Äijä keksiny oman liikkeen. :) Tekee varmaan hyvää selälle...
En tiedä oliko tämä täällä, mutta ehdottomasti paras versio Eurponen Final Countdownista KOSKAAN ja IKINÄ! Heh.
http://www.youtube.com/watch?v=U5UiNYxAPvk
Ei kyllä taas tiedä yhtään mitä tuleman pitää. HIFK:n maalivahtivalinta kyllä ihmetyttää, mutta olkoon nyt sitten niin. Toivottavasti Tero "vähintään kolme omiin" Pitkämäki yllättäisi positiivisesti, ja torjuisi edes 90% vedoista.
Muuten HIFK:lta voi odottaa ihan mitä tahansa aina suvereenista hallinasta totaaliseen perseilyyn, saas nähdä mikä on ollut pelaajien asenne-arvonnan tämänpäiväinen tulos. Tulos voi olla jotain 5-0 tai 5-8 väliltä, riippuen siitä, että onko Bates malttanut olla käymättä snagarilla vetämässä nelinkertaisia makkaraperunoita perjantain kunniaksi.
Saattaa olla vanha, mutta itseäni nauratti. Eteläpääty tänään: (sanat hiukan tiivistettynä)
"Kuunnelkaa nyt Espoo,
Täss on teille aivan uusi laulu.
Sen voitte vaikka pölliä
vaihtamatta edes sanoja"
Tälle Azulin kirjoitukselle naisten vessassa käynneistä. Luokkaa kahvit näppikselle.
Olisikohan tässä hieman rahastuksen makua Eppu Normaalin puolelta. 17 live tupla-cd:tä...
Olisikohan tässä hieman rahastuksen makua Eppu Normaalin puolelta. 17 live tupla-cd:tä...
Onhan noita suuressa maailmassa harrastettu ennenkin, että jokaiselta keikalta julkaistaan levy. Jää aika mukava muisto paikalla olleille kun tuollaisen ostaa. Se on sitten taas jokaisen oma asia, jos on niin toope että haluaa nuo kaikki 17 hyllyynsä ostaa.
Ite olen miettinyt että miksei bändit laajemminkin harrasta tällaista toimintaa. Kaikki tekniset mahdollisuudet on pienemmilläkin bändeillä toteuttaa tällainen toiminta niin ihmetyttää ettei kukaan ymmärrä ottaa noitakin rahoja pois. Ja ostaisin itse ainakin tallenteen keikasta jonka olen käynyt katsomassa. Oikeastaan jo lipun hintaan voisi lisätä sen levyn hinnan jolla saisi koodin tms. millä saa sit sen tallenteen keikasta.
Karalahden mukaan hän ei itse ole pitänyt hallussaan kokaiinia, eikä hänellä ole mitään muistikuvaa huumausaineen käyttötilanteesta.
Mites se meni, eikös Jeren komisarioisä ollut tutkimassa näitä tiettyjen huumepoliisien virkarikosepäilyjä? Jospa siellä on päätetty isälle kostoksi naulata poika ristille keinolla millä hyvänsä.Okei, kukaan ei ole vielä suoraan väittänyt, että Jere on lavastettu syylliseksi