Mille naurat juuri nyt?

  • 13 204 667
  • 50 364

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Mun satsi.

Hommaa
- 300g Paketti tavallisia kuorettomia nakkeja (ei kevyt!)
- 1 iso sipuli (ei luomu, eikä makea!)
- 1 rkl voita (ei margariinia tai kevytlevitettä!)
- 4 munaa (ei vapaan kanan, vaan rehellisiä valkoisia stressikananmunia!)
- kuivattua tilliä (ei tuoretta!)
- suolaa (ei jodi!)

Noille AnaMasan "rehellisille valkoisille stressikananmunille", tuli naurettua oikein ääneen. Miehekäs satsi muutenkin :)
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Eiii.. Nauran itselleni. Sunnuntaisuomalaisen luettuani tunsin jopa pientä sympatiaa tätä ladya kohtaan. Neljä ällää, eihän se nyt mikään ihan dorka olekaan..

http://www.iltalehti.fi/viihde/200806247847983_vi.shtml

Voiko tässä enää keneenkään luottaa?!

Sääliksi käy turkulaisen erotiikkaliikkeen asiakkaita. Maksaa itsensä kipeäksi livepimpistä ja sitten sieltä saapuu Johkuihq Tukiainen strippaamaan. Voi paska.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Veikkausliigan EM-kisatauolle.

Pelkaako ne vai, etta kun osaavampien palloilijoiden lisat on kaynnissa, kentan laidalle ei saada edes niita 1000 "maksanutta" katsojaa?

Vai pitaako vaan naitten "yhdenkosketuksen ja nopeansyottopelin" mestarien huilata valilla kun sarjaohjelma on muuten niin tiukka. Kaikkine peleineen euro-kentilla ja muuta...?
 
Veikkausliigan EM-kisatauolle.

Pelkaako ne vai, etta kun osaavampien palloilijoiden lisat on kaynnissa, kentan laidalle ei saada edes niita 1000 "maksanutta" katsojaa?

Pelko osoittautui turhaksi, silla kaikilla paikkakunnilla ylitettiin tonnin haamuraja helposti.

E: Tai vedetaan nyt sen verran takaisin, etta enhan mina tietenkaan tieda kuinka moni on maksanut ja kuinka moni tullut pummilla tai sponssilipuilla tai averiaan kaverin tuella.
 
Viimeksi muokattu:

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vai pitaako vaan naitten "yhdenkosketuksen ja nopeansyottopelin" mestarien huilata valilla kun sarjaohjelma on muuten niin tiukka. Kaikkine peleineen euro-kentilla ja muuta...?

Mulla ainakin on sellainen mielikuva että suomen potkis-liigassa on ollut iät ja ajat jumalattoman pitkiä taukoja ja vähän otteluja juuri kesän ollessa kauneimmillaan. Vastaavasti pelejä tahkotaan huhti- ja marraskuussa kun kentät ovat jäässä ja paskaa sataa taivaalta. Siinä on turha ihmetellä pieniä yleisömääriä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vai pitaako vaan naitten "yhdenkosketuksen ja nopeansyottopelin" mestarien huilata valilla kun sarjaohjelma on muuten niin tiukka. Kaikkine peleineen euro-kentilla ja muuta...?

Mä muistan kun joskus kauan sitten ihmeteltiin lehdessä, kuinka Suomen jalkapalloliiga on keskellä kauneinta kesää tauolla. Sinä kesänä ei pelattu edes arvokisoja. Kausi aloitettiin keväällä räntäsateessa ja lopetettiin syksyllä kun pelaajat rämpivät muniaan myöten kuravellissä, ja juhannuksesta alkoi kolmen-neljän viikon tauko jolloin ei pelattu yhtään peliä.

Asiaa kysyttiin joltain silloiselta jalkapalloliigan pomolta, ja vastaus oli että "pitäähän pelaajienkin saada viettää kesälomaa".
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
http://www.youtube.com/watch?v=uSq-7Z3wSxQ

On mennyt multa ohi pahasti kyseinen puhelu. Melkein hermot menee kun kuuntelee tuota akkaa.

"Johanna Tukiainen, oletko millään tavoilla pahoillasi siitä, että Ike Kanerva joutui eroamaan ulkoministerin tehtävistä sinun takiasi?" "Öö, kuten mä edelleenkin sanon, mä en pidä siitä, että mua syyllistetään tälläsistä asioista.." "Joo, eihän tää suhun tietenkään liity mitenkään koko asia" ".. vaan soittakaa hymyn päätoimittajalle Esko Tuulstolle ja kysykää nää samat kysymykset".

Kuinka vitun pihalla joku ihminen voi olla? Parasta koko pätkässä oli jatkuva radiojuontajien naureskelu ja pilkkaaminen Johanna Tukiaista kohtaan. Tuollainen vastuutaan pakoileva pelle ansaitsee kyllä jokaikisen haukkumasanan.

Kumma juttu, että vaikka maikkarin viihdeuutisten toimittaja löysi Tukiaisen blogista mm. "julkinen myllytys sattuu!"-kaltaisia kommentteja, itse kohublondi ei ole tehnyt elettäkään poistuakseen mediasta. Huvittavinta kyllä, päinvastoin.
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Joku nicki futisforulla: Epälineaarinen köyhän talon porsas.

Suunnillen hauskin juttu mitä on ikinä keksitty.

Otetaanpa sen verran takaisin, että Eddie Murphy Raw ja Eddie Murphy Delirious ovat vielä hauskempia.


Ranger
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Veikkausliigan EM-kisatauolle.
Milloinkohan sarjaohjelma on laadittu? Lieneekö silloin elänyt vielä seitinohut teoreettinen toive siitä, että Suomi pääsisi mukaan karkeloihin?
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Milloinkohan sarjaohjelma on laadittu? Lieneekö silloin elänyt vielä seitinohut teoreettinen toive siitä, että Suomi pääsisi mukaan karkeloihin?

Ja ohjelma tehty sen mukaan, että varmasti pudotaan alkulohkosta, vai? Toisaalta paljonko maajoukkuepalloilijoita edes pelaa kotoisessa liigassa?
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Porin Ässien toimitusjohtajan kesäterveisille: "Kausikortteja on myyty lähes 800, joka on enemmän kuin koskaan aikaisemmin vastaavaan ajankohtaan mennessä."

Porilaisella tyhmyydellä ei ole rajoja.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kuvitelkaa (jos se on vaikeaa, herättäkää se Pier Paolo Pasolini sieltä kallon sisältä ja kutsukaa hätätilassa myös Industrial Light & Magic apuun):

Mies ja nainen ovat miehen asunnolla. Tietokone on toki käynnistetty ja herätetty mp3-formaattia toistava soitin taustaäänen tuottajaksi. Soitin on yhteistyössä miehen kanssa ja soittelee Beatlesia, Elvistä ja jopa Duran Durania(!).

Kynttilät syttyvät, viinilasien pohjat alkavat näkyä. Pitkän ja mielenkiintoisen keskustelun päätteeksi silmät ahmivat toisistaan sielua ja käsi ajautuu vääjäämättä toiseen käteen. Ja sitten se soitin keksii sen - seuraava soitettava biisi on Nine Inch Nails - Closer.

Koska olen herrasmies, harvoin näin tapahtuu, mutta pakko myöntää että nimenomaisessa tapauksessa purskahtivat kirjaimellisesti juomat suusta. Ajatuksia tuo soitin taitaa lukea, mutta onkos niitä pakko noin julkeasti tuoda esille?

Kerouac

... sikälihän tämä tietysti on asia jolle nauroit äskettäin, eikä asia mille naurat juuri nyt, mutta onneksi me emme täällä Jatkoajassa ole tarkkoja moisista asioista, emmekä rakastele pilkkua.

EDIT: Ja niille, joille ao biisi ei ole tuttu, sanojen googlettaminen varmasti avaa tilanteen humoristisuuden(?)
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
No kai sait kuitenkin? Ei luulisi muuten naurattavan paitsi tekonaurua.
PS. Pari lasinpohjaa nähty täälläkin tänään.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
No kai sait kuitenkin? Ei luulisi muuten naurattavan paitsi tekonaurua.
PS. Pari lasinpohjaa nähty täälläkin tänään.

Toki tietysti, mutta se olisi jollain tapaa pilannut draaman kaaren, jos tämän olisi myöntänyt.

Lasinpohjille toki onnittelut - ja toivon että niistä on iloa Sinulle!
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tämä ei nyt avaudu, valaisetko vähän??

Miten tuo ei avaudu sulle? Mulle avautu ainakin ihan hyvin, vaikka Ässäfani olenkin..

Jos oletetaan Hirsimäen puhuvan totta kausarimyynnistä, voi vain ihmetellä miksi ihmiset ovat joukolla innostuneet hankkimaan kausikortteja enemmän kun koskaan.. Ei ainakaan siksi, että ensi kaudelle on hankittu kohtalaisen hyvä joukkue ja pari kovaa kaveria..
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miten tuo ei avaudu sulle? Mulle avautu ainakin ihan hyvin, vaikka Ässäfani olenkin..

Jos oletetaan Hirsimäen puhuvan totta kausarimyynnistä, voi vain ihmetellä miksi ihmiset ovat joukolla innostuneet hankkimaan kausikortteja enemmän kun koskaan.. Ei ainakaan siksi, että ensi kaudelle on hankittu kohtalaisen hyvä joukkue ja pari kovaa kaveria..

No nyt minä ymmärrän. Eli Ässien olisi pitänyt hankkia Markku Hurme...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös