Mille naurat juuri nyt?

  • 13 214 064
  • 50 365

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Hienoa, että suunnitelmista edettiin myös konkreettisten tekojen asteelle. Pasilassa sijaitsevassa monitoimihallissa osoitettiin lakanalla vähemmistölle varattu katsomonosa. Saa nähdä tuleeko lakanan tilalle jatkossa ihan kiinteä kyltti.
Eiköhän se ollut ihan vaan kannustuspuoli, siellä vastapäätähän ne puolialastomat villit juhli tätä päätöstä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Lopussa ruusukimpun takaa näkyy Susanin intiimi osa."
Naureskelin tuota samaa. Kyseisen vosun kyseessä ollessa (enkä nyt suinkaan solvaa silikoni-Sussua, kunhan pohdin asioita hypoteettisesti) uskoisin, että se vilahtava intiimi osa on joko tuherolta näyttävä karvainen kainalo tahi anus.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ei saisi (häiriintyneet naapurit eivät ole naurun asia, puhumattakaan lasten ja koirien laiminlyönnistä) mutta Kapteeni Koivun vitutusketju-avautuminen hekotuttaa krapulassa hysteriaan asti. Huippuna tyyni kuittaus: "saivat häädön uhkailtuaan naapureita kuolemalla ja yritettyään tunkeutua väkisin näiden asuntoon sisään"...
Missä tämä ihminen asuu? Jossain crack-kompleksissa?;)
 

tutzba

Jäsen
Luin äsken omasta profiilistani tuon tunnuksia varten tehtävän hakemuksen, ja eihän sille voi kuin nauraa! Uskomattoman sinisilmäistä tekstiä!

Jääkiekko on todella rakas lajina minulle, ja haluaisin saada keskustella siitä muiden samanlaisten kanssa --

Sanajärjestys - mikä se on?
 

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Luin äsken Seiskasta, että BB-Risto on hakenut virallista nimenmuutosta. Uusi nimi olisi, daddadadaa... Johnny McMetal. Ei perkele, kuinka tyhmä ihminen voi olla!

Kuulostaa suoraan elokuvasta Superbad ja sen henkilöltä Fogell a.k.a. McLovin. Kuva kiellon päälle: http://content7.flixster.com/question/39/84/12/3984121_std.jpg .

Menee samaan kastiin Jaffa Veripään kanssa, mutta ei se nimi miestä ( tai naista) pahenna, hyvät naurut voi kylläkin antaa.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Luin äsken Seiskasta, että BB-Risto on hakenut virallista nimenmuutosta. Uusi nimi olisi, daddadadaa... Johnny McMetal. Ei perkele, kuinka tyhmä ihminen voi olla!

Juu, Ristolta kun on jäänyt nimilaki tavaamatta. Sieltä löytyy ikävä lause liittyen tilanteisiin, missä uuden sukunimen ottaminen ei ole mahdollista:""On muodoltaan ja tai kirjoitustavaltaan on kotimaisen nimikäytännön vastainen."

Tämän artikkelin lopusta löytyy lista sukunimistä, mitä muut kekseliäät ovat yrittäneet saada itselleen.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Tuli mieleen kun lueskelin näitä juttuja, niin joskus puolisen vuotta sitten löysin eniron henkilöhaulla herran nimeltä Homer Simpson.

Enää ei enirolta ainakaan löydy sitä nimeä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Luin äsken omasta profiilistani tuon tunnuksia varten tehtävän hakemuksen, ja eihän sille voi kuin nauraa! Uskomattoman sinisilmäistä tekstiä!
Hahaa, nyt vasta äkkäsin että sehän on siellä näkyvillä... Mullakin on aikamoista huttua tuo, mutta loppu on ihan hyvä: ...eikä minun mielipiteeni mistään asiasta voi olla yhtään sen huonompi kuin kenenkään muun.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Hahaa, nyt vasta äkkäsin että sehän on siellä näkyvillä... Mullakin on aikamoista huttua tuo, mutta loppu on ihan hyvä: ...eikä minun mielipiteeni mistään asiasta voi olla yhtään sen huonompi kuin kenenkään muun.

Itselläni tuo oli näköjään niin ylimielistä mättöä, että en kehtaa yhtäkää lausetta siitä täällä julkaista :D
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Onneksi näitä hakemuksia ei muut käyttäjät voi lukea. Hyvin mennyt nuoleskelu läpi kun olen kirjoitusoikeudet saanut :)
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Itselläni tuo oli näköjään niin ylimielistä mättöä, että en kehtaa yhtäkää lausetta siitä täällä julkaista :D
Aivan sama tunne. Kehtaan kyllä monia asioita - lähes kaiken - kertoa lähimmilleni mutta tuota tekstiä en kehtaisi kertoa. Olen tuota yrittänyt poistaa, vaan ei se sieltä haihdu mihinkään. Lausekoukerot tuossa yhteydessä ovat suorastaan petterisihvosmaisia. Saisi varmaan hauskan ketjun, jos modet listaisivat noita perusteluja (anonyymeinä toki olisivat siellä) tänne johonkin ketjuun!

Nauretaan siis meidän kaikkien Jatkoajan pääsyvaatimusperusteluille.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Juuri nyt nauran "Kotituomarille"
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Olen tuota yrittänyt poistaa, vaan ei se sieltä haihdu mihinkään.

Vähän OT, sitä ei taida tosiaan pois saada mutta kun pistää tekstin tilalle vaikka pisteen tai jonkun merkin niin alkuperäisen hakemuksen voi näin korjata. Toisaalta onhan tuo ihan mukava muisto.. Hymyilyttää muutenkin kun noita ihan ensimmäisiä viestejä katselee.

Kai sitä jonkunlaista "kehitystä" on ollut havaittavissa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Nyt pitäisi vain tietää, mistä te sen luette? Omat tiedot --> Muokkaa profiiliasi --> Hakemus? Jos näin, niin olen onnistunut tyhjentämään sen joskus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös