastaavasta. Tai eiköhän se ole toisin päin. Maikkari on yrittänyt apinoida Ruotsista studion ja siinä onnistunut, muttei sitten sisällössä niinkään.
 

Fiiu

Jäsen
Tämän illan olen nauranut isännälle, jolle myimme jokin aika sitten kämppämme. Ei ole poika ihan kartalla vaatimuksiensa kanssa, mutta mitä muuta voisi postipojalta odottaa. Kymppitonni pitäisi meidän maksaa hinnasta takaisin, kun taloyhtiön tiloista hajosi nyt lämpöpatteri. Juristikaverini odottelee vesi kielellä pääsevänsä laatimaan rahakkaita vastineita.

Tästä muistuikin mieleen edellisen asunnon myynti. Ostaja oli jo nostamassa äläkkää kun keittiössä on tiskikaapin alla loisteputkivalaisin, sehän on turvallisuusriski! Koomistahan tässä on se että muutin vuokrakämppään joka oli näistä toisen osapuolen edellinen asumus ja täällä olikin vastaava järjestely, kuten melkein kaikkialla (tämä asunto rakennettu vuonna 2005, edellinen joka myytiin, oli 80-luvulta mutta remontoitu n. vuosi ennen poismuuttoamme).

Tuo kyseinen valaisin oli kyllä täysin sähkärin toimesta asennettu sekä IP44-luokituksen mukainen jota ei tainnut tuo pariskunta tietää. Yrittivät keksiä tekosyitä joilla jälkeenpäin hilaisivat hintaa alemmas joista tuo on jäänyt parhaiten mieleen. Kaikilla ei vain hissi kulje ylös asti. :)
 

ferro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NY Rangers, Liverpool, 49ers
Kaivosyhtiö tuhosi 100 metriä Kiinan muuria

Artikkelissa ei naurata se, että Kiinan muuria tuhoutui, vaan: "Kaivosyhtiö jatkoi tuhojaan, vaikka viranomaiset olivat antaneet asiasta viisi varoitusta"

Kuinka monta varoitusta viranomaiset aikoivat oikein antaa? Varmaan tuossa kolmannen ja neljännen välillä olisi viimeistään voinut ajatella jo jotain muita keinojakin. Mutta Kiinassa taitaa tuo suuret yritykset vs viranomaiset olla vähän eri pohjalla kuin täällä päin.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Työkaverille putosi tähti päähän.
Työpaikan kahvilassa oli katossa rautalangasta väännettyjä joulukoristeita, joista yksi kajahti kollegan kaaliin, hänen kävellessään alitse.
Kaveri siirtyi luonnollisesti heti työpaikkalääkärin puheille valittaen työtapaturmaa.
Lääkäri vastasi The Penaa lainaten: Lähe meneen, kun vielä ehdit.....
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Firman nimi iltalehden lappi-uutisessa pisti hymyilyttämään.

"Transun Travel järjestää charter-lentoja Englannista Enontekiölle."
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Firman nimi iltalehden lappi-uutisessa pisti hymyilyttämään.

"Transun Travel järjestää charter-lentoja Englannista Enontekiölle."

Ei ihme ettei ole mennyt Lapin loma ihan nappiin...
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Itse olen puolestani nauranut jälleen kerran seniili-Blatterin koohotukselle. Eikö sinne liiton johtoon saataisi jo pikku hiljaa hivenen tuoreempaa verta ja ennen kaikkea niitä ajatuksia. Sepp on jo niin nähty. Tosin tätä tuskin tullaan näkemään vielä toviin sillä Seppin jalkahan nousi vielä komeasti, joten mihinkäs sitä vetreää miestä vaihtamaan...
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tuo Sport-osion Siffa-ketju, joka siis otsikon mukaan käsittelee Tammisen Audin poistumista. Siinä ketjussa riittää näillä näkymin vänkäämistä vielä pitkälle ensi vuosikymmenelle, vaikka siellä ei puhuta oikeastaan mistään järkevästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös