Jep, JYPillä lienee yksi "julkkiskannattaja" lisää, jos niitä oikeasti edes on.
No ei ole ainakaan enää. Mestaruushuuma oli ja meni.
Jep, JYPillä lienee yksi "julkkiskannattaja" lisää, jos niitä oikeasti edes on.
Ja minä haukun idiootiksi jokaisen, joka riisuu paitansa juhliessaan, kun on yleisesti tiedossa että seuraamusta paukkuu. Katkeaako ihmisen aivojen ja käsien väliltä joku yhteys kun ihminen tekee maalin? Miksi ne tekee noin kun varmasti on kerrottu että ei saa? Miksi naiset ei tee?Mies haukkuu nyt tuon korttisäännön (paita pois tuuletuksessa --> keltainen kortti) mädäksi. Minä taas haukun Sorsan idiootiksi joka ei muista kuinka monta korttia on alla.
Naurattaa Sebastian Sorsa. Mies haukkuu nyt tuon korttisäännön (paita pois tuuletuksessa --> keltainen kortti) mädäksi. Minä taas haukun Sorsan idiootiksi joka ei muista kuinka monta korttia on alla. Täysin idioottimainen varoitus ja sitä kautta pelikielto. Sitten rutistaan jostain säännöstä kun itse on hölmöillyt kuin c-juniori.
Ai ei vai?Ja minä haukun idiootiksi jokaisen, joka riisuu paitansa juhliessaan, kun on yleisesti tiedossa että seuraamusta paukkuu. Katkeaako ihmisen aivojen ja käsien väliltä joku yhteys kun ihminen tekee maalin? Miksi ne tekee noin kun varmasti on kerrottu että ei saa? Miksi naiset ei tee?
Ei ole tapana mastur... tai siis epäillä, kun joku lepakkolauta esittelee teinipoikamaista torsoaan.Laitetaan vielä JA:n runk... skeptikoille kuvamateriaaliakin todisteeksi.
No ei ole ainakaan enää. Mestaruushuuma oli ja meni.
Tällä kertaa virkaintoinen Veikkausliiga dumari päätti laputtaa koko liigan parasta pelaaja...
Siis...Kappe Hämäläinen? Jotain en tässä nyt tajua.
Vieläkin ihmettelen tätä. Mursu-Muurinen (tai kuka tahansa valmentaja) terottaa pukukopissa ennen kentälle menoa: Ette perkele sitten riisu paitojanne jos maalin teette, siitä tulee kortti! Ei paitaa pois! Mitä tekee potkupalloilija maalin jälkeen? Riisuu paitansa, tietysti. Miten vitun tyhmä ihminen voi olla?Ja minä haukun idiootiksi jokaisen, joka riisuu paitansa juhliessaan, kun on yleisesti tiedossa että seuraamusta paukkuu. Katkeaako ihmisen aivojen ja käsien väliltä joku yhteys kun ihminen tekee maalin? Miksi ne tekee noin kun varmasti on kerrottu että ei saa?
En mäkään. Siis sama Hämäläinen, joka putosi TamUsta tulleen pelaajan myötä penkille?
En tiedä sanoitko tosissasi, mutta eihän se kyllä näin mennyt.
Muurisen pelaajat ovat itseasiassa varmuuden vuoksi jättäneet usein maalit kokonaan tekemättä.Vieläkin ihmettelen tätä. Mursu-Muurinen (tai kuka tahansa valmentaja) terottaa pukukopissa ennen kentälle menoa: Ette perkele sitten riisu paitojanne jos maalin teette, siitä tulee kortti! Ei paitaa pois! Mitä tekee potkupalloilija maalin jälkeen? Riisuu paitansa, tietysti. Miten vitun tyhmä ihminen voi olla?
Tuota tukee myös kommentit, joita mies on päästellyt uransa aikana:Muurisen pelaajat ovat itseasiassa varmuuden vuoksi jättäneet usein maalit kokonaan tekemättä.
Nauran huomenna JJK:lle kun lähtö divariin on taas entistä lähempänä. VPS tulee hakemaan suht helpot pinnat...
Lauri Tähkän uudelle musavideolle Kylkimyyry(tjsp.) jossa mies soittaa huumassa skittaansa mutta ote ei vaihdu kertaakaan!?!?!? Aika virtuoosi sanon ma.