Mille naurat juuri nyt?

  • 13 230 266
  • 50 401

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Mikäs siinä maalaisten puolustamisessa niin hiljaiseksi vetää? Pitäähän meidän puoliamme pitää teitä suuren maailman ihmisiä vastaan.

Me kaikki kehien ulkopuoliset seisomme homogeenisenä joukkona, Lauri Tähkän johtamana, Stadin kirkkaita valoja vastaan? Count me out.

Ja sen verran peesaan Powerplayta, että olet tahtookirjoittaa varmastikin ainoa joka tajusi tuon vetämäsi yhteyden L. Tähkän mollaamisen ja Jokereiden kriisin välille. Ennen kuin se selitettiin siis.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Me kaikki kehien ulkopuoliset seisomme homogeenisenä joukkona, Lauri Tähkän johtamana, Stadin kirkkaita valoja vastaan? Count me out.

En minäkään Tähkän johtamaan kapinaan stadin valoja vastaan ole liittymässä. Mutta niin se nyt vain minun mielestäni on, että siinä missä perusmaalaiset ilmiöt ovat koomisia, ovat perusstadilaisetkin. Äärimmilleen vietynä siis.
 

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mtv3:n etusivulla:

Pikkuleijonat taudin kourissa - Jortikka yhä hengissä

Jotenkin vaan tuli revettyä tälle otsikolle. Kai se johtuu oudosta huumorintajusta, mene ja tiedä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Lukko ja KalPa pelaavat huomenna ja tänä iltana on molempien joukkueiden kannattajille avattu oma Lukko-KalPa -otteluketju. Viestien aikoja voi katsella niin näkee, ettei kyse ole samanaikaisuudesta. Ehkä tuosta voisi tulla käytäntö.
 

Vimes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Muropaketin MMA keskustelusta bongattua liittyen viikonlopun Emelianenko vs. Rogers matsiin:

"Viimeks kun joku ryssä on lyönyt neekeriä noin kovaa, niin Apollo Creed kuoli."
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
SaiPa - JYP pelin tiimellyksessä kuuluvalle yleisön älämölölle! Ihanan junttia!
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Juhani "mä olin kova sana baarissa 70-luvulla" Tammiselle. Huutonaurua vessassa Arvaajaa lukiessa - mimoosanhipiä se kestää keittiössä vuosi vuodelta huonommin (lämpötila pitäisi varmaan laskea alle kylmiölukemien?:).
He ja varsinkin hän todella tekevät sen itse.
 
Viimeksi muokattu:

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juhani "mä olin kova sana baarissa 70-luvulla" Tammiselle. Huutonaurua vessassa Arvaajaa lukiessa - mimoosanhipiä se kestää keittiössä vuosi vuodelta huonommin (lämpötila pitäisi varmaan laskea alle kylmiölukemien?:).
He ja varsinkin hän todella tekevät sen itse.
Sama. Oli vielä pakko kaivaa viime viikon Veikkaaja esille katsoakseni mihin Tamminen oikein tulistui. Jäänne 70 -luvulta teki myös selväksi, että nainen on huonompi kuin mies. Ilman selittelyjä tosta naistoimittajan mollaamisesta Tami ei pääse. Voi myös olla, että firmat vähemmän kyselevät tuolla asenteella olevaa konsulttia yhtään mihinkään. Tami taisi ampua itseään jalkaan.
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Juurihan Andy kerkesi mainostaa, että saa bändiinsä kenet haluaa ja että ovat julkaisemassa huippulevyn.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tuolle Kouvolan China Centerin sekoilulle. Odotinkin, että jotain tällaista tapahtuu ja nyt se sitten kävi. Tulee niin mieleen se Pasilan kiinalaisjakso.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Nauran tälle. Henkkareiden myyjällä / tekijällä on ollut huumorintajua.

PS. Linkki kuvaton.comiin.
 

Finnish Isles

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Islanders
South Parkin piikeille Glenn Beckiä ja muuta FoxNetworkia kohtaan. Cartmanin aamukuulutukset ovat tosin niin pelottavan lähellä oikeaa esikuvaansa, että juurikaan ei ole tarvinnut edes parodioida.
 

Finnish Isles

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös