Juuri nyt olen jo lopettanut nauramisen, mutta naurahdin nimimerkki vilperin allekirjoitukselle:
"Sanokaa Alatalo, kun haluatte välikauden"
Naurattavuus edellyttää Fazerin takavuosien tv-mainoksen muistamista ("sanokaa Fazer, kun haluatte hyvää").
MTV 3:n teksti-tv:n sivulla 220 oleva otsikko naurattaa.
"Uhlbäck: HV-71 on TPS:aa laadukkaampi"
No shit...onko noin?
Joskus toimittajat voisivat miettiä, että mikä tieto kannattaa pitää ns. omana tietonaan ja mikä kirjoittaa lehteen.
Ja kansanedustajat miettiä, että mitä kaikkea kannattaa kertoa ja mitä ei.
Taitaa olla Jatkoajan vika, että kerholaisten pasmat ovat sekaisin. Saavat näet täällä mellastaa aika vapaasti, eikä penalttia pauku kovin helposti. Samaan aikaan suosikkijoukkueensa gooni, loundgearvion mukaan n. 210-senttinen ja 164-kiloinen pelaaja, törmää tuomariin ja saa siitä pelikieltoa pari peliä, jolloin kerholaiset tyrmistyvät huomatessaan, ettei SM-liigan kurinpitoasioita hoidakaan Jatkoajan moderaattoritiimi. Tiettävästi kerholaiset ovat yrittäneet parhaansa mukaan etsiä Jarmo Muukkosen raporteista porsaanreikiä vertaamalla tekstiä Jatkoajan sääntöihin.Juuri nyt naurattaa joidenkin kertsiläisten itku kurinpitolinjasta.
Ei minuakaan itse asiassa juuri nyt naurata vaikka alussa niin väitin. Vai naurattaako sittenkin?
Ei minuakaan itse asiassa juuri nyt naurata vaikka alussa niin väitin. Vai naurattaako sittenkin?
Juuri nyt minua naurattaa se, että jos sinua ei naurata, niin kirjoitit väärään ketjuun.
Toisin kuin ylempänä, nyt ei ole epäilystäkään siitä ettenkö nauraisi kippurassa. Aivan kuningas-nimimerkki! Olisipa sitä itselläkin ollut luovuutta silloin joskus...Minua naurattaa uuden HPK-kirjoittajan nimimerkki: Aivan Soirona
Hienoa, että Suhoselta löytyy energiaa puuttua yhden yksittäisen Ässä-fanin sanomisiin. Tämä naurattaa tällä hetkellä lähes yhtä paljon kuin Sean Averyn suorittama median haltuunotto.Suhonen kertoo suivaantuneensa Olli Lindholmin lausunnoista.
Tämähän on selvästi monelle tämän ketjun syvin tarkoitus. Kun itse keskustelussa on jääty alakynteen, voi tänne tulla purkamaan pahaa oloaan ja uskotella muille sen olevan nauramista.Juuri nyt naurattaa kuinka usein tätä ketjua yritetään käyttää kyykytyksen välineenä. Monesti täällä törmää tekstiin joka alkaa sanoilla "juuri nyt naurattaa", mutta viestin muu sisältö viestii pikemminkin hammasten kiristyksestä.
Tämähän on selvästi monelle tämän ketjun syvin tarkoitus. Kun itse keskustelussa on jääty alakynteen, voi tänne tulla purkamaan pahaa oloaan ja uskotella muille sen olevan nauramista.
MTV 3:n teksti-tv:n sivulla 220 oleva otsikko naurattaa.
"Uhlbäck: HV-71 on TPS:aa laadukkaampi"
No shit...onko noin?
Ensin nauroin tätä keskustelua. Sitten nauroin lisää kun kuvittelin sen käytävän livenä ihmisten kesken.
Jarkko Ruutu vs. Sean Avery
Tämä on ihan loistopätkä. Jarkko on kyllä melkoinen konna myös Seanin ohella.