Mille naurat juuri nyt?

  • 13 229 152
  • 50 391

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Suomi24-palstan laidassa olleelle Google-mainokselle: "Kärpät - joukkueen
pelaajien ÄÖ-keskiarvo=93.Luuletko olevasi fiksumpi? Tee ÄO-testi nyt!
www.Your-IQ-Score.com"

JOS pitää paikkansa niin sieltähän löytyy muutama "järjenjättiläinen". Onko kellään ehdotuksia ketkä hilaavat keskiarvoa alaspäin?

Ei kai nyt kukaan oikeasti luule että tuolla tarkoitettaisiin SM-liigajoukkue Oulun Kärppien pelaajia? Heitä varmasti kiinnostaisi lähteä johonkin nettisivuston ÄO-testiin. Just joo...
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Juuri nyt nauran lämpimästi Travisin biisin Selfish Jean video. Tällaista kyynistä ja sarkastista vinoilijaa lämmittää näemmä myös tällainen vilpitön ja hyväntahtoinen huumori, jota Demetri Martin tarjoilee biisin säestyksellä.
 
Viimeksi muokattu:

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Suomi24-palstan laidassa olleelle Google-mainokselle: "Kärpät - joukkueen
pelaajien ÄÖ-keskiarvo=93.Luuletko olevasi fiksumpi? Tee ÄO-testi nyt!
www.Your-IQ-Score.com"

Itsekin olen törmännyt samanlaisiin mainoksiin...

"Esa Tikkasen ÄÖ on 75. Oletko älykkäämpi kuin Esa Tikkanen?" No voi vittu, en kai mä mikään puupää ole."
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kelatkaa sitä myötähäpeän määrää, mitä esim. Jari Kurri on joutunut kokemaan Tikin kanssa. Siis ensin Kurri esittelee Tikin presidentti Gerald Fordille - ja heti sen perään Tiki alkaa hieromaan autokauppaa sen kanssa jostain Mustangista... "Mä luulin että se on Foordin presidentti". Jälkeenpäinhän noista on saanut hyvät naurut, mutta veikkaan että aina tapahtumahetkellä ei ole jaksanut naurattaa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jollain sivulla näin tuon äo-mainoksen muodossa "Kimi Räikkösen äo on 122...". Vaikea uskoa sitäkään tai sitten kaveri vain hämää hyvin.

Mutta jos siellä tosissaan on lukenut ÄÖ, niin ehkäpä tuo on joku sivuston itse kehittämä mittari älykkyydelle.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkos Kimi Räikkösen älykkyys tai tyhmyys todella joskus tullut jotenkin esille?

Mielikuvaan perustin. Tällaisen ketjun juttuihin tuskin mitään tieteellistä tutkimusta tarvitaan.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Susia käsittelevässä ketjussa raiskataan jo homoja. Hieman sai selailla vanhempia viestejä että pääsi kärrylle miten ihmeessä susikanta ja DTM:n asiakkaiden väkisinmakaaminen liittyvät yhteen.
 

zore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Ei helkkari ku repesin tuolle psykologin lausunnolle: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1623678

"Lehden haastattelema psykologi Anti Liiv arvelee, että mittanauhan asemesta on voitu käyttää tulitikkurasiamenetelmää, jossa tikkurasia on asetettu pöydälle ja rasiaa tökitty eteenpäin ja lopulta mitattu rasian ja pöydän reunan etäisyys."

Nyt vaan kaikki jatkoaikalaiset penistään mittaamaan tuolla hauskoja mielikuvia herättävällä mittaustavalla!
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Ei helkkari ku repesin tuolle psykologin lausunnolle: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1623678

"Lehden haastattelema psykologi Anti Liiv arvelee, että mittanauhan asemesta on voitu käyttää tulitikkurasiamenetelmää, jossa tikkurasia on asetettu pöydälle ja rasiaa tökitty eteenpäin ja lopulta mitattu rasian ja pöydän reunan etäisyys."
Niin, minua ihmetyttää kyllä ylipäätään se, miten reilun kymmenentuhannen miehen penikset on mitattu ja kenen toimesta. Tuloksetkin vaikuttavat osittain epäuskottavilta!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ei se koko vaan miten sitä käyttää...

Niin, minua ihmetyttää kyllä ylipäätään se, miten reilun kymmenentuhannen miehen penikset on mitattu ja kenen toimesta. Tuloksetkin vaikuttavat osittain epäuskottavilta!

Niinpä. Ja kun mitattavaa on ollut jossain enemmän, niin onko mitattavia kuitenkin ollut sama määrä?
Millä perusteella tuonne on yleensä "päässyt" mukaan.
Nim.Merk. Mittanauha kourassa touhuan sunnuntai-iltana.

Naurattaa muuten tuo viimeinen kommentti isokaluisuuden ja taloudellisen tilanteen sekoittamisesta keskenään. Kyllä sitä persaukisenakin pillua saa, perkele.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin, minua ihmetyttää kyllä ylipäätään se, miten reilun kymmenentuhannen miehen penikset on mitattu ja kenen toimesta. Tuloksetkin vaikuttavat osittain epäuskottavilta!

Kuulostaa kieltämättä erittäin varmalta "tieteelliseltä"tutkimukselta.
Saunaillassa voisi tosiaan pitää tikkuaski mittaukset. Mitä ihmettä oikeasti? tikkuaskilla? "laita hyökkäysmoodi päälle ni mä mittaa sun lemmentikarin tikkuaskilla". Suomessa ei tunnetta mittanauhoja. Lama varmaan kutistaa pippelitkin...
 
Viimeksi muokattu:

cubicman

Jäsen
Eiköhän toi pituusvertailu ole ihan kyselyperiaatteella, jossa se tikkuaski laitetaan peniksen mitan päähän pöydän reunasta ja ilmoitetaan kummasta reunasta mittaaminen pitää aloittaa.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kyllähän mennyt viikonloppu laittaa edelleenkin naurattamaan. Oli kyllä melkoinen meno ja meininki päällä.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
voi h*lv

Ei enää speciaalihintoja sukupuolen mukaan

Onhan tämä naurettavaa pelleilyä. Ketä tämä vanha toimintatapa oikeasti haittasi?

Kohta ne kieltää varmaan opiskelija- ja eläkeläishinnat epätasa-arvoisina. Siirtäkää samalla invapaikat sinne muiden parkkipaikkojen joukkoon sikin sokin, niin kukaan ei suutu.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei enää speciaalihintoja sukupuolen mukaan

Onhan tämä naurettavaa pelleilyä. Ketä tämä vanha toimintatapa oikeasti haittasi?

Kohta ne kieltää varmaan opiskelija- ja eläkeläishinnat epätasa-arvoisina. Siirtäkää samalla invapaikat sinne muiden parkkipaikkojen joukkoon sikin sokin, niin kukaan ei suutu.

No minun kaaliini ei ikinä uponneet nuo risteilyalennukset naisille. Aivan yhdentekeviä minulle jotkut parturi- tai kampaamopalvelut, naisilla nyt uppoaa keskimäärin hiustenhoitoon miehiä enemmän rahaa kuitenkin, mutta miksi naiset ovat päässeet risteilylle toisinaan miehiä edullisemmin? Yksikin järjellinen perustelu olisi kiva kuulla.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
No minun kaaliini ei ikinä uponneet nuo risteilyalennukset naisille. Aivan yhdentekeviä minulle jotkut parturi- tai kampaamopalvelut, naisilla nyt uppoaa keskimäärin hiustenhoitoon miehiä enemmän rahaa kuitenkin, mutta miksi naiset ovat päässeet risteilylle toisinaan miehiä edullisemmin? Yksikin järjellinen perustelu olisi kiva kuulla.

Kuvitellaanpa, että kyseessä on teemaristeily, vaikkapa teemalla: Ultimatehockeyprawlbigtitfishnettabledance. Kaksi naista yhden hinnalla mukaan. Saattais muuten olla paatilla vain palstan miespuolisia kirjoittajia ja pari DK seuralaista. Ei hyvä.
 

julle-jr

Jäsen
No minun kaaliini ei ikinä uponneet nuo risteilyalennukset naisille. Aivan yhdentekeviä minulle jotkut parturi- tai kampaamopalvelut, naisilla nyt uppoaa keskimäärin hiustenhoitoon miehiä enemmän rahaa kuitenkin, mutta miksi naiset ovat päässeet risteilylle toisinaan miehiä edullisemmin? Yksikin järjellinen perustelu olisi kiva kuulla.
Koska joidenkin mielestä bilettäminen on kivempaa jos baarissa ei ole pelkkiä miehiä, tai varsinkin jos siellä on kumpaakin sukupuolta suurinpiirtein fifty-sixty. Ja matkanjärjestäjä luonnollisesti haluaa, että matkalaisilla on kivaa. Minulle henkilökohtaisesti asialla ei ole niin väliä, mikäli naisia ei ole, viihdyn kyllä hyvin siinä baaritiskilläkin, mutta jotkuthan etsivät myös panoseuraa, enkä nyt väitä, etteikö minullekin sellainen toisinaan kelpaisi. Mikäli matkanjärjestäjä on huomannut, että naisia ei risteilyt normaalihinnalla kiinnosta riittävästi, on hänen pakko keksiä jotain. Siis jotta matkalaisilla olisi kivaa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulostaa kieltämättä erittäin varmalta "tieteelliseltä"tutkimukselta.
Saunaillassa voisi tosiaan pitää tikkuaski mittaukset. Mitä ihmettä oikeasti? tikkuaskilla? "laita hyökkäysmoodi päälle ni mä mittaa sun lemmentikarin tikkuaskilla". Suomessa ei tunnetta mittanauhoja. Lama varmaan kutistaa pippelitkin...

En tiedä kuinka yleinen leikki tuo tulitikkuaskimittaus on, mutta ainakin tämän "julkisuuden" jälkeen voi ruveta tekemään tiukkaa koskea vieraisiin ja korkattuhin tikkuaskeihin.

Riehuvatko ne muuten Kreikassa tämän tutkimuksen tulosten johdosta?
 

d2uce

Jäsen
Vapaan puolella lukittu ketju, jonka otsikoksi on muokattu "." ja alla vielä iGnore. Sen teen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pukeutumisetiketeille.

Huvittuneena lueskelin äsken MTV3:n sivuilta jonkun tyyliasiantuntijan tilitystä Linnan juhlien etikettimokista. Siis perkele, joku on joskus keksinyt jonkun jutun että juhlissa pitää näyttää pingviiniltä niin nyt satoja vuosia myöhemminkin vielä hirttäydytään siihen sääntöön "kun se kuuluu etikettiin". Jos pukeutuu noin yleisesti ottaen siististi ja juhlavasti (siten ettei nyt mitään verkkareita tai kalsareita ole laittanut päälleen) niin eikö tuo ole yksi vitun maku onko sinulla sen mustan puvun kanssa musta vai valkoinen paita? Tai tuleeko se frakkiliivi näkyviin sieltä takin alta sentin vai kolme? Minkä ihmeen takia halutaan hirttäytyä joihinkin esihistoriallisiin sääntöihin? Minua on aina jotenkin huvittanut kuinka orjallisesti ihmiset haluavat noudattaa näitä menneen ajan sääntöjä, vaikka ne olisivat ehkä kaivanneet päivitystä jo sata vuotta sitten.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

Periaatteessa samaa mieltä, että kaikki ikiwanhat kaavat, joihin on kangistuttu, ovat typeriä, mutta näin miehenä kyllä itse on toisaalta tyytyväinenkin, että on tuollainen selkeä sääntö: aina tietää, mitä laittaa juhliin päälle. Toisin on naisilla, jotka joutuvat pähkäilemään, että kenellä teetetään, mistä kankaasta, mistä väristä, millainen kaula-aukko jne. Miesten ei tarvitse kuin marssia pukuvuokraamoon ja vuokrata se frakki sieltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös