Mille naurat juuri nyt?

  • 13 241 135
  • 50 419

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Porissa syntyi aikoinaan samankaltainen mellakka BePopissa, kun siellä jaettiin ilmaisia sateenvarjoja. Eläkeläiset pistivät kunnon brawlin kehiin ja muutama pumppuvikainen vietiin sairaalaankin myllyn jälkiseurauksena.
 

M10

Jäsen
Pystyn sieluni silmin näkemään tilanteen kun mies jouksee vuoronumeroautomaatin kanssa kauppaa ympäri toistasataa kännykänhimoista henkilöä perässään.

Niin. Nimenomaan siten, että vuoronumeroäijä juoksee täydellistä ympyrää (säde 15m) laite kainalossa ja toistasataa ihmistä juoksee perässä täsmälleen samaa kehää yhtään oikomatta. Sitten tämä nopeutettuna ja Benny Hill -musa taustalle.

Pääsee ajatusleikissä alkoholittoman siiderin tasolle.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Niin. Nimenomaan siten, että vuoronumeroäijä juoksee täydellistä ympyrää (säde 15m) laite kainalossa ja toistasataa ihmistä juoksee perässä täsmälleen samaa kehää yhtään oikomatta. Sitten tämä nopeutettuna ja Benny Hill -musa taustalle.
Välillä vaihdetaan suuntaa, silloin vuoronumeroäijä jahtaa muita. Eikä tilanne olisi mitään ilman pienikokoista vanhaa kaljupäistä miestä ketä käydään ajoittain taputtamassa kaljulle hupaisan ääniefektin säestämänä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Niin. Nimenomaan siten, että vuoronumeroäijä juoksee täydellistä ympyrää (säde 15m) laite kainalossa ja toistasataa ihmistä juoksee perässä täsmälleen samaa kehää yhtään oikomatta. Sitten tämä nopeutettuna ja Benny Hill -musa taustalle.

Pääsee ajatusleikissä alkoholittoman siiderin tasolle.
Paljon hauskempi kuin alkoholiton siideri. Tämä mielikuva aiheutti jopa pienen naurahduksen. Enimmäkseen nauran kuitenkin sieluuni.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mainittakoon vielä tuohon Giganttihässäkkään liittyen, että kuulemani mukaan tuulipukujen joukossa oli ollut muutamat nahkatakit ja suorat housut ja niiden käyttäjien röyhkeydestä koko homma sai siis alkunsa.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Mainittakoon vielä tuohon Giganttihässäkkään liittyen, että kuulemani mukaan tuulipukujen joukossa oli ollut muutamat nahkatakit ja suorat housut ja niiden käyttäjien röyhkeydestä koko homma sai siis alkunsa.

No tuota minäkin ajattelin kysyä, mutta en jaksanut jälleen ottaa Jatkoajan ihmisoikeusaktivisteja niskaani.

Mutta tulihan se sieltä, aivan kuten arvelinkin...:)
 
Nauran kahdelle videosta otetulle still-kuvalle "Mäntylän ulosajoon johtanut taklaus ottelussa Tappara - Jokerit"-ketjussa.

http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=2864115&postcount=47

Kyllä noista voi jo ruveta johtopäätöksiä tekemään!

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1733990

Linkissä uutinen Forsbergin paluuottelusta.
Otsikosta ajattelin, että on Foppa pistänyt ihan tuulemaan. No teki se maalin, joukkue tosin otti pataan 4-2!
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tuo on kyllä niin huikea kuva, että näin jälkikäteen kun tapaus ei enää niin kristallinkirkkaan muistissa ole, niin jälkikäteen ei pysty edes sanomaan että kumpi pelaajista on Rajamäki. Jotenkin luulisi että vasemman puoleinen, mutta sininen väri viittaisi oikean puoleiseen.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jostain syystä tämä viesti nauratti. Älkää kysykö miksi, koska sitä en tiedä. Voipi johtua myös ystävästäni Jallusta.

Miksei se Jonne Virtanen nyt sitten ole mukana näissä peleissä, missä mylläkkää ja muutakin suhinaa saattaisi tulla? Lahden paikalle sopisi oikein hyvin, tosin ymmärrän, jos jäähyjä halutaan viimeiseen asti välttää. Ja niin se taitaa ollakin, kun alkukaudella on boksin ovi liikkunut turhan usein.

e: tulipas suorastaan bubimainen viesti.
 

Jotva

Jäsen
Selaimeni viimeisin tietoturvapäivitys on tehty 1.1.1970 klo 02.00, näin ainakin selain itse ilmoittaa. On siitä kyllä aikaa, mutta että noin kauan.
 

J.Petke

Jäsen
Naurattaa Sebastian Sorsa. Mies haukkuu nyt tuon korttisäännön (paita pois tuuletuksessa --> keltainen kortti) mädäksi. Minä taas haukun Sorsan idiootiksi joka ei muista kuinka monta korttia on alla. Täysin idioottimainen varoitus ja sitä kautta pelikielto. Sitten rutistaan jostain säännöstä kun itse on hölmöillyt kuin c-juniori.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Aluksi pitää todeta että todella nautin Granlundin suorituksista ja on suuri ilo nähdä hänet HIFK:n nutussa. MUTTA Granlundin ei tarvitse kuin istua vaihtopenkille, niin kaveria jo ylistetään. Loistavat syötöt tänään, mutta lähinnä nauratti otteluseurantaketjussa HIFK:n 4. maali. Granlundin syöttö menee vähän onnekkaasti Ramstedtille, joka antaa aivan maagisen syötän viivalle Ahoselle paikasta josta käytännössä jokainen pelaaja jo olisi laukonut maalin, mutta ei. Vielä syötti Ahoselle, joka teki. Silti siellä hehkutettiin vain Granlundia siitä kakkossyötöstä ja oikeastaan mitään mainintaa Ramusta. On se jännä.

Hyvä peli Mikeltä kyllä !
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mies haukkuu nyt tuon korttisäännön (paita pois tuuletuksessa --> keltainen kortti) mädäksi. Minä taas haukun Sorsan idiootiksi joka ei muista kuinka monta korttia on alla.
Ja minä haukun idiootiksi jokaisen, joka riisuu paitansa juhliessaan, kun on yleisesti tiedossa että seuraamusta paukkuu. Katkeaako ihmisen aivojen ja käsien väliltä joku yhteys kun ihminen tekee maalin? Miksi ne tekee noin kun varmasti on kerrottu että ei saa? Miksi naiset ei tee?
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Naurattaa Sebastian Sorsa. Mies haukkuu nyt tuon korttisäännön (paita pois tuuletuksessa --> keltainen kortti) mädäksi. Minä taas haukun Sorsan idiootiksi joka ei muista kuinka monta korttia on alla. Täysin idioottimainen varoitus ja sitä kautta pelikielto. Sitten rutistaan jostain säännöstä kun itse on hölmöillyt kuin c-juniori.



Seba ei paitaa kyllä missään vaiheessa päältänsä pois ottanut. Paidan alareunasta kiinni ja veti hieman pään yli. Toinen tuomari antaa kortin, toinen ei. Tällä kertaa virkaintoinen Veikkausliiga dumari päätti laputtaa koko liigan parasta pelaajaa koska on itse kotoisin Turusta ja haluaa auttaa paikallista palloseuraa.

Nauran huomenna JJK:lle kun lähtö divariin on taas entistä lähempänä. VPS tulee hakemaan suht helpot pinnat kolmella Inutilen maalilla. Yleisökeskiarvo on kova mutta mitäs juhlimista siinä on jos joukkue on sysipaska. Lisätään nauru listalle toki vielä itse Veikkausliiga.
 
Viimeksi muokattu:

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Ja minä haukun idiootiksi jokaisen, joka riisuu paitansa juhliessaan, kun on yleisesti tiedossa että seuraamusta paukkuu. Katkeaako ihmisen aivojen ja käsien väliltä joku yhteys kun ihminen tekee maalin? Miksi ne tekee noin kun varmasti on kerrottu että ei saa? Miksi naiset ei tee?
Ai ei vai?

Brandi Chastain @ 1999 Women's World Cup

Chastain's take on the incident was "Momentary insanity, nothing more, nothing less. I wasn’t thinking about anything. I thought, ‘This is the greatest moment of my life on the soccer field.’"

Laitetaan vielä JA:n runk... skeptikoille kuvamateriaaliakin todisteeksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös