Mille naurat juuri nyt?

  • 13 214 151
  • 50 365

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Toisen tietämättömyydelle ei saisi nauraa, mutta kyllä pikkuisen hymyilyttää tuo Jomppa_Koo, tällä kertaa Kysymyksiä, kommentteja, palautetta moderaattoreille ja keskustelupalstan ylläpidolle -ketjussa.

Hmm. Kuinka lukukuittaus tehdään yksityisviestistä? Riittääkö, että laittaa takaisin "asia selvä" viestin? Tartteeko tehdä muuta?

Jos muistan oikein, niin yksityisviestin lähettäjä pystyy viestiä lähettäessä pistämään rastin kohtaan "pyydä lukukuittaus vastaanottajalta" ja tällöin vastaanottajalle tulee viestiä lukiessa näkyviin kohta, jossa lukee jotain tyyliin "kuittaa viesti luetuksi". Mikäli nyt siis tarkoitit tuollaista lukukuittausta.

Niin, mutta kun mulle ei tule tuollaista "kuittaa viesti luetuksi".. Vaikka mulle on sanottu selvästi, että kuittaa viesti.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Toisen tietämättömyydelle ei saisi nauraa, mutta kyllä pikkuisen hymyilyttää tuo Jomppa_Koo, tällä kertaa Kysymyksiä, kommentteja, palautetta moderaattoreille ja keskustelupalstan ylläpidolle -ketjussa.



Hahaha! Anteeks munkin puolesta jo etukäteen mut alko hymyilyttään myös vaikka en itsekään mikään välkyin ole näiden laitteiden kanssa. Voisko joku kuitata tän mulle että on lukenu?
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Hahaha! Anteeks munkin puolesta jo etukäteen mut alko hymyilyttään myös vaikka en itsekään mikään välkyin ole näiden laitteiden kanssa. Voisko joku kuitata tän mulle että on lukenu?

Luettu.

Tämä taisi olla turhin ja lyhin viestini ikinä.. Nauran sille.
 
Toisen tietämättömyydelle ei saisi nauraa, mutta kyllä pikkuisen hymyilyttää tuo Jomppa_Koo, tällä kertaa Kysymyksiä, kommentteja, palautetta moderaattoreille ja keskustelupalstan ylläpidolle -ketjussa.

Positiivista on, että taidat uskoa mun puhuvan totta? Korjaa jos olen väärässä.

Luettu.

Tämä taisi olla turhin ja lyhin viestini ikinä.. Nauran sille.

Hyvin sinäkin vedät. Positiivista on, että naurat, mutta eiköhän se hymy vielä hyydy. Poika.

-------------

Tylsyys naurattaa ja samalla vituttaa. Sulkapalloverkollakin on porukkaa kuin SaiPan pelissä.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hyvin sinäkin vedät. Positiivista on, että naurat, mutta eiköhän se hymy vielä hyydy. Poika.


Heh nauran juuri nyt tälle, kun 18vuotias nettikirjoittaja uhkaa hymyn hyytymisellä kaksi vuotta nuorempaa poikaa... jos niistä nyt kumpikaan oikeasti on tuon ikäisiä. Tsemppiä matkaan, elämä edessä ja tukka takana
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Heh nauran juuri nyt tälle, kun 18vuotias nettikirjoittaja uhkaa hymyn hyytymisellä kaksi vuotta nuorempaa poikaa... jos niistä nyt kumpikaan oikeasti on tuon ikäisiä. Tsemppiä matkaan, elämä edessä ja tukka takana

Saahan kai pojutella kun itse saa pelata laillisesti Veikkauksen pelejä ja toinen ei.

Terveisin, vanhus.
 

Viljuri

Jäsen

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saahan kai pojutella kun itse saa pelata laillisesti Veikkauksen pelejä ja toinen ei.

Terveisin, vanhus.

Jomppa saa ostaa toki myös kaljaa ja muita mietoja alkoholijuomia. Nojoo, itsekkin vain muutaman vuoden vanhempana olen vähän huono tätä kommentoimaan. Ihan hauska juttu silti.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Nauran kaverilleni, joka on lähdössä Wanaja-festareille Kirkon ulkomaanapu- paita päällä. Jos turpaan saadaan, niin sitten saadaan, mutta ei kai sitä tarvitse kerjätä kuitenkaan. Kaljaa naamariin.
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Minä nauran noille nassikoille jotka pojuttelevat toisiaan. On se hienoa olla vanha.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt täytyy kyllä sanoa, että Jompalle on tullut hiljaa hymyiltyä, energistä touhua. Mutta ole huoleti, nuoruus on vaiva, joka paranee iän myötä...
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Minä nauran noille nassikoille jotka pojuttelevat toisiaan. On se hienoa olla vanha.

Itse nauran "seminassikoille", jotka pojuttelevat minua.. Vähän jopa itkettää ja pelottaa.
Kunpa olisin itsekin vanhempi, niin ei tarvitsisi tulla kiusatuksi, sillä internetin keskustelupalstoilla vain iällä on merkitystä!
 
Mutta ole huoleti, nuoruus on vaiva, joka paranee iän myötä...

Ässäfaniudesta en olisi niinkään varma...

Nyt nauran eräälle tyypille, joka vain pelaa tietokoneella eikä tee mitään muuta kesälomalla. Hankkisi elämän. Laittaa väkisin itkettämään, vituttamaan ja naurattamaan tuollainen touhu. Luulis että ahdistaa tuollainen, mutta ei tuota tyyppiä. Pilatkoon elämänsä, omapa on valintansa.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Nyt nauran eräälle tyypille, joka vain pelaa tietokoneella eikä tee mitään muuta kesälomalla. Hankkisi elämän. Laittaa väkisin itkettämään, vituttamaan ja naurattamaan tuollainen touhu. Luulis että ahdistaa tuollainen, mutta ei tuota tyyppiä. Pilatkoon elämänsä, omapa on valintansa.

Älä huoli. Ei se elämä pilalle mene jos yhden kesän istuu koneella.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ilta-Sanomien otsikolle "Tero Pitkämäki antautui Andreas Thorkildsenille"
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilta-Sanomien otsikolle "Tero Pitkämäki antautui Andreas Thorkildsenille"

Ja ehkäpä jopa pahempi on se, että nopeasti vilkaisemalla luulin siinä lukevan "Tero Pitkämäki antautui Astrid Thorsille".
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Saako tähän ketjuun kertoa, mikä hymyilyttää, muttei tiedä, että naurattaako vai ei?

Jos ei saa, niin nauran sitten omalle kysymykselleni.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Ilta-Sanomien otsikolle "Tero Pitkämäki antautui Andreas Thorkildsenille"

Jatketaan yleisurheilulinjalla. Yle.fi uutisoi:

Yleisurheilu
Mikko Kivinen ponnisti hurjassa senttitaistelussa EM-pronssille


Eipa ois uskonut, etta Kivinen jaksaa laihduttaa ittensa viela kisakuntoon!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös