Mille naurat juuri nyt?

  • 13 230 706
  • 50 401

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
IL:n Pekka Jalonen pääsi kuittailemaan Sihvoselle kun jälkim. oli jostain syystä saanut päähänsä että Hannes Hyvönen on sentteri. "Pelaajia vähemmän tuntevat analyytikot..."
 

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kaisa Varis, olet mahtava.
&
"En kommentoi, valitsen että en kommentoi." "En kommentoi."
 

tutzba

Jäsen
Kaisa Varis, olet mahtava.
&
"En kommentoi, valitsen että en kommentoi." "En kommentoi."

Toki, Kaisa Varis on huikea! Voi Kari-Pekka Kyrö, miksi menitkään sekaantumaan häneen. Huomisen Iltalehdet/-sanomat hehkuttavat, ja Varis kommentoi. "Mielestäni tämä tutkimus on mitätön, sillä he aloittivat sen liian aikaisin."
 

JAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon entiset SM-liigajoukkueet
Bradille. Uskomattomin vesipää koko palstalla.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Nauran porilaisille "Ässä-faneille". Täytyy sanoa ettei ole koskaan hävettänyt olla Porin jäähallissa katsomassa kiekkoa, mutta nyt tuli sekin ihme nähtyä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Epäuskoisen huvittuneesti pähkäilen Karalahtea. On jätkä ainakin osannut työnantajaltaan etuisuuksia vaatia:

Iltis kirjoitti:
Karalahti kertoi, että HIFK:lla oli sopimus taksifirman kanssa, että se kuskaisi Jereä suoraan harjoituksiin tai kotiin, jos hän ei ole ajokunnossa. Taksifirma lähetti laskut suoraan HIFK:lle.
Tänne kans yksi työpaikka, johon voi soittaa: "Nyt mä oon kännissä, laittakaa taksi tulemaan ja maksakaa!"
 
Pentille.

Tuntuu, että setä se vaan vuosi vuodelta haluaa vahvistaa tätä kokovuotisen vitsin rooliaan. Miten tuollainen on pelleily ja perseily on muuten selitettävissä?
 
B

Brenahan

Pentille.

Tuntuu, että setä se vaan vuosi vuodelta haluaa vahvistaa tätä kokovuotisen vitsin rooliaan. Miten tuollainen on pelleily ja perseily on muuten selitettävissä?
Pentille minäkin nauran ja lisäksi HIFK osion pelaajaliikenne ketjulle, jossa tulee todella hyviä eri skenaarioita, mitä kaikkea Penalle on voinut käydä tämän puuttuvan puolustajan etsinässä.
 

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Epäuskoisen huvittuneesti pähkäilen Karalahtea. On jätkä ainakin osannut työnantajaltaan etuisuuksia vaatia:


Tänne kans yksi työpaikka, johon voi soittaa: "Nyt mä oon kännissä, laittakaa taksi tulemaan ja maksakaa!"

jatkoa:

Oikeus kuuli todistajana HIFK:n toimitusjohtajaa Pentti Matikaista. Matikainen vahvisti, että Karalahden Helsingin yössä tehtailemia laskuja on tippunut vuosien varrella HIFK:n toimistolle. Laskut on kuitattu suoraan Karalahden palkasta.

http://kiekko.kaleva.fi/kiekkoal/index.cfm?p=juttu&id=708786
 

rinkeli22

Jäsen
Naurettavan näköisissä asennoissa nämä "ruusberit" seuraavassa kuvassa poseeraavat. Ainoa syy minkä nopeasti keksin on se, että näin autosta näkyy mahdollisimman suuri osa mainoksista. Toisaalta olisihan siinä voitu keikistellä vaikka auton sivulla mieluummin.

http://static.iltalehti.fi/formulat/alonsonjulkistusLL_fo.jpg

Siis ainoa syy minkä keksit on mainosten näkyvyys? Kävikö mielessä, että silmäsi eivät hahmota tuota kuvaa ollenkaan kunnolla ja nuo heebot istuvat renkaiden päällä, eivätkä mitään poseeraa..
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Nauran Mr Jäähyaitiolle sekä itselleni, joka ensin tuon otsikon nähdessään luuli tätä ihan todeksi : )

http://www.jaahyaitio.net/voimaluistelu.php

Kolmipäiväisen leirin hinta on vain 600€ + alv. (ei sisällä majoituksia, pelipaitoja, varusteita, mailoja, kiekkoja, vakuutuksia tai pelaajien nimikirjoituksia). Pyydämme maksusuorituksen tapahtuvaksi välittömästi ilmoittautumisen jälkeen. Mikäli lapsellesi sattuu jokin este (jääminen luokalle, murtunut nilkka yms), niin ikävä kyllä emme voi palauttaa rahoja, joten toivottavasti vakuutukset ovat kunnossa.
Sorry jos on jo ollut...
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nauran porilaisille "Ässä-faneille". Täytyy sanoa ettei ole koskaan hävettänyt olla Porin jäähallissa katsomassa kiekkoa, mutta nyt tuli sekin ihme nähtyä.

Mikähän siellä hävetti?

Itse olin aika ylpeä siitä, miten yleisö osoitti kunnioitustaan Nickersonia kohtaan. Harvemmin on muualla näkynyt tällaista sitoutumista pelaajaan. Takki ei kääntynyt, sielläpäinhän sitä on ollut liikkeellä.

Nauretaan nyt sitten vaikka tamperelaisille.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Iltasanomille;

Pasi Saarelan päästämisellä Lukkoon lämmitellyt Ässät lähetti yleisön suursuosikin Matt Nickersonin Ilvekseen ja antoi alkuviikolla ykkössentterinsä Toni Häppölän lähteä Sveitsiin. Patapaitojen seurajohto pisti eilen lisää kierroksia myllyyn lähettämällä kanadalaispuolustaja Nick Kuiperin Ruotsiin ja Tero Konttisen TPS:aan. Reilun viikon sisään Ässätkin siis pisti mäkeen viisi kärkipelaajaansa.

Olin erehtynyt. Luulin, että pääsimme viimein Konttisesta eroon, mutta nyt näyttäisi kuitenkin siltä, että kärkipelaajahan sieltä karkasi.

Hirsimäki vittuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös