Hahaa, nyt vasta äkkäsin että sehän on siellä näkyvillä... Mullakin on aikamoista huttua tuo, mutta loppu on ihan hyvä: ...eikä minun mielipiteeni mistään asiasta voi olla yhtään sen huonompi kuin kenenkään muun.Luin äsken omasta profiilistani tuon tunnuksia varten tehtävän hakemuksen, ja eihän sille voi kuin nauraa! Uskomattoman sinisilmäistä tekstiä!
Hahaa, nyt vasta äkkäsin että sehän on siellä näkyvillä... Mullakin on aikamoista huttua tuo, mutta loppu on ihan hyvä: ...eikä minun mielipiteeni mistään asiasta voi olla yhtään sen huonompi kuin kenenkään muun.
Aivan sama tunne. Kehtaan kyllä monia asioita - lähes kaiken - kertoa lähimmilleni mutta tuota tekstiä en kehtaisi kertoa. Olen tuota yrittänyt poistaa, vaan ei se sieltä haihdu mihinkään. Lausekoukerot tuossa yhteydessä ovat suorastaan petterisihvosmaisia. Saisi varmaan hauskan ketjun, jos modet listaisivat noita perusteluja (anonyymeinä toki olisivat siellä) tänne johonkin ketjuun!Itselläni tuo oli näköjään niin ylimielistä mättöä, että en kehtaa yhtäkää lausetta siitä täällä julkaista :D
Itselläni tuo oli näköjään niin ylimielistä mättöä, että en kehtaa yhtäkää lausetta siitä täällä julkaista :D
Kuin myös. Ei hitto, hävettää itseäkin lukea tuota, mutta ainakaan en nuoleskelemalla anellut oikeuksia.
Olen tuota yrittänyt poistaa, vaan ei se sieltä haihdu mihinkään.
Nyt pitäisi vain tietää, mistä te sen luette? Omat tiedot --> Muokkaa profiiliasi --> Hakemus? Jos näin, niin olen onnistunut tyhjentämään sen joskus.
Nyt pitäisi vain tietää, mistä te sen luette? Omat tiedot --> Muokkaa profiiliasi --> Hakemus? Jos näin, niin olen onnistunut tyhjentämään sen joskus.
Siispä, nöyrästi anon edes ns. Try-Out mallista kirjoitusoikeutta Jatkoaika.com:iin.
Pitäiskö näille anomuksien muisteluille jopa avata ihan oma ketjunsa? Ite en viiti, taidan olla vieläkin erityistarkkailussa muutaman älynväläyksen takia.
Näin viime vuosien räpiköinti on muuttunut naurettavaksi ylimielisyydeksi. Toivottavasti HPK klaaraa tämän hetken altavastaajan asemasta huolimatta sarjan, ettei kuopiolaisista tule jyväskyläläisten kaltaisia kusipäitä. Vaan turha lienee toivo, kaikilta osin. :)En kyllä uskonu, että Kyrön pallokerho näin kauan rimpuilee mukana. Teillä siellä Keuruulla tulee aika pitkä aika ootellessa niitä superjulkistuksia, mitkä julkistetaan kesän aikana.
Toivottavasti HPK klaaraa tämän hetken altavastaajan asemasta huolimatta sarjan, ettei kuopiolaisista tule jyväskyläläisten kaltaisia kusipäitä.
Juuri äsken kävin Jyväskylässä Seppälän Citymarketissa hakemassa olutlaatikon. Nauratti tuolla olutosastolla todella iskevät myyntilauseet, joita oli noihin hintaplakaateihin laitettu. Esim:
Lapin Kulta 24pack 18,90€->"Nappaa tästä oma Kulta mukaan"
Sofiero Lager(ruotsalainen) 0,5l 1,30€->"Tissutellaan ruotsalaiset selväksi tölkki kerrallaan"
Kopparbergs Siideri 0,5l 1,99€->"Parempi Koppu mahassa, kuin kaupan hyllyssä"
Taitaa olla huumorimiehiä/naisia tuo juomaosaston vastaava. Hyvä idea tuo, sillä tuli kierrettyä koko osasto läpi etsimässä näitä sloganeita. Muilla osastoilla olikin sitten normimeininki päällä ja kuivan asiallista.