Mille naurat juuri nyt?

  • 13 243 421
  • 50 420

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona

Hah hah! Tasan ei käy onnenlahjat, Ile sentään maksoi työpaikkansa ja mitä sai? Lähettää parisataa pikkutuhmaa tekstiviestiä Johannalle, kun huutokaupan voittaja voi saada paljon paljon enemmän ja seitsemällä sentillä... rahassa mitattuna siis. Jos treffien jälkeen ei löydy enempää kuin seitsemän senttiä, tuskin edes Tukiaisen kanssa voi mitään jatkoja saada ; )
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Kylläpäs Johannaa nyt pannaan halvalla... Tai eihän sitä tietysti tiedä mitä kaikkea tuohon seitsemän sentin hintaan sisältyy... Onkos Takiainen itse muuten vielä kommentoinut tuota huikeaa sukseeta missään? Olisikohan selityksenä tälläkin kertaa että "Suomalaiset on vaan niin juntteja et ne ei tajuu vaik mä oon just tullu Maiamista ja sielläkin kaikki vaan koko ihaili ja kyseli lehtikuvauksiin jne."? Ja kukahan lienee tuo onnenpekka joka huutokaupan lopulta voitti? Ei varmaan halunne nimeään/kasvojaan julkisuuteen...
 

Tuamas

Jäsen
-OO- kirjoitti:
Kylläpäs Johannaa nyt pannaan halvalla... Tai eihän sitä tietysti tiedä mitä kaikkea tuohon seitsemän sentin hintaan sisältyy... Onkos Takiainen itse muuten vielä kommentoinut tuota huikeaa sukseeta missään?

Olipahan muuten aika legendaarisen huono saavutus tältä "glamour"-tantalta. Jos ja kun tuo voittanut tarjous oli 7 senttiä, meinaa se tuolla sitä että Johannasta on tehty yhteensä kuusi tarjousta.
Olisi halvalla mennyt vaikka olisi sama jannu pistänyt kaikki korotukset, tuolloinkin tantan hinnaksi olisi tullut 11,40 euroa, eli todellakin kyllä pannaan halvalla...
 

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12

No huh huh! Käsittämätöntä paatosta.

Pari randomia:
"..Kuka tahansa ihminen nyt kuitenkin tajuaa sen, että minä en lähde yhdellekään illalliselle 7 sentillä.." Eli ei kai sitten huutokaupan voittajan kanssa olekaan menossa.

"..Haluaisin lapsia miehen kanssa, jolla ei ole omaa perhettä jo ennestään kenenkään toisen naisen kanssa. Toiveenani olisi myös vähintään 3-lasta, mutta eihän sitä koskaan tiedä.." Pätevä toive, olisihan se vähän outoa haluta lapsia miehen kanssa jolla on on jo valmis perhe..

"..olimme lounaalla Mötley Crue bändin jäsenten ja Tommy Leen kanssa Dubaissa vuosi sitten Julian kanssa.." Niin no..

No joo.. Tuonhan vois vaikka kokonaan lainailla, ei ole kauhalla annettu kaikille. Eikä tuo nyt oikeastaan ees naurata, ehkä "veti hiljaiseksi" -ketju ois oikea paikka.

Mut hyvin on Jossu naimisissa Hymyn kanssa, pikku mainosta pukkaa "kerron Hymyn blogissani.." Nyt äkkiä Hymyn sivuille ja Hymykaupoille kaikki!
 
Lisäksi St. Tropeziin on matkalla myös "tummaihoinen kaunotar Jacklyn". Mamma on 8kk raskaana (minkä tämä Johannalle ILMOITTI! Ei millään huomannu?) ja heinäkuussa 30-vuotisbileisiin Tropeziin, joopajoo. Mikähän tää "kaunotar" on? J.Tukiaisen näkönen neekeri? Hyvä paketti varmaan!
Ei seetana mikä vatipää!!! Tulis sota ja tappais tommoset!
Kyllä vetää hiljaiseksi, kun toi lehmä on vielä tosissaan.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ettäkö pitäisi maksaa Johanna Turtiaisen panemisesta.

En koskisi tuohon maalitauluun Tommy Leen pitkällä tikullakaan.
 

cleanhit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Ducks
Kylläpäs Johannaa nyt pannaan halvalla... Tai eihän sitä tietysti tiedä mitä kaikkea tuohon seitsemän sentin hintaan sisältyy... Onkos Takiainen itse muuten vielä kommentoinut tuota huikeaa sukseeta missään? Olisikohan selityksenä tälläkin kertaa että "Suomalaiset on vaan niin juntteja et ne ei tajuu vaik mä oon just tullu Maiamista ja sielläkin kaikki vaan koko ihaili ja kyseli lehtikuvauksiin jne."? Ja kukahan lienee tuo onnenpekka joka huutokaupan lopulta voitti? Ei varmaan halunne nimeään/kasvojaan julkisuuteen...

Yllä oleva on erittäin nappiin osunut arvaus! Tukiaisen Blogissa ei tosin puhuta junteista, mutta Tukiainen haukkuu Suomea "takapajuiseksi"", joten se on melkein sama asia kuin junttila.

Täytyy sanoa, että hyvin tyttö jaksaa painaa vaikka onnistumisprosentti kaikissa asioissa on aika pieni!

Blogin sisältö on muutenkin suhteelisen kamalaa luettavaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Toisaalta sitä on sen verran metroseksuaali että jos varvasmanikyyrin saisi samaan hintaan voisin lähteä. On se nyt pari kertaa sen tehnyt. Meillä on niin paljon yhteistäkin, sairaudet jne...märkäpierumme tulevat vain eri päistä kehoa.

Lapsien suhteen meillon kans yhteistä, kannustavaa palautetta. Johannasta oon kerran kuullu kahvilassa sanottavan saman kun meikäläisestä, että "mieti nyt minkälaisia sen lapsistaki tulis".

"pimppi on ku vanhan junan uuni, hiilihangolla lapataan sisään"
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lievästi hymyilyttää tuo SM-liigapuolen "MTV3 Hockey Night"-ketju. Jostain syystä porukka ei ole oikein tyytyväinen siihen että ensi talvena Leijonien EHT-pelit ja jääkiekon Champions Liiga näkyvät MTV3:n maksukanavalla. Anu ja Juti saavat jo kovaa huutia.

En minä sillä, samaa mieltä olen itsekin kyseisestä asiasta kuin muutkin kirjoittajat.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Uusimman Pokerilehden otsikko hymyilytti:"Riku Noose Vihreäsaari ei tilttaa koskaan". http://www.pokerilehti.fi/

Piti ihan ostaa lehti. Sen verran muistelisin Noosen Pokerisivustojen blogia joskus lukiessani, että kuumana Noose ainakin kävi LarsLuzakille, mutta ei sitä kai sitten voi tilttaamiseksi laskea.
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sille että huomaan että täällä ei ole edes puhuttu Lissabonin sopimuksesta. Eli EU:n perustuslaista. Kuinka pihalla porukka voi olla?

Eka viesti vankilasta päästyäni. Ja kohta sinne lopullisesti menevästä...

Petollinen ja ylimielinen. Annetaan kuitenkin brittien "Soinille" sananvuoro.
http://www.youtube.com/watch?v=ZzqnUdckMHc

Jos tästä lähti lopullisesti niin sanon vain että - 1984
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuolle Jarmo "kertakaikkiaan" Lehtisen selostukselle. Onko vasta 31-vuotias pelaaja todellakin veteraani? Muutenkin melko huvittavia lausahduksia viljelee mm. keskitys aukolle.

Jahas. Henry ohjaa omiin ja Italia johtaa 2-0. Lisää naurua.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Tuolle Jarmo "kertakaikkiaan" Lehtisen selostukselle. Onko vasta 31-vuotias pelaaja todellakin veteraani?
NHL:ssä ainakin veteran playeriksi kutsutaan n. 24-26-vuotiasta pelaajaa, riippuu vähän kuinka monta kautta on takana. 31-vuotias nyt on varmasti veteraanipelaaja missä tahansa lajissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös