Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Nauran jatkoajan päätoimittajan jutulle RAIPE-tsekki pelistä. Ei löydy sanoja, valitan, ei vaan löydy...
Nauran jatkoajan päätoimittajan jutulle RAIPE-tsekki pelistä. Ei löydy sanoja, valitan, ei vaan löydy...
Olen väsynyt ja ei kyllä ole tullut mieleen, että junakin voisi eksyä.
Kaukojuna eksyi reitiltään Luumäellä
Siellä se juna painaa pitkin mettiä eksyneenä ja väsyneenä.
Jimmy Carr toimii aina, varsinkin jälkimmäinen on hyvää settiä.
Jimmy Carr - Live at the Apollo (1/2)
Jimmy Carr - Live at the Apollo (2/2)
- Häkkisen äiti: Mika ja Erja ovat aikuisia ihmisiä
- Selostajalegenda-Kyllönen: Tsemppiä Mika, tsemppiä Erja!
Ja viimeisin neronleimaus Maikkarin sivuilla on hämmästellä huippu-urheilijoiden avioerojen yleisyyttä. Häkkiset, Sieviset, Myllylät, Kurrit... Jos muutenkin puolet suomalaisten avioliitoista päättyy eroon, niin miksi urheilioitten liittojen hajoamisia pitäisi jeesustella. Ihmisiä hekin vain ovat. Niinkuin Mika ja Erjakin ovat aikuisia ihmisiä.Viimeisen kahden päivän aikana MTV3:n sivuille on laitettu 22 Häkkisiä koskevaa "uutista"!
Sille, että Tissit-ketjun "Saako-naisten-rintoja-tuijottaa?"-keskustelussa yksi aktiivisimmista keskustelijoista on nimimerkki Kyylä. Jos olisi pelisilmää, niin jääväisi itsensä...
Kuuluuko tänne vai ihmettelyketjuun, mutta nuo Virpi Kuitusen silmäpussit on kyllä aika huvittavan suuret.
Vinkkinä mainittakoon, että se tulee lausua ääneen Savon murteella.2 x π K / CC
Jotain siinä ollaan kaksi kertaa sysäämässä sinne, minne ei päivä paista, mutta mulle ei nyt avaudu tuo vajaa neliö millään.Rupesi naurattamaan tuo nimim. gebardin allekirjoitus:
Vinkkinä mainittakoon, että se tulee lausua ääneen Savon murteella.
Jotain siinä ollaan kaksi kertaa sysäämässä sinne, minne ei päivä paista, mutta mulle ei nyt avaudu tuo vajaa neliö millään.
Jukka Jaloselle, tämä nobody tuhoaa Suomen jääkiekon.