Mille naurat juuri nyt?

• 13 417 987
  • 50 860

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Fingerpori on kyllä loistava.

Nyt täytyy kyllä sanoa, että tuli vastaan ensimmäinen Fingerpori strippi jonka jujua en ymmärrä. En tunnin katsomisen jälkeenkään.
Vaikka vitsit yleensä ei parane selittämällä, voisiko joku kertoa mikä eilisen Fingerporin idea on?

http://www.hs.fi/fingerpori/1135247648703

Kiitos!

Oma tulkintani: Metsurin ja poliisin lapsesta tulee mellakkapoliisi. Ja anarkistilauma ilmeisesti vastustaa mellakkapoliisiin pampulla hakkaamista.

Harvinasien huono fingerpori tai sitten en vaan ymmärrä ja anarkisti"Suomi on poliisvaltio"teinit nauravat tätä ihan kippurasssa.

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Antti Tuiskun juuret biisille, mitä vittua?!

Onko tämä se sama biisi josta joku naislaulajakin on tehnyt version? Ainakin kesäkuun puolella radiosta tuli jonkun muijan laulamana Juuret-biisi.

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
"Ongelma" ratkeaisi myös sillä, että Fingerporin lukijoille asetettaisiin jokin äo-raja.
Lienee mahdotonta, kun se on nykyään niin muodikasta ja joka ikinen lukee sitä väkisin, jotta voisi olla cool kavereiden keskuudessa, vaikka ymmärtäisi yhden pätkän viikossa.

dimmu

Jäsen
Nauran ex-tyttöystävälleni. Yrittää kovasti saada minua heille kun on talo tyhjänä. Jokainen arvatkoon itse mitä sinne pitäisi mennä tekemään. Kuulemma odottaisi minua alasti sängyllä. Millään ei mene perille, että en tule paikanpäälle.

Kohta jo ehkä vitutusketjuun.. =D

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nauran ex-tyttöystävälleni. Yrittää kovasti saada minua heille kun on talo tyhjänä. Jokainen arvatkoon itse mitä sinne pitäisi mennä tekemään. Kuulemma odottaisi minua alasti sängyllä. Millään ei mene perille, että en tule paikanpäälle.
Täällähän pyörii muutamia pillunkipeitä nuoria kolleja. Ilmoita vaan heille koordinaatit niin tyttö saa, poika saa ("Meitsi saa pillua!") ja sinäkin saat - olla rauhassa nimittäin. Win-win.

dimmu

Jäsen
Täällähän pyörii muutamia pillunkipeitä nuoria kolleja. Ilmoita vaan heille koordinaatit niin tyttö saa, poika saa ("Meitsi saa pillua!") ja sinäkin saat - olla rauhassa nimittäin. Win-win.

Tässä olisi nimenomaan se kuuluisa Win-Win-tilanne! Eiköhän täältä löytyisi kavereita jonoksi asti, joten saisin olla vähintään kuukauden verran exältä rauhassa..

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nyt naurattaa Remy Martin nimimerkki. Hän haki Jatkis-tunnuksia yli kolme vuotta sitten ja nyt uudelleen yrityksen myötä selvisi, että hänellä on ollut tunnukset kokoajan, heh. No nyt on jo yksi viesti lähetetty "Pitäisikö itkeä vai nauraa?" -ketjuun, siitä se lähtee "pienen" odottelun jälkeen.

Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Toisen tietämättömyydelle ei saisi nauraa, mutta kyllä pikkuisen hymyilyttää tuo Jomppa_Koo, tällä kertaa Kysymyksiä, kommentteja, palautetta moderaattoreille ja keskustelupalstan ylläpidolle -ketjussa.

Hmm. Kuinka lukukuittaus tehdään yksityisviestistä? Riittääkö, että laittaa takaisin "asia selvä" viestin? Tartteeko tehdä muuta?

Jos muistan oikein, niin yksityisviestin lähettäjä pystyy viestiä lähettäessä pistämään rastin kohtaan "pyydä lukukuittaus vastaanottajalta" ja tällöin vastaanottajalle tulee viestiä lukiessa näkyviin kohta, jossa lukee jotain tyyliin "kuittaa viesti luetuksi". Mikäli nyt siis tarkoitit tuollaista lukukuittausta.

Niin, mutta kun mulle ei tule tuollaista "kuittaa viesti luetuksi".. Vaikka mulle on sanottu selvästi, että kuittaa viesti.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Toisen tietämättömyydelle ei saisi nauraa, mutta kyllä pikkuisen hymyilyttää tuo Jomppa_Koo, tällä kertaa Kysymyksiä, kommentteja, palautetta moderaattoreille ja keskustelupalstan ylläpidolle -ketjussa.

Hahaha! Anteeks munkin puolesta jo etukäteen mut alko hymyilyttään myös vaikka en itsekään mikään välkyin ole näiden laitteiden kanssa. Voisko joku kuitata tän mulle että on lukenu?

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Hahaha! Anteeks munkin puolesta jo etukäteen mut alko hymyilyttään myös vaikka en itsekään mikään välkyin ole näiden laitteiden kanssa. Voisko joku kuitata tän mulle että on lukenu?

Luettu.

Tämä taisi olla turhin ja lyhin viestini ikinä.. Nauran sille.

Positiivista on, että taidat uskoa mun puhuvan totta? Korjaa jos olen väärässä.

Luettu.

Tämä taisi olla turhin ja lyhin viestini ikinä.. Nauran sille.

Hyvin sinäkin vedät. Positiivista on, että naurat, mutta eiköhän se hymy vielä hyydy. Poika.

-------------

Tylsyys naurattaa ja samalla vituttaa. Sulkapalloverkollakin on porukkaa kuin SaiPan pelissä.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hyvin sinäkin vedät. Positiivista on, että naurat, mutta eiköhän se hymy vielä hyydy. Poika.

Heh nauran juuri nyt tälle, kun 18vuotias nettikirjoittaja uhkaa hymyn hyytymisellä kaksi vuotta nuorempaa poikaa... jos niistä nyt kumpikaan oikeasti on tuon ikäisiä. Tsemppiä matkaan, elämä edessä ja tukka takana

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Heh nauran juuri nyt tälle, kun 18vuotias nettikirjoittaja uhkaa hymyn hyytymisellä kaksi vuotta nuorempaa poikaa... jos niistä nyt kumpikaan oikeasti on tuon ikäisiä. Tsemppiä matkaan, elämä edessä ja tukka takana

Saahan kai pojutella kun itse saa pelata laillisesti Veikkauksen pelejä ja toinen ei.

Terveisin, vanhus.

Viljuri

Jäsen

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saahan kai pojutella kun itse saa pelata laillisesti Veikkauksen pelejä ja toinen ei.

Terveisin, vanhus.

Jomppa saa ostaa toki myös kaljaa ja muita mietoja alkoholijuomia. Nojoo, itsekkin vain muutaman vuoden vanhempana olen vähän huono tätä kommentoimaan. Ihan hauska juttu silti.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Nauran kaverilleni, joka on lähdössä Wanaja-festareille Kirkon ulkomaanapu- paita päällä. Jos turpaan saadaan, niin sitten saadaan, mutta ei kai sitä tarvitse kerjätä kuitenkaan. Kaljaa naamariin.

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Minä nauran noille nassikoille jotka pojuttelevat toisiaan. On se hienoa olla vanha.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy