Mille naurat juuri nyt?

  • 13 213 832
  • 50 365

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Porin Citymarketissa on piparivalosarja tarjouksessa. Tuli vaan mieleen tuosta jotain ihan muuta...
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tälle Azulin kirjoitukselle naisten vessassa käynneistä. Luokkaa kahvit näppikselle.

Ja nauruvedet silmistä. Priceless!:-)
Myös jouluhössötykseen vittuuntuneen brittikirjailija Daniel Blythen joulunvastaisen manifestin esittely naurattaa:

"Entä oletko koskaan miettinyt joululaulujen sanoituksia:´Hei tonttu-ukot hyppikää, nyt on riemu raikkahin aika. Hetken kestää elämää ja sekin synkkää ja ikävää.´ Enää ei tarvitse ihmetellä mistä kansa ammentaa kaiken pessimisminsä ja masentuneisuutensa. Tai mitä hauskaa on siinä, että villiintynyt hevonen kiskoo sinua hyytävässä pakkasessa jonnekin Jumalan selän taakse: ´On ryijyn alla lämmin, kun lunta tuiskuttaa, ja liinakkomme kiitää, kun valkoinen on maa.´

Pian alkaa taas jokavuotinen joululahjarumba, ja ihmisten silmiin syttyy omituinen kiilto. Ei ole olemassa mitään loogista syytä, miksi näin pitäisi olla. On absurdi ajatus, että näillä ostosorgiolla olisi juurensa kristillisessä tarinassa. Voi olla jonkin aikaa siitä, kun viimeksi luin mitään raamatullista, mutta olen kutakuinkin varma, ettei evankeliumissa ole sellaista kohtaa, jossa kolme itämaan tietäjää lastasivat kuumeisesti kameleitaan kiiruhtaakseen Al-Hadjin tavarataloon nappaamaan viimeiset säälliset lahjat hyllystä.”
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olisikohan tässä hieman rahastuksen makua Eppu Normaalin puolelta. 17 live tupla-cd:tä...

Onhan noita suuressa maailmassa harrastettu ennenkin, että jokaiselta keikalta julkaistaan levy. Jää aika mukava muisto paikalla olleille kun tuollaisen ostaa. Se on sitten taas jokaisen oma asia, jos on niin toope että haluaa nuo kaikki 17 hyllyynsä ostaa.

Ite olen miettinyt että miksei bändit laajemminkin harrasta tällaista toimintaa. Kaikki tekniset mahdollisuudet on pienemmilläkin bändeillä toteuttaa tällainen toiminta niin ihmetyttää ettei kukaan ymmärrä ottaa noitakin rahoja pois. Ja ostaisin itse ainakin tallenteen keikasta jonka olen käynyt katsomassa. Oikeastaan jo lipun hintaan voisi lisätä sen levyn hinnan jolla saisi koodin tms. millä saa sit sen tallenteen keikasta.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Ite olen miettinyt että miksei bändit laajemminkin harrasta tällaista toimintaa. Kaikki tekniset mahdollisuudet on pienemmilläkin bändeillä toteuttaa tällainen toiminta niin ihmetyttää ettei kukaan ymmärrä ottaa noitakin rahoja pois. Ja ostaisin itse ainakin tallenteen keikasta jonka olen käynyt katsomassa. Oikeastaan jo lipun hintaan voisi lisätä sen levyn hinnan jolla saisi koodin tms. millä saa sit sen tallenteen keikasta.

Itse olen menossa Eppujen yhdelle keikalla ja otan kyllä iloiten vastaan tiedon tästä. Ei kahta sanaa, ettenkö ostaisi taltiointia konsertista, missä olen ollut mukana. Lisäksi yleisö voi olla paremmin mukana, kun tietää että taltiointia tehdään ja täten haluaa olla mukana tekemässä hyvää konserttia, eikä se anna bändillekkään varaa "jäähdytellä".
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Kuvanmuokkauselle. Okei, kukaan ei ole vielä suoraan väittänyt, että Jere on lavastettu syylliseksi, mutta eiköhän tässä kohta ala senkin suhteen tapahtumaan.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Karalahden mukaan hän ei itse ole pitänyt hallussaan kokaiinia, eikä hänellä ole mitään muistikuvaa huumausaineen käyttötilanteesta.

Jere vielä kruunasi legendaarisen kommenttinsa mattinykäsmäisesti: "En ota kantaa mitä se aine oli, ehkä oli huumetta, ehkä ei. En aina tiedä, missä on itä ja missä länsi". Tuosta ei puutu enää kuin Andy McCoyn toimiminen puolustuksen avaintodistajana: "Ei se viddu mitään vetäny, mä ja Mike vedettiin tohon aikaan nenään kaikki mitä stadissa liikkui, muille ei jäänyt mitään"
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Okei, kukaan ei ole vielä suoraan väittänyt, että Jere on lavastettu syylliseksi
Mites se meni, eikös Jeren komisarioisä ollut tutkimassa näitä tiettyjen huumepoliisien virkarikosepäilyjä? Jospa siellä on päätetty isälle kostoksi naulata poika ristille keinolla millä hyvänsä.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Nyt hymyilen Wikipedian sivuilla siinä ylälaidassa aina välillä näkyvälle, kissan kokoisin kirjaimin kirjoitetulle lauseelle: "Wikipedia on voittoa tavoittelematon projekti: ole hyvä ja lahjoita tänään".
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nimimerkin Jippo allekirjoitus huvitti:

Liimaa pääsi viemäriin.

Muistui mieleen toinen vastaava verbi/substantiivihässäkkä, jonka muinoin poimin lehtiotsikosta:

Hanki normaalia paksumpi.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voisi mennä myös "Itkeäkö vai nauraa" -ketjuun, mutta tällä hetkellä nauran Idols-levylle. Joka vuosi nuo valitsevat levylle jonkun hienon suomi-biisin (tällä kertaa Hyvää yötä ja huomenta), jonka sitten tusinalaulajat vetävät yhteislauluna noin sata kertaa huonommin kuin alkuperäinen esittäjä. Ja platinamyynti on taattu.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tälle Azulin kirjoitukselle naisten vessassa käynneistä. Luokkaa kahvit näppikselle. Bonuksena tipahdus.

Rehellisyyden nimissä on tunnustettava, että teksti ei ole omalta näppikseltäni, vaan s-postin tuomaa, kuten siinä viestini alussa yritän kertoakin.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Blues-fanin haistavittuiluille kaikille gloryhunttereille.

edit: Ja näin selvinpäin täytyy sanoa, että eipä siellä tainnut olla kuin yksi mätä omena.
 
Viimeksi muokattu:

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Onhan tämä nyt vähän ala-astetyylistä tällaisia keräillä mutta nyt on pakko. Vuoden takinkääntäjäpalkinto mennee tästä tapauksesta:

12.10.2008 Seikola - Saarinen

Minulla on silmälasit, mutta täysin värittömät eli en katsele minkäänväristen lasien läpi tapahtunutta. Taklaajalla on AINA, siis todella AINA ja KAIKISSA tapauksissa kaikki vastuu siitä, mitä taklatessa tapahtuu, siihen ei tarvita minkäänmuunlaista tulkintaa eikä tuhinaa.

20.11.2008 Hauhtonen - Salonen

Ainoastaan täällä esitetyistä vldeopätkistä nähtynä, olen todellakin sitä mieltä, että Favorin oli toiminnassaan täysin oikeassa. Ei mitään syytä rangaistukseen.

Salosen loukkaantuminen oli ikävä asia, mutta olen muutaman viime vuosikymmenen aikana saanut havaita, että kaukalosta poistuu melko usein eri lailla loukkaantuneita pelaajia. Sitä sattuu kaukaloissa.

Niin ne värittömät lasit vain näkevät eri tavalla kun Jokerien pelaaja taklaa tai Jokerien pelaajaa taklataan.

Disclaimer: Itse taklauksiin en ota mitään kantaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Onhan tämä nyt vähän ala-astetyylistä tällaisia keräillä mutta nyt on pakko. Vuoden takinkääntäjäpalkinto mennee tästä tapauksesta:
Priceless. Tuossahan olisi ainesta uuteen Jatkis-kiertopalkintoon.

(nyt tietysti joku kaivaa omat kommenttini vastaavista aiheista ja pääsen ehdolle)
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Onhan tämä nyt vähän ala-astetyylistä tällaisia keräillä mutta nyt on pakko. Vuoden takinkääntäjäpalkinto mennee tästä tapauksesta:

Meinasin jo tehdä samanlaisen tuonne kuukauden jatkoaikalainen ketjuun, mutta en sitten jaksanut. Lähinnä tuossa huvittaa se, että epäilen kyseessä olevan jonkinasteinen provo, johon jotkut tarttuvat turhan innokkaasti.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Meinasin jo tehdä samanlaisen tuonne kuukauden jatkoaikalainen ketjuun, mutta en sitten jaksanut.

Jep. Vähän sama kuin "Inhoan kahta asiaa. Rasismia ja neekereitä"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös